Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

buggy of kinderwagen?

+19
Printje
Niene
SparklingEyes
maiadebij
Mikki
meisjesmama
Floor
Barbabella
loesje
_Jet
PapillonRose
Bruintje Beer
Liadan
Wennes
pindaatje
Susan
Filoria
Spring
holaagirl
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 9:38

Ik heb een filmpje gevonden op youtube en nu snap ik er helemaal niks meer van! Ik klap hem precies hetzelfde in als op het filmpje (gelukkig ben ik dus niet helemaal blond), en volgens mij zitten alle riempjes op de goede plek. Hij klapt ook wel een stukje in, maar dan wil hij niet verder.. Morgen maar even de berging in en nog eens uitgebreid proberen, want nu wil ik hem ingeklapt krijgen ook :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:45

PapillonRose schreef:Ik heb een filmpje gevonden op youtube en nu snap ik er helemaal niks meer van! Ik klap hem precies hetzelfde in als op het filmpje (gelukkig ben ik dus niet helemaal blond), en volgens mij zitten alle riempjes op de goede plek. Hij klapt ook wel een stukje in, maar dan wil hij niet verder.. Morgen maar even de berging in en nog eens uitgebreid proberen, want nu wil ik hem ingeklapt krijgen ook :P

Die van ons klapte ook niet helemaal in hoor! :P dus je bent niet de enige haha! We hebben daarna een koelstra gekocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  pindaatje ma 25 jul 2011 - 9:48

Zie de reacties nu pas Embarassed. Wij hebben idd ook een speedi, model uit 2009 en kan ook gewoon ingeklapt worden. Was in het begin even puzzelen, maar nu gaat ie makkelijk en snel in mekaar!

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:48

PapillonRose schreef:Dan doe ik of iets fout, of het komt doordat ik een ouder model heb. Dacht uit 2008, hij is in elk geval anders dan de Speedi die nu te koop is. Ik hoop stiekem dat ik iets fout doe, want met name voor lange stukken zou ik het wel fijn vinden als hij toch in de auto zou passen.

Het kan wel, al is het een geduw, dat ben ik met je eens. Om die reden, en omdat ik toen zwanger was, hebben wij toen de oudste 10 maanden was, een buggy gekocht. Dat is makkelijker uit de auto te tillen.

Hoe klap ik de Quinny in? Ik duw altijd de ziting met de hand in, anders lukt het mij ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  meisjesmama ma 25 jul 2011 - 10:06

Mij speedy is uit 2007 en klapt heel makkelijk in. Heb je wel een handleiding? Anders kan je die nog via Google vinden.
Ik heb de kinderwagen bij de oudste tot bijna 3 jaar gebruikt. Ik heb in mijn kofferbak de speedy en een maclaren liggen. En soms ook nog wel eens een Zapp.
Het ligt er aan wat ik ga doen welke wagen of buggy ik pak.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  PapillonRose ma 25 jul 2011 - 10:13

Ik heb geen handleiding meer. Ik zal hem even opzoeken via google, bedankt! Morgen maar eens testen dan, of het nu wel wil lukken met al jullie aanwijzingen Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Mikki ma 25 jul 2011 - 19:35

De buggy gebruik ik alleen op de fiets, verder ligt ie meestal in de auto. Grotere stukken loop ik liever met de wandelwagen. N. zit er beter in, en ik vind het zelf fijner lopen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  maiadebij ma 25 jul 2011 - 19:53

ik had op een gegeven moment de wandelwagen staan voor J met de bak erop, de duowagen en een buggy. Ik heb toen alles verkocht (J vond de duowagen niets, huilde alleen maar) en de Quinny Zapp Xtra gekocht. Deze buggy kan ik de ligstand en de zitting kan ook naar je toe. Dus nu hebben we alleen een buggy, ik vind hem eigenlijk wel heel confortabel rijden.
Meestal zit N in de buggy en draag ik J. Soms gaat N op zijn fiets en gaat J een stuk mee in de buggy.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Spring ma 25 jul 2011 - 22:11

@PR: Anders kun je altijd naar een winkel gaan die hem verkoopt/verkocht. En daar vragen of ze je willen helpen.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  SparklingEyes di 26 jul 2011 - 0:45

holaagirl schreef:Wij hebben een dure kinderwagen gekocht toen ik zwanger was, een mutsy slider.
Daar zit al enige tijd de buggy-inzet in..of hoe je het wilt noemen.
Voor de vakantie heb ik een mclaren gekocht! Een echte buggy, dit ivm vliegtuig etc.
Maar ik merk dat ik nu bijna altijd de buggy pak, terwijl mijn zoontje véél lekkerder in de Mutsy zit.
Het is gewoon gemakzucht...Heb vandaag besloten dat ik hem wel vaker ga gebruiken weer.
Vind het anders ook weer zo zonde...

Wat gebruiken jullie het meest en waarom?


Sinds ik de buggy heb, staat de slider in de kast Embarassed

Maar met de tweede ga ik 'm weer vaker gebruiken. Die wordt ook wat eerder geboren dan N., dus in de winter zal ik 'm zeker meer gebruiken... Vreemde redenatie, i know Wink maar N. wilde de zon zo graag zien.. haha dus heb ik 'm op een gegeven moment maar in de buggy zit gezet..
Ik hoop dat met de 2e wat langer uit te stellen. Heb ik de wagen toch niet voor niks gekocht!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Barbabella di 26 jul 2011 - 0:49

Ik snap echt niet wat jullie dan anders doen want die van mij klapt probleemloos in :shock: Ik doe die grijze dingen aan de zijkant los, duw de stang naar beneden tot ie knikt en dan klapt ie zelf dubbel. Precies hetzelfde als zonder inzet..
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Niene di 26 jul 2011 - 0:58

Ik heb beide,heb een hele lange tijd alleen de buggy gebruikt,maar dat loopt gewoon niet fijn,en de luxe wagen (quinny buzz) lag maar op zolder te verstoffen. Nu gebruik ik als ik ver moet lopen of naar de stad ga de luxe wagen weer,wij gaan veel naar Belgie ( Antwerpen,de ardennen etc ) en dan lopen wij veel. Ik vind haar nog te klein om zelf lange stukken te lopen,en de wandelwagen kan ook achterover gezet worden zodat ze eventueel kan slapen.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 1:12

Ik gebruik vrijwel altijd onze wagen (maxicosi Mura) vind deze fijner dan de buggy. Als we ergens heen gaan met de auto dan gaat de buggy wel vaker mee.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 1:17

Barbabella schreef:Ik snap echt niet wat jullie dan anders doen want die van mij klapt probleemloos in :shock: Ik doe die grijze dingen aan de zijkant los, duw de stang naar beneden tot ie knikt en dan klapt ie zelf dubbel. Precies hetzelfde als zonder inzet..
Zo doe ik het ook, net zoals ik het deed toen ik de wagenbak nog gebruikte. Dan ging de bak eraf en klapte ik hem in zoals jij het zegt. Als ik dat nu doe met de wandelwageninzet ertussen klapt hij maar een klein stukje in en is niet verder te krijgen. En dat terwijl er niks aan riempjes verkeerd lijkt te zitten Rolling Eyes Maar straks ga ik nog een testen, wie weet lukt het dan :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:27

Printje schreef:Ik gebruik vrijwel altijd onze wagen (maxicosi Mura) vind deze fijner dan de buggy. Als we ergens heen gaan met de auto dan gaat de buggy wel vaker mee.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Printje di 26 jul 2011 - 1:36

Snoepy87 schreef:
Printje schreef:Ik gebruik vrijwel altijd onze wagen (maxicosi Mura) vind deze fijner dan de buggy. Als we ergens heen gaan met de auto dan gaat de buggy wel vaker mee.

+1

Snoepy kun jij wel op ons forum komen? Laurentientje en hazeltje (en ik dus) allemaal niet..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 1:38

Nee ik ook niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  meisjesmama di 26 jul 2011 - 1:58

@papillon rose heb je soms de rugleuning extra vast gemaakt? Bij de oudst hadden we hem verstevigd met een band maa dan klapte de wagen niet in.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Océane di 26 jul 2011 - 2:03

Printje en Snoepy: Mij lukt het ook niet hoor... Ligt eruit denk ik...

On topic: Sinds wij een buggy gekocht hebben (Nuna) wordt de kinderwagen (Bugaboo) niet meer gebruikt. De buggy neemt gewoon zoveel minder ruimte in in de auto en is niet zo'n gedoe met in en uit klappen... Zonde eigenlijk van de dure kinderwagen, maar het gemak staat hier voorop. Ze zit heel goed in haar buggy en ze zit er graag in dus hier wordt alleen nog maar de buggy gebruikt en wordt de kinderwagen bewaard voor nummer 2 (ooit)...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Parisienne di 26 jul 2011 - 2:19

Wij hebben een buggy gekocht om deze altijd in de auto te hebben liggen. De Bugaboo staat beneden in de gang, achter/voor de kinderwagen van de bovenburen (we hebben een bovenwoning en delen de voordeur/opgang met hun). We kunnen er net langs :P Maargoed, de Bugaboo gebruik ik thuis over het algemeen gewoon, als ik ga wandelen, naar de stad ga of boodschappen doe. Als ik met de auto wegga gebruik ik meestal de buggy, tenzij ik een paar uur lang ergens heen ga (echt uitgebreid ga winkelen of op visite bijvoorbeeld). Dan gaat de Bugaboo ook mee. Gelukkig past deze samen met de buggy in de achterbak van de auto! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Catwoman79 di 26 jul 2011 - 2:24

De buggy ligt in de auto, dus als ik met de auto ergens heen ga pak ik die.
Als ik hier thuis ergens heen moet wandelen, bv voor de boodschappen dan pak ik de wandelwagen
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  PapillonRose di 26 jul 2011 - 23:18

Helaas, ik heb het geprobeerd maar ik krijg hem niet ver genoeg ingeklapt.. De riempjes zitten allemaal op de juiste plek en zitten ook niet in de weg met inklappen. Maar hij gaat maar half zo ver als zonder inzet en dat is bij lange na niet genoeg voor in mijn achterbak.. Zelfs als ik er op ga zitten lukt het niet om hem verder te krijgen angel Nouja, ik vind het wel best zo ook.. Heb een goede buggy gekocht en die ligt standaard in de auto en de Quinny gebruik ik voor hier in de buurt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Lindsya di 26 jul 2011 - 23:34

Ik heb de kinderwagen gebruikt voor mijn zoontje tot die ongeveer tweer jaar was. Toen die anderhalf jaar was heb ik wel een buggy gekocht omdat we opvakantie gingen met het vliegtuig maar die gebruikte ik heel weinig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

buggy of kinderwagen? - Pagina 2 Empty Re: buggy of kinderwagen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum