Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

+6
Lejow
patjuhhh
Koffieleut
Jeanette
Rush
Jerry
10 plaatsers

Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:23

Hoe doen jullie dat? Is het een kwestie van veel oefenen?
Ik ben zelf rechts maar als ik dan met links de nagels van mijn rechterhand wil lakken dan is het altijd zo'n smeerzooi en echt mooi wil het dan ook niet meer worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Jerry ma 25 jul 2011 - 0:25

ik doe eerst met m'n goede hand, behalve m'n wijsvinger. Dan doe ik met de verkeerde, maar in plaats van het kwastje te bewegen, hou ik die stil en beweeg ik m'n nagels van m'n goede hand er onderlangs :P
Als er dan wel wat naast smeert, kan ik dat met de wijsvinger nagel (waar nog niks op zit) weghalen. Dan als laatst wijsvinger schoonmaken en die lakken

*mist de lampjes-emoticon*
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:29

Ik begin met de 'verkeerde' hand. Want als ik eerst met m'n 'goede' hand begin dan wordt de andere kant alleen maar lastiger.
Het wil bij mij ook niet altijd helemaal netjes, maar dan haal ik het met een wattenstaafje weg.

Edit: dat wat naast m'n nagels terecht is gekomen haal ik weg

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Rush ma 25 jul 2011 - 0:34

Het is inderdaad een kwestie van oefenen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Jeanette ma 25 jul 2011 - 0:39

Kwestie van oefenen en geduld hebben. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:40

Rush schreef:Het is inderdaad een kwestie van oefenen. laughcry

Hadden ze dat niet kunnen onderwijzen vanaf de peuterspeelzaal? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Koffieleut ma 25 jul 2011 - 0:44

Daarom gebruik ik alleen maar kleurloze nagellak. nerd
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  patjuhhh ma 25 jul 2011 - 0:46

Inderdaad kwestie van oefenen, ik doe altijd eerst de hand waar ik mee schrijf en daarna de andere hand.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Lejow ma 25 jul 2011 - 1:02

Jerry schreef:ik doe eerst met m'n goede hand, behalve m'n wijsvinger. Dan doe ik met de verkeerde, maar in plaats van het kwastje te bewegen, hou ik die stil en beweeg ik m'n nagels van m'n goede hand er onderlangs :P
Als er dan wel wat naast smeert, kan ik dat met de wijsvinger nagel (waar nog niks op zit) weghalen. Dan als laatst wijsvinger schoonmaken en die lakken

*mist de lampjes-emoticon*

Tada: Idea
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Jerry ma 25 jul 2011 - 3:32

Lejow schreef:
Jerry schreef:ik doe eerst met m'n goede hand, behalve m'n wijsvinger. Dan doe ik met de verkeerde, maar in plaats van het kwastje te bewegen, hou ik die stil en beweeg ik m'n nagels van m'n goede hand er onderlangs :P
Als er dan wel wat naast smeert, kan ik dat met de wijsvinger nagel (waar nog niks op zit) weghalen. Dan als laatst wijsvinger schoonmaken en die lakken

*mist de lampjes-emoticon*

Tada: Idea

*mis m'n contactlenzen blijkbaar*
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 3:36

Ik kan dat niet zo goed laughcry Het ziet er nooit uit? Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  SoGood ma 25 jul 2011 - 5:50

Bij mij gaat het eigenlijk meestal in 1 keer goed. Ik laat ook altijd een klein randje aan de zijkant over, dan lijken je nagels langer en je verkleint de kans om naast je nagels te lakken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Janelie ma 25 jul 2011 - 5:57

Kwestie van oefenen inderdaad.. Bij mij is de hand gelakt door de 'slechte hand' nog wel het minst net, maar het wordt steeds beter..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Mamsie ma 25 jul 2011 - 10:40

Jaa dat vind ik ook erg moeilijk. Ik heb gisteren rood op gedaan en het leek wel of ik iemand vermoord had hahaha.
Lang leven de wattenstaafjes!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Minx ma 25 jul 2011 - 23:48

Oefenen ik doe het inmiddels zonder na te denken
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand Empty Re: Nagels lakken: met je 'verkeerde' hand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum