Dagcafé
+19
Bimbam
Lotus
Cheesegirl
Beachgirl
Raindrop
Toet
Qiara
Sjaantje
Angela_1986
Zwoesj
Tiana
Lejow
Burn
Kabouter
silly-one
ExpressoB
Suus
Rush
TNMN
23 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Een groet vanaf Schiphol! Ik vertrek over 2 uurtjes naar Gran Canaria!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
TrueVergeet-me-nietje schreef:Haha waarschijnlijk ligt ze nu voor pampus op haar bootje
Gast- Gast
Morning y'all!!
Wat een rotnacht beuhhhhh
Wat een rotnacht beuhhhhh
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Gast- Gast
Smikkell schreef:Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Gast- Gast
Dus nu alles eruit halen en in de juiste bak stoppen? Of toch maar zo laten?Smikkell schreef:Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Hoi Alex!
Gast- Gast
Eruit halen kan niet, want zijn van die bakken in de grond en gister zijn ze leeggehaald!Vergeet-me-nietje schreef:Dus nu alles eruit halen en in de juiste bak stoppen? Of toch maar zo laten?Smikkell schreef:Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Hoi Alex!
Gast- Gast
Heb echt slecht geslapen!! Heb geloof ik ieder uur wel voorbij zien komen
En nu is Alex onderweg hier naar toe, dus ben ik in top tempo aan het aankleden en ontbijten haha
En nu is Alex onderweg hier naar toe, dus ben ik in top tempo aan het aankleden en ontbijten haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, daar moet je een apart topic voor openen, want dat is gezelliger.Smikkell schreef:Hoi Lex.
Ik ben douchen... (want dat kan je gewoon melden in het dagcafe!!)
Gast- Gast
Oh ik dacht dat je ze in een slaperige bui in de prullenbak boven de grond had gestopt (die staan vaak ook bij die verzamelpunten). Maareuh, niks aan te doen dan he. Zal wel niet zo heel veel kwaad kunnenSmikkell schreef:Eruit halen kan niet, want zijn van die bakken in de grond en gister zijn ze leeggehaald!Vergeet-me-nietje schreef:Dus nu alles eruit halen en in de juiste bak stoppen? Of toch maar zo laten?Smikkell schreef:Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Hoi Alex!
Gast- Gast
Daag me niet uitStorm schreef:Nee, daar moet je een apart topic voor openen, want dat is gezelliger.Smikkell schreef:Hoi Lex.
Ik ben douchen... (want dat kan je gewoon melden in het dagcafe!!)
Gast- Gast
Ik ga ook douchen! Heb mijn nagels al geknipt en gevijld, ik doe even mee met het topic "top of the hour".
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Maar het voelt ´slecht´.Vergeet-me-nietje schreef:Oh ik dacht dat je ze in een slaperige bui in de prullenbak boven de grond had gestopt (die staan vaak ook bij die verzamelpunten). Maareuh, niks aan te doen dan he. Zal wel niet zo heel veel kwaad kunnenSmikkell schreef:Eruit halen kan niet, want zijn van die bakken in de grond en gister zijn ze leeggehaald!Vergeet-me-nietje schreef:Dus nu alles eruit halen en in de juiste bak stoppen? Of toch maar zo laten?Smikkell schreef:Sta ik van de week met mijn goede bedoeling mijn maanden lang verzamelde karton en papier in de papierbak te gooien, zie ik net, toen ik naar de DA liep, dat ik alles in de prullenbak NAAST de papierbak heb gegooid
Hoi Alex!
Gast- Gast
Dat ben ik ook aan het doen. Vandaag geen top of the hour, te druk en haast!Stylegirl schreef:Ik ga ook douchen! Heb mijn nagels al geknipt en gevijld, ik doe even mee met het topic "top of the hour".
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: