Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

+118
*Troela*
miss piggy
Floor
Sjonno
Tazz
Ezzer
*Lookie*
Novalee
Printje
Dora
Annemie
vlinder19
Wennes
Dimphna
ShallY
Bay
patjuhhh
sanne-84
Kabouter
Jezzie
Teddyaapje
TNMN
liesje
Janelie
CCC
Happy
Earane
chipa
sharky
Dolphinne
MissD
Laced
Roos
Niene
Bloem86
blauwwitrood
pitbullgup
Linda
Jelin
Clapperdie
Koffieleut
Flinder
Coccinelle
joyce0606
Ugly Betty
Mikki
Jules
miss22
Liadan
Limburg85
Meeko
Bimbam
Koetjeboe
SarahKey
L!ND@
LindaK
Parisienne
Fiebje
Vancity_girl
Phileine
Sjaantje
Qiara
Marin
Flip Fluitketel
Mamsie
Petteflet
Suus
Susan
moepie
Lady4
pindaatje
Smaragdje
Zininzon
Famke
Muppetje
Tiara
meisjesmama
M@niek
Monnie
JD
blondje1313
Happydobby
ProudMom
Fearie
Oasis
Rumble
Spring
Ambivalence
LMCurious
Hutselfuts
PapillonRose
duckie
Inge
kwak
Coco
VanillaRose
Tiana
flower
May
Blue flower
studiebol
PiP
red rose
sheila123
**_pearl_**
Bruintje Beer
Nana
Thunder
Minx
Flower_L
banjer49
mauwmauw
Chelle
Sarah1985
Lejow
Amber-
_Jet
Pien
122 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 7 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Dimphna di 26 jul 2011 - 7:28

Gefeliciteerd met jullie dochter.
Heel veel geluk met z'n drietjes Very Happy

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 7 Hoera_dochter
Dimphna
Dimphna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 109
Registratiedatum : 23-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 7 Empty Re: babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16)

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:38

Gefeliciteerd!!!

Gast
Gast

Bericht  Wennes di 26 jul 2011 - 7:40

O Pien, eindelijk is ze daar!
Ik hoop dat jullie snel opknappen en lekker naar huis mogen.
Ik wens je heel veel geluk met je gezinnetje.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  vlinder19 di 26 jul 2011 - 7:46

Lieve Pien,

Van harte met jullie dochter, en wat een prachtige namen!
Ik hoop dat jullie samen snel opknappen en naar huis mogen.
Fijn dat ze al even bij je heeft gedronken. En laat de tranen maar
flink vloeien hoor dat is niet meer dan normaal!

Liefs vlinder19
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331

Bericht  Annemie di 26 jul 2011 - 7:48

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Geniet ervan!!!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 7:52

Pien ook vanuit deze hoek van harte gefeliciteerd met jullie meisje !!

Hopelijk mogen jullie snel naar huis en kan je alles een beetje achter je laten. Enne een hele mooie naam heeft ze gekregen hoor !

Enne als jullie allebei lekker zijn opgeknapt wil ik zsm een foto zien hoor ! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Dora di 26 jul 2011 - 8:44

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Eindelijk is ze er dan!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Pien di 26 jul 2011 - 9:01

Hier helaas toch weer een behoorlijke terug slag, ze heeft over de hele dag veel te weinig binnen gekregen en heeft nu sonde voeding gekregen.

Waar ze precies voor op de couveuse afdeling is, zijn eigenlijk meerdere dingen. O.a. het vele vruchtwater wat ze binnen heeft gekregen waarin gepoept was, de apgar score slecht was, het heel lang duurde voor ze goed reageerde dmv huilen, de hoge koorts die ik had tijdens de bevalling en de enorme bult op haar hoofd van de vacuumpomp. Daarnaast heeft ze enorm veel hoofdpijn, je hoeft haar gezichtje maar aan te raken door er alleen je hand op te leggen en ze begint al te huilen!

Zo sterk als ik me de afgelopen dagen heb kunnen houden, zo'n emo muts ben ik nu.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:03

Gefeliciteerd met jullie dochter!

Maar wat naar om te lezen hoe het is gelopen en hoe het nu loopt. Hopelijk knapt ze snel goed op en gaat ze beter drinken. Echt vervelend voor jullie, zo wil je je kraamweek niet doorbrengen. Hoeveel woog ze trouwens bij de geboorte?

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 26 jul 2011 - 9:04

Ach Pien toch Sad
hug hug hug
Het is logisch dat je emo bent, alle spanningen komen er nu uit, en dan ook nog de zorgen om je kleine meisje, en het feit dat je misschien ook wel gewoon moe en uitgeput bent werken ook niet mee..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:04

Oh Pien, wat naar allemaal! Ik snap dat je superemotioneel bent en dat is ook helemaal niet raar! Lekker laten gaan die tranen! Ik hoop dat je meisje snel opknapt en jijzelf ook en dat jullie snel naar huis mogen! babynieuws!! onze dochter is geboren! (update pag16) - Pagina 7 699888

Gast
Gast

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 9:05

ik hoop zo dat ze snel opknapt. Hier zitten jullie zeker niet op te wachten!
Houd vol, nog even en jullie meisje mag naar huis. En dan echt genieten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 9:05

hey meis wat vervelend allemaal zeg! Ik duim dat jullie snel naar huis mogen.

Hoe zwaar was ze bij de geboorte?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Novalee di 26 jul 2011 - 9:21

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam heeft ze gekregen!

Verder een dikke hug Ik hoop voor je dat jullie beiden snel opknappen en eindelijk naar huis mogen. Deze ziekenhuisopname heeft nu toch wel lang genoeg geduurd...
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 di 26 jul 2011 - 9:33

Laat je emoties lekker de vrij loop joh, ik kan me goed indenken dat het af en toe echt even te veel is. Je hebt het ontzettend goed gedaan en je heel kranig gehouden gedurende die laatste, slopende week van je zwangerschap. Dat je dochter nu aan de sondevoeding ligt, maakt het niet makkelijker.

Hopelijk heb je haar snel lekker bij je en zul jij je dan ook een stuk beter gaan voelen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  *Lookie* di 26 jul 2011 - 9:40

Gefeliciteerd!!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pien di 26 jul 2011 - 10:22

Ze was 3435 gram en is 51 centimeter. Al betwijfelen wij dat omdat ze heel erg lang is!! Ze heeft een behoorlijke ei op haar hoofd van de vacuum-pomp en daardoor hebben ze anders gemeten.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 11:42

Wat een mooi gewicht voor de duur van je zwangerschap zeg! Wel heel vervelend en zielig van dat ei op der hoofdje, hopen dat dat snel weg is zeg. Veel geluk smile

Gast
Gast

Bericht  Marin di 26 jul 2011 - 12:28

En we zijn natuurlijk allen benieuwd naar een foto van je kleine meid!
smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Happydobby di 26 jul 2011 - 16:47

Pien schreef:

Zo sterk als ik me de afgelopen dagen heb kunnen houden, zo'n emo muts ben ik nu.

Sterkte meis hug Hier hetzelfde, gisteren een lang gesprek met de vk gehad over mijn bevalling, heb nu net pas eindelijk weer 4 uurtjes geslapen. Net mijn zoon gewekt en als ik kolf geeft papa de fles.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien di 26 jul 2011 - 18:48

Ik slaap hier geLukkig wel redelijk... Vannacht toch een redelijk goede nacht van ongeveer 7uur gemaakt. Borstvoeding loopt hier moeizaam, ik kolf de voeding maar krijg er zo weinig uit. Nu alles bij elkaar heb ik 6keer gekolfd en heb ik misschien 15cc eruit gekregen.

Vandaag krijg ik weer internet op de laptop, zal dan ook een foto (of of 2, 3, 6 of 10) plaatsen. Ik vind haar zo mooi! Ben echt verliefd op haar... Omdat ze nog zo zwak is, is ze nog niet in bad geweest, ze is al wel heel schoon natuurlijk omdat alle huidsmeer in prcipe weg is, maar haar haartjes zijn nog niet gewassen of iets dus die zijn heel plakkerig langs haar hoofd in allemaal golfjes. Lijkt net of ze krullen heeft.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Vancity_girl di 26 jul 2011 - 19:09

Ik ben benieuwd naar een foto!
En maak je niet te druk over de hoeveelheid die je kolft. Zo'n baby maagje is superklein dus daar passen ook maar hele kleine beetjes in. Bij mij duurde het zeker 5 dagen voor de borstvoeding echt op gang kwamen onze dochter was ook flink afgevallen. Daar is inmiddels niets meer van te zien en ik geef al ruim 6 maanden borstvoeding. smile
Gewoon veel blijven aanleggen en/of kolven en dan komt het vanzelf. Ik moest de eerste week elke 2 uur overdag en elke 3 uur s'nachts haar aanleggen.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 19:13

De borstvoeding moet nog op gang komen, daar zou ik me niet druk maken, ze drinken vaak maar 30 cc en jij kolft al 15 cc!
Dat komt vanzelf op gang, gewoon regelmatig aanleggen/kolfen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 21:27

Hoop dat jullie snel opknappen pien!

Je verhaal van hiervoor klinkt echt zoals bij mijn zus.

Zij was 2 weken overtijd, doordat hij een sterrenkijker was lukt het persen niet.. hij had in het vruchtwater gepoept.. 7x aan de vacuumpomp getrokken.. (zo sneu).

En toen lag hij ook in de couveuse met ab, misselijkheid, koppijn en sonde.

Het is na die periode trouwens wel een ontzettend makkelijke baby geweest! Vond alle prima, huilde nooit en uiteindelijk een goede drinker (na de sondevoeding).

Hoop dat het voor jullie kleine meid straks ook voorspoedig zal verlopen! hug

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ wo 27 jul 2011 - 0:10

Lekker de tranen de vrije loop laten hoor, het lucht op! Het is ook niet niks wat er gebeurd is. Eerst een week vol spanning en dan nog een bevalling erachter aan! Vervelend dat je meisje er zo'n nasleep van heeft, hopelijk knapt ze snel op! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: