Dagcafé
+22
Alias
Zwerver
Qiara
Filoria
May
Kabouter
Champagne
Lavendel
Lotus
Suus
Bay
Chocolate Cookie
Lejow
Rush
Tiana
Atelier Madame
Toet
Sjaantje
luenca
Burn
Jordana
Zwoesj
26 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Nu benk arm whahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Komt er iets leuks op tv?
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
gaaaf lejow!!!
Hoe is het eigenlijk met je beugel?
Heb weleens foto's van je gehad maar vraag me af hoe het er nu in de tussentijd mee is. Toen had ik er zelf nog geen en was ik nieuwsgierig omdat ik er zelf 1 ging nemen.
Hoe is het eigenlijk met je beugel?
Heb weleens foto's van je gehad maar vraag me af hoe het er nu in de tussentijd mee is. Toen had ik er zelf nog geen en was ik nieuwsgierig omdat ik er zelf 1 ging nemen.
Laatst aangepast door pFlower op ma 25 jul 2011 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Joehoeee! Wat voor auto heb je gekocht?Lejow schreef:DE AUTO IS BETAAAALLDDDDDDDDDDDDD
Champagne- Prater
Lejow schreef:Nu benk arm whahahaha
Maar wel door een goed doel Super joh! Wanneer komt hij 'thuis'?
Gast- Gast
Jammer, ik mis gtstpFlower schreef:Champagne schreef:Komt er iets leuks op tv?
Maandag is het nooit niet veel.
Champagne- Prater
Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond? Ik duik vroeg mijn bed in denk ik..
Champagne- Prater
Champagne schreef:Jammer, ik mis gtstpFlower schreef:Champagne schreef:Komt er iets leuks op tv?
Maandag is het nooit niet veel.
+1 die mis ik ook
Gast- Gast
Champagne schreef:Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond? Ik duik vroeg mijn bed in denk ik..
Nee op tijd slapen denk ik. Heb beetje hoofdpijn en niet zo lekker. hopelijk krijg ik geen pijn verder van de wond van de getrokken kies.
Gast- Gast
Ah balen.. Heb ook weleens een kies laten trekken, zou als ik jou was voor je gaat slapen een paracetamol nemen. Voe je de hechtingen? Ik zat daar met mijn tong altijd aan hahaTheedoosje schreef:Champagne schreef:Gaat iemand nog iets leuks doen vanavond? Ik duik vroeg mijn bed in denk ik..
Nee op tijd slapen denk ik. Heb beetje hoofdpijn en niet zo lekker. hopelijk krijg ik geen pijn verder van de wond van de getrokken kies.
Champagne- Prater
Hechtingen??? Heb geen! Ook nooit gehad met trekken (heb verstandskiezen al laten trekken). En heb nooit last gehad verder dus heb goede hoop maar hou er wel rekening mee.
Gast- Gast
Ik ben nu in overleg met een vriend van mij of hij met mij mee gaat naar de kermis in Tilburg en per toeval hebben we beide donderdag vrij...... dus duimen want ik ben echt kermis gek en wilde altijd al een keer die van Tilburg mee maken !!!!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik ben nu in overleg met een vriend van mij of hij met mij mee gaat naar de kermis in Tilburg en per toeval hebben we beide donderdag vrij...... dus duimen want ik ben echt kermis gek en wilde altijd al een keer die van Tilburg mee maken !!!!
Leuk!!
Gast- Gast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik GAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Booster here I come !!!!! yoehoe !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik GAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ben benieuwd wat je ervan vind!
Ik weet niet beter want ik woon er dus vind het maar normaal , maar voor andere is hij heeel groot.
Gast- Gast
Tilburg is idd de grootste. Hier bij ons in de stad is hij ook wel groot maar kan niet tippen aan Tilburg !!! Ben echt heel erg benieuwd
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Tilburg is idd de grootste. Hier bij ons in de stad is hij ook wel groot maar kan niet tippen aan Tilburg !!! Ben echt heel erg benieuwd
Hij is dit jaar wel anders dan andere jaren.
Hele tijd geleden was de heuvel het leukste stuk nu is dat wel iets verplaats na net onder het spoor door.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Tilburg is idd de grootste. Hier bij ons in de stad is hij ook wel groot maar kan niet tippen aan Tilburg !!! Ben echt heel erg benieuwd
En hier is de één na grootste! Nog eventjes en dan kan ik tien dagen van hem genieten
Gast- Gast
blehhh die reclame van die schorre rene froger krijg er kippenvel van!!!!
komt ook zo vaak.
komt ook zo vaak.
Gast- Gast
Reva schreef:Stuiterbal schreef:Tilburg is idd de grootste. Hier bij ons in de stad is hij ook wel groot maar kan niet tippen aan Tilburg !!! Ben echt heel erg benieuwd
En hier is de één na grootste! Nog eventjes en dan kan ik tien dagen van hem genieten
Ohhh ik ben echt dol op kermissen !!! Baal altijd weer als de kermis bij ons weer weg is. En dit jaar hadden wij niet echt goed weer
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: