Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

+118
*Troela*
miss piggy
Floor
Sjonno
Tazz
Ezzer
*Lookie*
Novalee
Printje
Dora
Annemie
vlinder19
Wennes
Dimphna
ShallY
Bay
patjuhhh
sanne-84
Kabouter
Jezzie
Teddyaapje
TNMN
liesje
Janelie
CCC
Happy
Earane
chipa
sharky
Dolphinne
MissD
Laced
Roos
Niene
Bloem86
blauwwitrood
pitbullgup
Linda
Jelin
Clapperdie
Koffieleut
Flinder
Coccinelle
joyce0606
Ugly Betty
Mikki
Jules
miss22
Liadan
Limburg85
Meeko
Bimbam
Koetjeboe
SarahKey
L!ND@
LindaK
Parisienne
Fiebje
Vancity_girl
Phileine
Sjaantje
Qiara
Marin
Flip Fluitketel
Mamsie
Petteflet
Suus
Susan
moepie
Lady4
pindaatje
Smaragdje
Zininzon
Famke
Muppetje
Tiara
meisjesmama
M@niek
Monnie
JD
blondje1313
Happydobby
ProudMom
Fearie
Oasis
Rumble
Spring
Ambivalence
LMCurious
Hutselfuts
PapillonRose
duckie
Inge
kwak
Coco
VanillaRose
Tiana
flower
May
Blue flower
studiebol
PiP
red rose
sheila123
**_pearl_**
Bruintje Beer
Nana
Thunder
Minx
Flower_L
banjer49
mauwmauw
Chelle
Sarah1985
Lejow
Amber-
_Jet
Pien
122 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 5 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Coccinelle ma 25 jul 2011 - 19:45

Gefeliciteerd met de geboorde van jullie kleine meid! Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 5 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Flinder ma 25 jul 2011 - 19:52

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie namen heeft ze gekregen!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 19:56

Gefeliciteerd! Hopelijk knappen jullie snel op.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 20:01

Nog een keer gefeliciteerd! Zo te lezen is de bevalling uiteindelijk nog vrij voorspoedig gegaan gelukkig. Hopelijk knappen jullie allebei gauw op en kunnen jullie aan het einde van de week saampjes naar huis. Heel veel geluk, geniet van je meisje en rust lekker uit na al die spanning.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pien ma 25 jul 2011 - 20:10

De eerste kraamtranen hebben al rijkelijk gevloeid! Ik zag op het beeldscherm dat ze een beetje verdrietig was en kon gewoon niks doen... dat voelt wel even kut en machteloos.

Vannacht heeft ze wel goed geslapen, heb zelf daardoor ook wel goed kunnen slapen... Maar dan word je vanmorgen wakker en zie je iemand anders haar de fles geven en dat is wel even moeilijk! Nu ik dit type vloeien de tranen alweer over mn wangen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:12

hug
Het is heel normaal hoor, dat je je zo emotioneel voelt! Een bevalling is niet niks en dan ook nog 3 weken over tijd lopen....
Probeer maar lekker te genieten van jullie meisje, jullie hebben het dik verdiend. Je hebt het geweldig gedaan hoor, respect!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:15

Storm schreef: hug
Het is heel normaal hoor, dat je je zo emotioneel voelt! Een bevalling is niet niks en dan ook nog 3 weken over tijd lopen....
Probeer maar lekker te genieten van jullie meisje, jullie hebben het dik verdiend. Je hebt het geweldig gedaan hoor, respect!

+1! Het is een hele zware tijd geweest voor jullie dus het is niet zo heel raar dat je zo emotioneel bent. Ik hoop dat jullie beide snel opknappen en lekker naar huis toe kunnen, veel geluk meid!! hug

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut ma 25 jul 2011 - 20:22

Jaaa, daar is ze dan!!! Gefeliciteerd! Wat een mooie namen zeg, en wat mooi hoe je vader reageerde, volgens mij zit dat wel goed hoor!

Die kraamtranen zijn helemaal niet raar lijkt me, je hebt zoveel emoties gehad de afgelopen dagen!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Clapperdie ma 25 jul 2011 - 20:23

Op dit topic zat ik te wachten!!

Van harte gefeliciteerd Pien!

Ik hoop dat jullie beide weer snel beter zijn en lekker naar huis mogen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Jelin ma 25 jul 2011 - 20:26

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Na zo lang wachten is ze daar eindelijk!! Echt respect voor je!! Nu lekker van je meisje gaan genieten.

En ja kraamtranen horen daarbij Wink.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Linda ma 25 jul 2011 - 20:34

Ja, daar is ze!! Van harte gefeliciteerd!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  pitbullgup ma 25 jul 2011 - 20:35

Eindelijk daar is ze dan! Van harte gefelciteerd hug Hoop dat jullie beide snel opknappen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blauwwitrood ma 25 jul 2011 - 20:35

Gefeliciteerd!!! Hoop dat jullie snel opknappen en dan lekker naar huis mogen met zn 3tjes!
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321

Bericht  LMCurious ma 25 jul 2011 - 20:44

Wat een verhaal Pien. Ik moet zeggen dat ik het dan toch nog een redelijk lange bevalling vind, met alles wat je al gehad hebt de week vooraf. Hopelijk doet de antibiotica gewoon goed zn werking en mogen jullie vrijdag lekker samen naar huis. (of jij eerder indien je wilt) Kun je nu overdag enzo wel gewoon veel naar d'r toe of is dat lastig?

Laat je emoties maar lekker gaan hoor. Je hebt ook zoveel voor de kiezen gehad, snap wel dat dat er ff uit moet. En laat je maar lekker verwennen door iedereen. Dat heb je we verdiend!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:46

Natuurlijk is het heel normaal meis dat je moet huilen omdat je jullie meisje niet zelf kan troosten, en dat je haar niet zelf een flesje kan geven. Je hebt al 3 weken overtijd gelopen, nu een moeilijke bevalling gehad, E.lin een moeilijke start, en nu ligt ze nog niet lekker naast je in een bedje. Wie zou daar nu niet emotioneel van worden ? Echt, een hele dikke knuffel voor jou, ik hoop heeeel hard dat ze snel bij jou op de kamer mag en dat jullie nog meer kunnen gaan genieten hug

Gast
Gast

Bericht  Bloem86 ma 25 jul 2011 - 20:51

Wat fijn dat jullie meisje er is! Gefeliciteerd!
Begrijpelijk dat je zo emotioneel bent.. Laat het allemaal gewoon over je heen komen!

Geniet van jullie dochter! Met een super mooie naam!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Niene ma 25 jul 2011 - 20:57

Oh daar is ze dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met E.lin! Het is heel begrijpelijk dat je je zo voelt,er is ook zoveel gebeurt de afgelopen week(en).
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Roos ma 25 jul 2011 - 21:01

Gefeliciteerd! Jullie hebben veel geduld moeten opbrengen!
Ik heb bewondering voor jullie geduld en kalmte!
Ga lekker van jullie meisje genieten! Fijne kraamtijd.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Laced ma 25 jul 2011 - 21:11

Lieve pien, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat hebben jullie lang op haar moeten wachten en zo te lezen heb je ook nog eens een pittige bevalling gehad. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan, zowel bij jou als bij je dochter en mogen jullie snel naar huis!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 21:24

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Erg mooie na(a)m(en)!

Heel veel geluk mijn zijn 3tjes, heb echt respect voor je dat je het zo lang nog hebt kunnen volhouden!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 21:25

Dikke knuffel Pien, ik kan me alleen maar indenken hoe het moet voelen!
Maar kan het wel begrijpen, iets wat je zelf heel graag zou willen doen, wordt nu gedaan door een ander.
Ik hoop echt van harte dat ze snel opknapt en dat je haar snel bij je mag hebben!!!
hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sjaantje ma 25 jul 2011 - 21:27

Laat die tranen maar lekker lopen, Pien! Het is ook niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal op je af gekregen hebt!
hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Blue flower ma 25 jul 2011 - 21:45

aahh meisje toch... Als ik dicht bij je zou wonen zou ik je komen knuffelen! (ondanks dat je me niet eens kent)
Ik zit zelf ook met een brok in mijn keel nu... Mijn zoontje heeft een week op de kinderafdeling gelegen en kon ook via de tv naar hem kijken (als ik je verhaal goed begrijp) en snap zooo goed hoe jij je voelt.. is jullie meisje er eindelijk en dan kan je nog steeds niet voor haar zorgen! Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen dat jullie haar vrijdag mee naar huis mogen nemen. Maar neem als je thuis bent ook de rust voor jezelf! en als ik je een tip mag geven, schrijf alles op van de afgelopen dagen... want over een half jaar weet je niet alles meer... terwijl het zo fijn zou zijn als je sommige dingen even kan ophelderen soms.

Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 21:50

Gefeliciteerd met de geboorte van E.lin! super mooie naam ook Very Happy

Probeer lekker te genieten met zijn drietjes!

Gast
Gast

Bericht  MissD ma 25 jul 2011 - 21:53

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam!
Hopelijk knappen jullie beide snel op zodat jullie thuis met zijn drietjes kunnen gaan genieten. Dat hebben jullie wel verdiend.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: