Wat voor kapsel (+ foto)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voor kapsel (+ foto)
Hoi meiden
Ik ga morgen of dinsdag naar de kapper en ik zit te twijfelen of ik een pony moet nemen of meer laagjes of toch gewoon alleen maar de puntjes Wat vinden jullie?
Foto weg
Edit: Ligt dit nou aan mij of zien jullie ook mijn rechterkant niet
Ik ga morgen of dinsdag naar de kapper en ik zit te twijfelen of ik een pony moet nemen of meer laagjes of toch gewoon alleen maar de puntjes Wat vinden jullie?
Foto weg
Edit: Ligt dit nou aan mij of zien jullie ook mijn rechterkant niet
Laatst aangepast door Julia op ma 25 jul 2011 - 6:07; in totaal 1 keer bewerkt
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Wat voor kapsel (+ foto)
Ik zie je rechterkant wel hoor!
Ik vind je haar leuk zo, je hebt al laagjes toch?
Pony zou ik heeel goed over nadenken, ik heb er iedere keer toch zoveel spijt van dat ik het nu absoluut niet meer doe.
Ik vind je haar leuk zo, je hebt al laagjes toch?
Pony zou ik heeel goed over nadenken, ik heb er iedere keer toch zoveel spijt van dat ik het nu absoluut niet meer doe.
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Ik zie ook je rechterkant
Ik zou denk ik een schuine lok laten knippen en dan goed in laagjes.
(en dan echt een stuk eraf)
Ik zou denk ik een schuine lok laten knippen en dan goed in laagjes.
(en dan echt een stuk eraf)
Gast- Gast
Ik zou denk ik toch voor een pony gaan, ik denk dat je dat wel leuk staat!
Gast- Gast
Ja ik twijfel een beetje, het wordt denk ik sowiezo een schuine lok en niet een volledige pony i.v.m. een kruin.
Julia- Prater
Ik denk juist dat een pony je er idioot uit laat zien. Je hebt hoge wenkbrauwen. Als je een pony neemt, vallen die gedeeltelijk weg. Het breedste punt van je gezicht (als je lacht iig) is ter hoogte van je jukbeenderen. Van een pony krijg je een horizontale streep in je gezicht. Die ponylijn maakt dan dat je gezicht deze vorm krijgt:
Ik vind dat niet mooi. Dit staat je iig heel goed; vrouwelijk, volwassen. Ik denk dat een eenvoudig laagjeskapsel je het beste staat. Ik vind je heel knap.
Ik vind dat niet mooi. Dit staat je iig heel goed; vrouwelijk, volwassen. Ik denk dat een eenvoudig laagjeskapsel je het beste staat. Ik vind je heel knap.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik denk juist dat een pony je er idioot uit laat zien. Je hebt hoge wenkbrauwen. Als je een pony neemt, vallen die gedeeltelijk weg. Het breedste punt van je gezicht (als je lacht iig) is ter hoogte van je jukbeenderen. Van een pony krijg je een horizontale streep in je gezicht. Die ponylijn maakt dan dat je gezicht deze vorm krijgt:
Daar kan je idd nog wel eens heel erg gelijk in hebben en dat wil ik uiteraard niet Bedankt voor je reactie. Ook voor je compliment overigens, erg leuk om te horen.
Julia- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Help! Ik wil een nieuw kapsel! FOTO!
» Zal ik dit kapsel doen? (foto resultaat)
» En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...
» Tips voor nieuw kapsel?
» Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!
» Zal ik dit kapsel doen? (foto resultaat)
» En het is weer tijd voor een nieuw kapsel...
» Tips voor nieuw kapsel?
» Help, ook voor mij een leuk kapsel gezocht!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: