Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

+118
*Troela*
miss piggy
Floor
Sjonno
Tazz
Ezzer
*Lookie*
Novalee
Printje
Dora
Annemie
vlinder19
Wennes
Dimphna
ShallY
Bay
patjuhhh
sanne-84
Kabouter
Jezzie
Teddyaapje
TNMN
liesje
Janelie
CCC
Happy
Earane
chipa
sharky
Dolphinne
MissD
Laced
Roos
Niene
Bloem86
blauwwitrood
pitbullgup
Linda
Jelin
Clapperdie
Koffieleut
Flinder
Coccinelle
joyce0606
Ugly Betty
Mikki
Jules
miss22
Liadan
Limburg85
Meeko
Bimbam
Koetjeboe
SarahKey
L!ND@
LindaK
Parisienne
Fiebje
Vancity_girl
Phileine
Sjaantje
Qiara
Marin
Flip Fluitketel
Mamsie
Petteflet
Suus
Susan
moepie
Lady4
pindaatje
Smaragdje
Zininzon
Famke
Muppetje
Tiara
meisjesmama
M@niek
Monnie
JD
blondje1313
Happydobby
ProudMom
Fearie
Oasis
Rumble
Spring
Ambivalence
LMCurious
Hutselfuts
PapillonRose
duckie
Inge
kwak
Coco
VanillaRose
Tiana
flower
May
Blue flower
studiebol
PiP
red rose
sheila123
**_pearl_**
Bruintje Beer
Nana
Thunder
Minx
Flower_L
banjer49
mauwmauw
Chelle
Sarah1985
Lejow
Amber-
_Jet
Pien
122 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 4 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Qiara ma 25 jul 2011 - 10:57

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 4 Images?q=tbn:ANd9GcQU_wIv3YgwQwTZEuwneepMLKYWE2VgoqF0cOXYVmiiZVfs3dAq

Fijn dat jullie meisje eindelijk haar gezicht heeft laten zien, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie beide snel opknappen en naar huis mogen!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 4 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Pien ma 25 jul 2011 - 11:02

Het lijkt misschien raar dat ik hier al ben zo kort na de bevalling, maar jullie hebben allemaal zo meegeleefd, lief gereageerd en het voelt voor mij ook fijn om het even allemaal van me af te typen, klein verslagje dus:

Iedereen bedankt voor de felicitatie´s!! We leven echt al helemaal op onze roze wolk, ondanks dat het weer niet zo gaat als´normaal´. Gister ben ik geveld door een behoorlijke griep/ bacterie of infectie. Ze denken dat het een reactie van mijn lichaam op de ballon catheher was. Dat mijn lichaam die afgestoten heeft omdat hij niet lichaamseigen was. Gister dus weer verplicht een rustdag, al kregen we al vrij snel te horen dat er vandaag sowieso ingeleid zou worden. Met die wetenschap konden wij die rustdag ook beter accepteren.

Gisteravond was mijn koorts ineens helemaal weg. Goed nieuws dus want anders had ik aan de anti biotica gemoeten. Helaas kwamen we er vanmorgen al snel achter dat de koorts weer terug was, vanmorgen om half 7 had ik 39 graden, met als gevolg dat ik dus wel aan de antibiotica moest en de kans aanwezig was dat de kleine meid ook moest en dan dus in de couveuze terecht zou komen. Na de bevalling die om 7 uur gestart is, om half 11 heb ik een ruggenprik gehad en om half 5 volledige ontsluiting en mocht ik gaan meepersen, is ze uiteindelijk om 5 voor 6 geboren met behulp van de vacuumpomp. Er is 1 keer mee getrokken en de rest heb ik daarna in 2 persweeen zelf afgerond. Wat een fijn gevoel was dat zeg, nooit geweten dat ik zoveel kracht in me had. Mijn hele gezicht is wel doorlopen van kleine gesprongen rode adertjes.

Helaas bleek bij het breken van de vliezen dat ze ook in het vruchtwater gepoept had, en door het gebruik van de pomp ze toch echt naar de kinderafdeling en couveuze moet. Dit betekend dat ze sowieso een paar dagen in de couveuse moet blijven en ze aan de anti biotica is, net als haar mama. Deze kuur duurt 5 dagen bij haar en die moet ze ook volledig afmaken in het ziekenhuis. We hopen dan ook vrijdag haar mee naar huis te mogen nemen. Ik mag sowieso blijven tot zij ontslagen word en afhankelijk van hoe mijn koorts verder verloopt zou ik waarschijnlijk woensdag naar hus mogen, wat ik dan doe, geen idee. Ik zou heel graag lekker bij mijn man thuis in bed kruipen, maar tegelijkertijd wil ik ook graag bij mijn dochter in de buurt blijven.

De tweede naam is inderdaad vernoemnd naar mijn overleden zus. Mijn vader werd er helemaal emotioneel van, ik weet dus nog niet zo heel goed hoe hij het vond, maar hij gaf me een hele dikke knuffel en zei dankjewel. Dus denk dat hij het toch wel een mooie fijne gedachte vind. Mijn moeder straalde meteen toen we het vertelde, ze hadden beide nog niet zelf de link gelegd.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 11:04

Lieve E.l.i.n., daar ben je dan eindelijk!

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 4 Image0

Ik wens jullie ontzettend veel liefde en geluk met jullie kersverse gezinnetje en ik hoop op een heel mooie toekomst!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine ma 25 jul 2011 - 11:08

Ja, ze is er eindelijk! Ik had het gevoel dat ze vandaag ging komen. Erg mooie naam hebben jullie haar gegeven. Nu bijkomen en hopelijk snel naar huis met zijn allen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Vancity_girl ma 25 jul 2011 - 13:16

Zo dat was een heftige bevalling, en dat na zo lang wachten. Ik vind echt dat je heel sterk en positief overkomt, respect!

Maar daar is ze dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Hopelijk gaat alles voorspoedig en mag ze vrijdag lekker naar huis.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Fiebje ma 25 jul 2011 - 14:05

pien en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hoop dat jullie snel weer aansterken. Nu gaan genieten van jullie meid.

Laatst aangepast door Fiebje op ma 25 jul 2011 - 14:47; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Happydobby ma 25 jul 2011 - 14:39

Pien, ik heb 5 nachten in het ziekenhuis gelegen en omdat onze zoon moest blijven. Ik zeg gelegen want van slapen komt niks. Mijn vriend heeft de laatste nacht thuis geslapen omdat hij in het ziekenhuis ook niet sliep. Nou lig jij al langer daar dus je wilt graag naar huis.
Mijn angst was juist dat ik weggestuurd zou worden en onze knul zou moeten achterlaten.

Succes met aansterken! Laat je verwennen door iedereen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Parisienne ma 25 jul 2011 - 17:08

Lieve Pien, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie namen! Klinkt als een heftige bevalling, met eveneens een heftige nasleep. Ik hoop van harte dat jullie zo snel mogelijk naar huis mogen met kleine E.lin! In ieder geval alvast heel erg veel geluk met elkaar toegewenst!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  LindaK ma 25 jul 2011 - 17:19

Van harte gefeliciteerd met jullie meisje!!
Heel veel geluk samen!
Hopelijk knappen jullie snel op,zodat jullie lekker naar huis kunnen!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  L!ND@ ma 25 jul 2011 - 17:40

Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie namen hebben jullie haar gegeven! Wat een heftige bevalling meid, het is je ook allemaal niet bespaard gebleven zeg. Fijn dat je al zo lekker op die roze wolk mag zitten, ondanks alles. Geniet ervan!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  SarahKey ma 25 jul 2011 - 17:44

Daar is ze dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met E.lin!

Wat een heftige bevalling en dat je zo ziek bent geworden! Beterschap!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Koetjeboe ma 25 jul 2011 - 18:03

Gefeliciteerd!!

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Bericht  Bimbam ma 25 jul 2011 - 18:08

Wat fijn dat jullie dochter eindelijk geboren is smile Gefeliciteerd!!

Hopelijk knappen jullie snel op en mogen jullie snel weer naar huis.

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 4 Geboortekaartje-dochter1_png1-470x339
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 18:15

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 18:25

Gefeliciteerd met jullie kleine meid!

Gast
Gast

Bericht  Meeko ma 25 jul 2011 - 18:50

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat hebben jullie er lang op moeten wachten. Hopelijk gaat alles snel goed met jullie.
En een heeelee mooie naam!! Wink
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 18:50

Gefeliciteerd met jullie dochter.
Minder dat ze aan de antibiotica moet. Heeft de oudste hier ook gehad. Ik ben toen al die tijd in het zkh gebleven en mijn man ging heen en weer. Hopelijk knap jij ook gauw op zodat je lekker van jullie kleine meid kan genieten

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 25 jul 2011 - 19:01

Gefeliciteerd!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Liadan ma 25 jul 2011 - 19:02

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!
Hele mooie namen heeft ze van jullie gekregen.
Je bevalling klinkt heftig, hopelijk kan je het allemaal snel een plaatsje geven want het is niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  miss22 ma 25 jul 2011 - 19:14

owwww wauwww
wat is dit fijne nieuws om op deze vroege ochtend te lezen,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter
en wat heeft ze een mooie naam gekregen.

Geniet er van
miss22
miss22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 19:18

Hoera daar is ze dan!! gefeliciteerd met je kleine meid!

liefs

Gast
Gast

Bericht  Jules ma 25 jul 2011 - 19:21

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk knappen jullie snel op. Heel veel geluk gewenst samen!
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Bericht  Mikki ma 25 jul 2011 - 19:31

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264

Bericht  Ugly Betty ma 25 jul 2011 - 19:36

Gefeliciteerd!! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis en dan bijkomen van alles wat er gebeurd is en eindelijk genieten!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 19:37

Fijn dat ze er eindelijk is!! wat vervelend dat je aan de antibiotica ligt (amox? GBS) geniet er lekker van!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: