Dagcafé
+19
Bimbam
Lotus
Cheesegirl
Beachgirl
Raindrop
Toet
Qiara
Sjaantje
Angela_1986
Zwoesj
Tiana
Lejow
Burn
Kabouter
silly-one
ExpressoB
Suus
Rush
TNMN
23 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
appelpannekoeken zijn zo lekker... en kaaspannekoeken ook idd. Naturel en dus droog vind ik ze dan weer niet zo geweldig, heb het liefst stroop of poedersuiker erop.
Gast- Gast
Gezellig hoor, Sjaan! Volgens mij vind je het hartstikke gezellig! Volgend jaar weer?
Gast- Gast
Maple schreef:appelpannekoeken zijn zo lekker... en kaaspannekoeken ook idd. Naturel en dus droog vind ik ze dan weer niet zo geweldig, heb het liefst stroop of poedersuiker erop.
Huh? Wat bedoel jij dan met een naturel pannenkoek? Ik bedoel dan gewoon een pannenkoek zonder iets waar ik stroop of suiker op kan doen (dus dan is het een naturel pannenkoek met stroop of suiker).
Gast- Gast
Haha ja ik voel me net een klein kind! Maar ben wel helemaal doodop van alle voorbereidingen, het feestje en de nasleep. Dus dat is dan weer even minder Heb echt veel pijn nu maar ja de ouderdom komt met gebreken heAlex schreef:Gezellig hoor, Sjaan! Volgens mij vind je het hartstikke gezellig! Volgend jaar weer?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm ik ga van de week ook maar weer eens pannenkoeken bakken, jullie brengen me op een idee
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Dat is dan inderdaad wel jammer Sjaan! Heb je wel van je feestje kunnen genieten? En, ook altijd leuk, heb je leuke cadeautjes gehad?
Vond je oma het gezellig met jullie?
Vond je oma het gezellig met jullie?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Zwoesj schreef:Hmm ik ga van de week ook maar weer eens pannenkoeken bakken, jullie brengen me op een idee
Je weet waar ik woon hè...
Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Hmm ik ga van de week ook maar weer eens pannenkoeken bakken, jullie brengen me op een idee
Ga jij ze maken dan?
Zwoesj- Ratel
Sorry heur, ik wist niet dat je boos werdAlex schreef:Maple schreef:Oh, ik las het als naturel of met stroop of basterdsuiker
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Hmm ik ga van de week ook maar weer eens pannenkoeken bakken, jullie brengen me op een idee
Ga jij ze maken dan?
Ook goed! Voor mezelf alleen doe ik dat niet... Dus meestal moet m'n oma het 'ontgelden' als ik zin heb in pannenkoeken en érg dat ze dat vindt
Maple schreef:Sorry heur, ik wist niet dat je boos werdAlex schreef:Maple schreef:Oh, ik las het als naturel of met stroop of basterdsuiker
Werd ik ook niet
Gast- Gast
Ja oma vond het gezellig!
En ben goed verwend, vooral met envelopjes (had aan visite verklapt dat ik ook erg blij zou zijn met een bijdrage voor de nieuwe tuinset ) en ik heb een koffie verwenpakket gekregen en een heel leuk zonnescherm voor in de auto:
(let niet op de voegen, foto is in de badkamer gemaakt want hij plakte nergens anders binnen)
(haha ja sorry ik blijf ermee spammen )
En vandaag lag er nog een kadootje in de brievenbus Maar daar moet ik Reva even over hebben maar die is volgens mij gevlucht?
En ben goed verwend, vooral met envelopjes (had aan visite verklapt dat ik ook erg blij zou zijn met een bijdrage voor de nieuwe tuinset ) en ik heb een koffie verwenpakket gekregen en een heel leuk zonnescherm voor in de auto:
(let niet op de voegen, foto is in de badkamer gemaakt want hij plakte nergens anders binnen)
(haha ja sorry ik blijf ermee spammen )
En vandaag lag er nog een kadootje in de brievenbus Maar daar moet ik Reva even over hebben maar die is volgens mij gevlucht?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:
Dat heb je geleerd vroeger en dat eet je nog steeds? Nou ja, dat kan Als je het lekker vindt ... Ik vind het echt niet lekker, maar goed, smaken verschillen inderdaad nou eenmaal.
Ik doe het idd nog steeds, ook omdat ik het lekker vind hoor. Maak eigenlijk liever een kaas pannenkoek dan een naturel en dan met stoop o.i.d. Vaak eet ik ze op die manier omdat ik het pak opbak en ze dan de volgende dag mee neem naar mijn werk. Koude pannenkoeken vind ik ook geen straf.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
De peuters van één van de peutergroepen op mijn werk hadden vandaag ook pannekoeken op. En ze hebben niet eens aan mij gedacht Duss.... Ik lever mijn baby's dus voortaan wel af aan de andere peutergroepen
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:
Ook goed! Voor mezelf alleen doe ik dat niet... Dus meestal moet m'n oma het 'ontgelden' als ik zin heb in pannenkoeken en érg dat ze dat vindt
Geweldig dat je zo iemand er helemaal gelukkig mee maakt ( en jezelf natuurlijk haha)
silly-one- Ratel
Oooh wat 'n leuk kado Sjaan!
Haha nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig hè, naar dat kado in je brievenbus
Haha nu maak je ons natuurlijk wel nieuwsgierig hè, naar dat kado in je brievenbus
Maple schreef:De peuters van één van de peutergroepen op mijn werk hadden vandaag ook pannekoeken op. En ze hebben niet eens aan mij gedacht Duss.... Ik lever mijn baby's dus voortaan wel af aan de andere peutergroepen
Sorry kan het niet laten... Pannenkoeken..
Zwoesj- Ratel
Maple schreef:De peuters van één van de peutergroepen op mijn werk hadden vandaag ook pannekoeken op. En ze hebben niet eens aan mij gedacht Duss.... Ik lever mijn baby's dus voortaan wel af aan de andere peutergroepen
Nou ja zeg, hoe durven ze jou te vergeten? De liefste leidster!
silly-one- Ratel
Angela_1986 schreef:Zwoesj schreef:Hmm ik ga van de week ook maar weer eens pannenkoeken bakken, jullie brengen me op een idee
in het zuiden:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
STUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zwoesj- Ratel
silly-one schreef:Maple schreef:De peuters van één van de peutergroepen op mijn werk hadden vandaag ook pannekoeken op. En ze hebben niet eens aan mij gedacht Duss.... Ik lever mijn baby's dus voortaan wel af aan de andere peutergroepen
Nou ja zeg, hoe durven ze jou te vergeten? De liefste leidster!
(dat dacht ik ook, hoor )
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: