Facebook vraag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook vraag
Stel dat iemand mij ontvriend heeft en ik diegene niet. Zie ik diegene dan nog als vriend of niet?
Gast- Gast
Re: Facebook vraag
Als iemand jou ontvriendt, staat ie bij jou ook niet meer in je vriendenlijst.Jip83 schreef:Nee als in dat ik diegene dan zie als 'niet-vriend'?
Laatst aangepast door Suuske op vr 25 nov 2011 - 11:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Jip83 schreef:Oké! Helder! Dank je! Dan ben ik nog wel vrienden ;-)
Haha :-)
Heel soms zie ik dat ik ineens een vriend minder heb. En dan wil ik ZO graag weten wie mij ontvriendt heeft, maar ja... ga dat maar eens uitzoeken ;-)
Sushi- Kletskop
Jip83 schreef:Nee als in dat ik diegene dan zie als 'niet-vriend'?
Sorry, dat was inderdaad niet helder. Het hele idee van ontvrienden is toch dat die persoon dan ook geen dingen van jou meer kan zien? Anders zou het een mooie boel worden!
Gast- Gast
Zijn er hier meer mensen die de statussen die via Twitter worden gepost niet zien in het nieuwsoverzicht op Facebook?
Gast- Gast
Suuske schreef:Jip83 schreef:Oké! Helder! Dank je! Dan ben ik nog wel vrienden ;-)
Heel soms zie ik dat ik ineens een vriend minder heb. En dan wil ik ZO graag weten wie mij ontvriendt heeft, maar ja... ga dat maar eens uitzoeken ;-)
Als het je niet eens opvalt wie je mist...zo'n goede vriend was het dan waarschijnlijk ook niet. Dus Lekker boeiend dan toch?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Hahaha dat is ook zo, maar ik ben dan gewoon te nieuwsgierigPussycat schreef:Suuske schreef:Jip83 schreef:Oké! Helder! Dank je! Dan ben ik nog wel vrienden ;-)
Als het je niet eens opvalt wie je mist...zo'n goede vriend was het dan waarschijnlijk ook niet. Dus Lekker boeiend dan toch?
Sushi- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: