* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 12 van 30
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
PM wat een schatjes!
Ff een vraagje kan je ze uitelkaar houden? Daar ben ik namelijk echt bang voor dat ik ze straks steeds door elkaar haal
Ff een vraagje kan je ze uitelkaar houden? Daar ben ik namelijk echt bang voor dat ik ze straks steeds door elkaar haal
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
*smelt*
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Aww wat een mooie knullen PM! En zo lief ook hoe ze in dezelfde houding slapen.
Gast- Gast
Ik vind ze niet eens zo op elkaar lijken haha, ik zie meer verschil als gelijkenis. Zeker als ik ze naast elkaar zie.studiebol schreef:PM wat een schatjes!
J. is ook echt wel een stuk dikker, al valt het op de foto niet zo op
Gast- Gast
Ja, grappig he?! Je kan ze strak instoppen met de handjes onder de dekens, iedere keer liggen ze weer zo. Nu is dat niet zo erg, maar toen het vorige week veel kouder was hadden ze iedere keer hele koude knuistjes.freakielief schreef:Aww wat een mooie knullen PM! En zo lief ook hoe ze in dezelfde houding slapen.
Gast- Gast
Het zijn echt schatjes!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
PM: ze zijn zoooo cute! Ben op slag verliefd!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Is de linker dikker? Heel schattig hoor. Heb je van alles 2 stuks? (kleding hetzelfde bedoel ik dan)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, de rechtse is dikker.ExpressoB schreef:Is de linker dikker? Heel schattig hoor. Heb je van alles 2 stuks? (kleding hetzelfde bedoel ik dan)
Ja, van kleding heb ik bijna alles dubbel, zeker de kleinere pakjes die ik zelf gekocht heb. Vind het zo schattig nu ze nog baby zijn...
Gast- Gast
PM: pasgeboren baby's zijn altijd schattig, maar dit is echt wel dubbel zo schattig! Wat een prachtige mannetjes!
Laatst aangepast door Dromertje op di 2 aug 2011 - 20:00; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Haha, Dromertje, wat een boef!
PM, ontzettend schattig Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en denken: Wat een rijkdom!
PM, ontzettend schattig Ik kan het niet vaak genoeg zeggen en denken: Wat een rijkdom!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik vind ze niet eens zo op elkaar lijken haha, ik zie meer verschil als gelijkenis. Zeker als ik ze naast elkaar zie.studiebol schreef:PM wat een schatjes!
J. is ook echt wel een stuk dikker, al valt het op de foto niet zo op
Dan hoop ik ook maar dat ik een boel verschillen zie tussen ze straks
Dromertje die dochter van jou weet wel wat ze moet doen om ergens bij te komen! Leuke foto!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Haha Dromertje wat is ze vindingrijk! Dat vind ik op zich wel héél knap! Wat een boefje...
PM, ik val in herhaling... wat een schatjes!!!
PM, ik val in herhaling... wat een schatjes!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
Gast- Gast
Puuc schreef:Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
de vaatwasser stond inderdaad niet helemaal open nee, zo stom ben ik nou ook weer niet.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Puuc schreef:Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
de vaatwasser stond inderdaad niet helemaal open nee, zo stom ben ik nou ook weer niet.
Nou de foto is niet zo intelligent, vandaar de vraag.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Puuc schreef:Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
En kinderen vallen weleens ja, en de vaatwasser was leeg
Gast- Gast
Puuc schreef:Dromertje schreef:Puuc schreef:Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
Gast- Gast
Puuc schreef:Dromertje schreef:Puuc schreef:Maar zo slim is het toch niet om de vaatwasser open te laten met een kleine in de buurt en jij bent op het toilet? Of heeft ze de vaatwasser ook zelf open gedaan? Ze had er vanaf kunnen glijden (sokjes)/vallen, bord op haar hoofd kunnen trekken of als er messen in hadden gezeten... brrrr.
Want? Ze weet heus wel hoe je met een kind om moet gaan hoor, het kan ook gewoon tegen de tafel omvallen, daar heb je echt geen (lege) vaatwasser voor nodig?
Gast- Gast
Pagina 12 van 30 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
Pagina 12 van 30
Permissies van dit forum: