Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

+118
*Troela*
miss piggy
Floor
Sjonno
Tazz
Ezzer
*Lookie*
Novalee
Printje
Dora
Annemie
vlinder19
Wennes
Dimphna
ShallY
Bay
patjuhhh
sanne-84
Kabouter
Jezzie
Teddyaapje
TNMN
liesje
Janelie
CCC
Happy
Earane
chipa
sharky
Dolphinne
MissD
Laced
Roos
Niene
Bloem86
blauwwitrood
pitbullgup
Linda
Jelin
Clapperdie
Koffieleut
Flinder
Coccinelle
joyce0606
Ugly Betty
Mikki
Jules
miss22
Liadan
Limburg85
Meeko
Bimbam
Koetjeboe
SarahKey
L!ND@
LindaK
Parisienne
Fiebje
Vancity_girl
Phileine
Sjaantje
Qiara
Marin
Flip Fluitketel
Mamsie
Petteflet
Suus
Susan
moepie
Lady4
pindaatje
Smaragdje
Zininzon
Famke
Muppetje
Tiara
meisjesmama
M@niek
Monnie
JD
blondje1313
Happydobby
ProudMom
Fearie
Oasis
Rumble
Spring
Ambivalence
LMCurious
Hutselfuts
PapillonRose
duckie
Inge
kwak
Coco
VanillaRose
Tiana
flower
May
Blue flower
studiebol
PiP
red rose
sheila123
**_pearl_**
Bruintje Beer
Nana
Thunder
Minx
Flower_L
banjer49
mauwmauw
Chelle
Sarah1985
Lejow
Amber-
_Jet
Pien
122 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 8 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Ezzer wo 27 jul 2011 - 0:22

Gefeliciteerd met jullie meisje!
Wat naar dat ze een moeilijke start heeft! Maar het komt vast allemaal goed! Het 'ei' op d'r hoofd is binnen een paar dagen weggetrokken, mijn zoontje heeft ook een tijdje sondevoeding gehad (een maand, maar dat hoeft jouw meisje vast niet!) maar daar is nu niets meer van te merken!!
En super dat ze ondanks de sonde toch even aan de borst heeft gelegen!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 8 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Tazz wo 27 jul 2011 - 1:18

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, het is niet meer dan normaal dat je nu zo ontzettend emotioneel bent! Ik hoop dat alles snel goed gaat en dat jullie snel van jullie kleine meid mogen gaan genieten.

De hoeveelheid die je kolft zegt niks over de hoeveelheid je kindje uit je borst kan drinken. Omdat je kindje op een andere manier melk uit je borst haalt dan een kolf doet. En het komt vast goed, je hebt nu veel spanningen en je bent nog maar net bevallen dus het moet even op gang komen smile
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sjonno wo 27 jul 2011 - 2:31

Gefeliciteerd met jullie meisje! Prachtige namen heeft ze gekregen!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien wo 27 jul 2011 - 5:41

upperdepup ivm foto's!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Vancity_girl wo 27 jul 2011 - 5:47

Pien schreef:upperdepup ivm foto's!!

Wat een schatje, die was het wachten wel waard. Goed gedaan hoor!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor wo 27 jul 2011 - 6:02

Wat een mooi meisje! Veel geluk!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby wo 27 jul 2011 - 6:19

Hihi die mutsjes hadden wij ook, in de haast waren we ons mutsje vergeten.
Heb je nou een speen met haar naam? Very Happy
Gefeliciteerd met je mooie meisje.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:32

Wat een mooi meisje zeg!

Gast
Gast

Bericht  miss piggy wo 27 jul 2011 - 6:40

wat een knappe dochter!

hartelijk gefeliciteerd, geniet ervan en heel veel geluk samen Very Happy
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  PapillonRose wo 27 jul 2011 - 6:41

Wat een mooi meisje I love you Hopelijk knapt ze gauw op en jij ook, en dan lekker naar huis toe!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  *Troela* wo 27 jul 2011 - 6:45

Gefeliciteerd met je mooie meisje! Hopelijk gaat ze snel opknappen en kunnen jullie dan naar huis!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Bericht  Lady4 wo 27 jul 2011 - 6:46

Wat een schatje, prachtig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 6:51

Happydobby schreef:Hihi die mutsjes hadden wij ook, in de haast waren we ons mutsje vergeten.
Gefeliciteerd met je mooie meisje.

Volgens mij is dat gewoon een stukje tape zodat de tut niet bij een ander kindje beland.

@ Pien: Wat een scheet! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kun je haar lekker in je armen nemen als je dat wil.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 27 jul 2011 - 7:53

Hazeltje schreef:
Happydobby schreef:
Volgens mij is dat gewoon een stukje tape zodat de tut niet bij een ander kindje beland.

haha ik zie het nu ook.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:54

Ik kan me voorstellen dat jullie heeel trots zijn !

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 27 jul 2011 - 7:59

Wat een schatje, Pien! Dat is alle moeite meer dan waard geweest, lijkt me.
Geniet van jullie gezinnetje! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Snoes wo 27 jul 2011 - 8:32

Oh Pien, ben je 3 weken overtijd gegaan?

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje, erg mooie naam hebben jullie gekozen! Geniet ervan en veel beterschap!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  pindaatje wo 27 jul 2011 - 8:35

Wat een mooi meisje!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 10:22

Wow wat een liefje zeg! Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 27 jul 2011 - 10:23

Pien ik zie dat je nog online bent, hoe is het nu? Heeft jullie meisje nog sondevoeding?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pien wo 27 jul 2011 - 18:58

kom even een kleine update geven,

E. heeft nog steeds sonde voeding maar zeer beperkt. gister heeft ze van de 8 flesjes (met 20cc) er 5 helemaal leeg gedronken, 1 half leeg gedronken, 2 voor ongeveer 2/3 leeg gedronken. de rest heeft ze via de sonde gehad. Vandaag gaan ze weer kijken hoe het gaat met drinken en mocht dat goed gaan, mag de sonde eruit!!

Wel hebben we gister gehoord dat ze sowieso tot en met maandag aan de anti biotica moet. Uit haar bloedwaardes komen toch wel verhoogde waardes die duiden op een infectie. Zoals het er nu uitziet mag, of eigenlijk moet ik zaterdag het ziekenhuis verlaten, helaas dan zonder E. We gaan even kijken of ik bij de couveuze/ kinderafdeling misschien een kamer kan krijgen en we rooming-inn kunnen doen. Daar krijg ik dan ook nog wat begeleiding omdat we natuurlijk ook geen kraamzorg meer krijgen!

Verder mogen we haar rond half 10 eindelijk voor het eerst in badje doen!! Haar hoofdpijn is eindelijk een stuk minder geworden waardoor dat mogelijk is. Ook begint bij mij langzaam aan de borstvoeding een beetje op gang te komen, vanmorgen voor het eerst in 1 keer 10cc gekolfd!! Ik ben zo trots als een klein kind... Echt super!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rumble wo 27 jul 2011 - 19:03

Wat een fijn nieuws dat de sondevoeding er bijna uit mag, Pien! En dat haar hoofdpijn al een stuk minder is is natuurlijk ook heel erg fijn om te horen. Ik hoop dat rooming-inn mogelijk is, dat is voor jou ook wel zo prettig. Hoe gaat het met je man? Is hij een beetje bijgekomen van alles?
Veel plezier met haar in bad doen, ik vind dat één van de leukste momenten met mijn zoontje!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Lejow wo 27 jul 2011 - 19:21

Wat fijn dat ze zo goed aan het drinken is!! En straks lekker in bad, heerlijk! En wat een lief meisje is het!!!

Overigens vind ik het echt raar dat je geen kraamzorg meer krijgt.. Je hebt toch ook nog steeds vragen enzo als je thuiskomt met je kleintje...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 19:29

Wat een schatje zeg. Fijn dat het drinken goed gaat.
Als het goed is heb je wel nog recht op wat uren kraamzorg hoor. Mijn oudste heeft de kraamtijd in de couveuse gelegen en dat we thuis kwamen, hebben we nog 3 dagen en paar uurtjes couveuse nazorg gehad. Dus zou het even navragen bij je zorgverzekering.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw wo 27 jul 2011 - 22:04

Pien wat goed dat het beter gaat met het drinken van E.

Wat ik altijd zo raar vind is als een kindje in het ziekenhuis moet blijven je dan thuis geen kraamzorg meer krijgt,net of in het ziekenhuis zo goed begeleidt word,en ik vind thuis is toch anders dan in het ziekenhuis.Ik kwam met V op zondag thuis en kreeg gelukkig nog wel kraamhulp voor de zondag,maandag,dinsdag en woensdag.Mijn kraamhulp had verlenging voor mij aangevraagd en nog 2 halve dagen erbij gekregen,maar ik had echt niet geweten wat ik zonder mijn kraamhulp had gemoeten.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: