* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 13 van 30
Pagina 13 van 30 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
jeetje Puuc, nu ben je schromelijk aan het overdrijven hoor. Het is geen foto waarbij ze op de rand van het balkon zit ofzo hoor Misschien moet ik de rest van de meubels ook maar weg halen, want als ze van de salontafel valt zijn we verder van huis.
Gast- Gast
Dromertje schreef:jeetje Puuc, nu ben je schromelijk aan het overdrijven hoor. Het is geen foto waarbij ze op de rand van het balkon zit ofzo hoor Misschien moet ik de rest van de meubels ook maar weg halen, want als ze van de salontafel valt zijn we verder van huis.
Dat is dan weer zo'n ellenlange discussie zoals die laatst ook al gevoerd is.
Je kind hoort niet op de salontafel te zitten....
En ook niet op de klep van de vaatwasser te staan.
Maar dat is zoals ik en Puuc blijkbaar ook erover denken.
En jij denkt daar anders over. Best. Maar mag niemand daar dan een mening over hebben?
(en deze uitspreken)
Gast- Gast
Het hoort misschien niet, maar het ziet er toch wel erg schattig uit en fotowaardig voor een keer! Ik neem aan dat ze er niet elke dag opstaat
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Dromertje schreef:jeetje Puuc, nu ben je schromelijk aan het overdrijven hoor. Het is geen foto waarbij ze op de rand van het balkon zit ofzo hoor Misschien moet ik de rest van de meubels ook maar weg halen, want als ze van de salontafel valt zijn we verder van huis.
En jij denkt daar anders over. Best. Maar mag niemand daar dan een mening over hebben?
(en deze uitspreken)
Ik schrok gewoon echt van die foto. Het wordt heel grappig gebracht, maar het is gewoon en gevaarlijk en je kind mag best weten dat ze niet op een vaatwasser klep hoort te staan.
Gast- Gast
Pippa schreef:Het hoort misschien niet, maar het ziet er toch wel erg schattig uit en fotowaardig voor een keer! Ik neem aan dat ze er niet elke dag opstaat
Wat is er dan in vredesnaam schattig aan? Als je dat eens uitlegt.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, grappig he?! Je kan ze strak instoppen met de handjes onder de dekensfreakielief schreef:Aww wat een mooie knullen PM! En zo lief ook hoe ze in dezelfde houding slapen.
Onze zoon slaapt ook zo!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Puuc schreef:Pippa schreef:Het hoort misschien niet, maar het ziet er toch wel erg schattig uit en fotowaardig voor een keer! Ik neem aan dat ze er niet elke dag opstaat
Wat is er dan in vredesnaam schattig aan? Als je dat eens uitlegt.
Nou het is wel slim bedacht van mevrouw, klep open, erop klimmen met zo'n stoer broekje aan, en dan haar best doen! Zo ziet het er gewoon uit, vind ik.
Gast- Gast
**
Uhhh mama.... Centje hier please....
Uhhh mama.... Centje hier please....
Laatst aangepast door Stuiterbal op di 2 aug 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind het schattig te zien dat een kind binnen zijn of haar denkwereld oplossingsgericht bezig is. Dat wil helemaal niet zeggen dat het zo 'hoort' want natuurlijk is het niet de bedoeling om de klep van de vaatwasser als opstapje te gebruiken. Echter, een kind kan niet alles vanzelf weten en ziet op die leeftijd ook nog niet in dat dit gevaarlijk kan zijn. Volwassenen horen de risico's zoveel mogelijk te beperken maar je hebt niet altijd álles in de hand. Toch?
En een moment als dit is dan weer een prachtig moment om het kind te leren dat dit niet mag en waaróm niet.
En een moment als dit is dan weer een prachtig moment om het kind te leren dat dit niet mag en waaróm niet.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Puuc, schei uit met je gezanik. Zo gevaarlijk is dit niet hoor, Dromertje was misschien een minuut naar het toilet geweest. Werkelijk overal in/om het huis kunnen ongelukken gebeuren.
Gast- Gast
Dat dacht ik al, Pippa!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Tja, soms blijkt je kind ineens iets te kunnen waarvan je niet verwacht had dat hij/zij dat al kon. Zo is onze dochter eens met slaapzak en al uit haar ledikantje geklommen en uit bed gekieperd. En dat zie je dan echt niet aankomen.
Maar als zoiets gebeurt dan zou ik er ook een foto van maken. (En vervolgens de vaatwasser heel goed dicht doen als ik naar de wc ga natuurlijk. Maar ik neem aan dat Dromertje dat ook al bedacht heeft )
Beetje flauw om haar nu op die foto af te rekenen. Zulke dingen gebeuren gewoon.
Maar als zoiets gebeurt dan zou ik er ook een foto van maken. (En vervolgens de vaatwasser heel goed dicht doen als ik naar de wc ga natuurlijk. Maar ik neem aan dat Dromertje dat ook al bedacht heeft )
Beetje flauw om haar nu op die foto af te rekenen. Zulke dingen gebeuren gewoon.
Gast- Gast
Storm schreef:Puuc, schei uit met je gezanik. Zo gevaarlijk is dit niet hoor, Dromertje was misschien een minuut naar het toilet geweest. Werkelijk overal in/om het huis kunnen ongelukken gebeuren.
Oh mens hou jij helemaal op. Ga je Hazeltje ook nog wat melden. Of was je blij dat je mijn naam zag zodat je lekker kon fitten. Doos.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:kijkt dan iedereen over mijn uber schattige zoon heen ????
Nee hoor, leuke foto :-)
Gast- Gast
Birgit schreef:Stuiterbal schreef:kijkt dan iedereen over mijn uber schattige zoon heen ????
Nee hoor, leuke foto :-)
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:kijkt dan iedereen over mijn uber schattige zoon heen ????
Zet hem anders even op de vaatwasser/oven/raamkozijn!
Ik vind hem lief! Dat vingertje ook haha.
Gast- Gast
Jouw zoon is een schatje! Hoe hij zo met dat vingertje wijst, prachtigStuiterbal schreef:kijkt dan iedereen over mijn uber schattige zoon heen ????
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Dromertje schreef:jeetje Puuc, nu ben je schromelijk aan het overdrijven hoor. Het is geen foto waarbij ze op de rand van het balkon zit ofzo hoor Misschien moet ik de rest van de meubels ook maar weg halen, want als ze van de salontafel valt zijn we verder van huis.
(en deze uitspreken)
Jouw dochter heeft in een onbewaakt ogenblik nog nooit iets gevaarlijks gedaan?
En stuiterbal: ik heb je foto gezien hoor, heerlijk mannetje is het, maar volgens mij wist je dat al wel dat ik dat vind
Gast- Gast
Je overdrijft gewoon echt en je zanikt een eind weg. Zaten er messen in die vaatwasser? Nee. Ik wil jou wel eens horen als je zelf kinderen hebt. (mocht je die ooit willen)Puuc schreef:Storm schreef:Puuc, schei uit met je gezanik. Zo gevaarlijk is dit niet hoor, Dromertje was misschien een minuut naar het toilet geweest. Werkelijk overal in/om het huis kunnen ongelukken gebeuren.
Oh mens hou jij helemaal op. Ga je Hazeltje ook nog wat melden. Of was je blij dat je mijn naam zag zodat je lekker kon fitten. Doos.
Gast- Gast
Minneke ik heb er een waar hij op de salontafel staat Dat mag ook niet he
Gast- Gast
Storm schreef:Je overdrijft gewoon echt en je zanikt een eind weg. Zaten er messen in die vaatwasser? Nee. Ik wil jou wel eens horen als je zelf kinderen hebt. (mocht je die ooit willen)Puuc schreef:Storm schreef:Puuc, schei uit met je gezanik. Zo gevaarlijk is dit niet hoor, Dromertje was misschien een minuut naar het toilet geweest. Werkelijk overal in/om het huis kunnen ongelukken gebeuren.
Lezen kan je ook al niet.
Gast- Gast
Pagina 13 van 30 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
Pagina 13 van 30
Permissies van dit forum: