Facebook vraag.
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook vraag.
Ik heb een kennis van me in Australie (is geen nederlandse) onlangs een bericht gestuurd. Heb er een terug gehad en hij had alles in het nederlands geschreven, wel gebrekkig, dat wel.
Hij kan geen nederlands dus ik denk dat hij een soort van vertaalsysteem op FB heeft gebruikt.
Maar bestaat dat wel op FB?
Hij kan geen nederlands dus ik denk dat hij een soort van vertaalsysteem op FB heeft gebruikt.
Maar bestaat dat wel op FB?
Gast- Gast
Re: Facebook vraag.
Niet dat ik weet. Misschien heeft hij gewoon iets van google translate gebruikt en het daarna naar je gestuurd. Dat kan natuurlijk ook.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mss gewoon een automatische vertaler in zijn internet browser?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik had een bericht getypt naar hem in mijn beste engels, wil ik het versturen zijn er teveel leestekens!
Nergens staat hoeveel er in 1 bericht kunnen en dus zie je het ook niet aftellen terwijl je typt voor zover ik weet.
Of is dat wel zo?
Nergens staat hoeveel er in 1 bericht kunnen en dus zie je het ook niet aftellen terwijl je typt voor zover ik weet.
Of is dat wel zo?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Ik had een bericht getypt naar hem in mijn beste engels, wil ik het versturen zijn er teveel leestekens!
Of is dat wel zo?
Je mag net zoveel typen als je zelf wilt. Doe je het privé of op je profiel?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: