* Nieuw Foto- topic *
+90
Bliss
SarahKey
ekiaam87
LindaK
Sarah1985
VeryCherry
Cato
loura
Lieke128
Alias
NerdChic
TukTuk
Chocolate Cookie
Highway
bolus26
Caroow
sterremaan
girli
Happinaz
GeKKiE
Sugarfall
Coccinelle
Muppetje
Printje
Toet
Pien
Tiana
SoGood
Gigi_
Happydobby
ExpressoB
CCC
Suus
Oasis
Shy
Jerry
Raindrop
Marin
Zwoesj
Eliesje
Shisha
Carra
*Troela*
Coco
Saxy
mzcharlotte
Leine
ShallY
Blair
Sweety
Antibes
Supertalentje
Sorella
TGR
Floor
Bay
Flower_L
banjer49
Guus
Spring
M_as
Paper Crown
Kabouter
Lotus
Jeanette
Atelier Madame
Jezzie
patjuhhh
Error
Pandora
Caresses
Sjaantje
PapillonRose
smooch
Tullow
kwak
Primrose
Susan
Inge
Lavendel
Jules
Lady4
Beachgirl
Feline
juffie001
studiebol
Jordana
Ugly Betty
Lejow
silly-one
94 plaatsers
Pagina 8 van 30
Pagina 8 van 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
Re: * Nieuw Foto- topic *
Wat een leuke foto's Lily! Vooral die van het zagen springt er voor mij uit, het geluk straalt ervan af! En de kleuren zijn prachtig
Gast- Gast
Hmm... wat voor schoenen had je kersverse man aan, Lily? Dat ze wit zijn zie ik, maar ik vind het verdacht veel op sneakers lijken.
Gast- Gast
Erg mooie foto's Lily!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Chipp schreef:Wat een leuke foto's Lily! Vooral die van het zagen springt er voor mij uit, het geluk straalt ervan af! En de kleuren zijn prachtig
Die vind ik ook erg mooi ja! Wel jammer dat het randje van de jurk er net niet op staat.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Even weer een foto van mijn dametjes
Niet quoten!
Niet quoten!
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 29 jul 2011 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hoe tof, ze kijken echt exact hetzelfde!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lief MamaRosa! De linker heeft wel een iets boller gezicht, daar kan je haar wel aan herkennen denk ik? Ik gok links *, rechts *
Laatst aangepast door Pippa op vr 29 jul 2011 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat heb je goed hoor! De ene is idd iets dikker, scheelt iedere keer ruim 200 gr. Valt dus mee, maar bij kleintjes zie je dat dus best goed. Wil je de naam zo weer verwijderen?
Gast- Gast
Lavendel schreef:Hoe tof, ze kijken echt exact hetzelfde!
Je ziet ze vaak gewoon ineens dezelfde kant opkijken, niezen vaak tegelijk of kort na elkaar, of hebben samen de hik, heel apart.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 29 jul 2011 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ohh Mama Rosa, wat leuk! Nu zie ik je meisjes ook een keer! Wat een liefjes! En ze zijn alweer 3 maanden joh!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Oooh wat een schatjes Mama Rosa! Ik zie inderdaad wel iets verschil, ben benieuwd hoe dat is als ze wat ouder zijn. Wat grappig dat ze vaak tegelijkertijd dezelfde dingen doen. Mooie namen hebben ze ook!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Superleuk die foto's Ik heb ook een tweelingzus (wel 2-eiig) maar ik vind de foto's van ons samen ook zo leuk!
Lavendel- Ratel
Mijn broertjes zijn 25 en tweeling en die doen nog steeds alles tegelijk en hetzelfde. Ze moeten zelfs op hetzelfde moment naar het toilet._MamaRosa_ schreef:Je ziet ze vaak gewoon ineens dezelfde kant opkijken, niezen vaak tegelijk of kort na elkaar, of hebben samen de hik, heel apart.
Toen mijn ene broertje een ongeluk kreeg met de auto, belde mijn andere broertje naar m'n ouders dat tie zich niet goed voelde. Zo bijzonder is dat.
Gast- Gast
Wij huilden altijd met elkaar mee als een van de twee zich zeer had gedaan.
Lavendel- Ratel
hihi MamaRosa, ik zie het al hoe jij ze uit elkaar haalt...het armbandje
Leuke foto's hoor! Wat een rijkdom jouw gezinnetje!
Lijkt mij stiekem best leuk om een tweeling te mogen krijgen. Al zal ik daar op den duur wel anders over gaan denken gok ik
Leuke foto's hoor! Wat een rijkdom jouw gezinnetje!
Lijkt mij stiekem best leuk om een tweeling te mogen krijgen. Al zal ik daar op den duur wel anders over gaan denken gok ik
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Het lijkt me echt leuk om een tweeling te hebben (bij ons komt het in allebei de families voor), maar soms ook erg druk denk ik?
Gast- Gast
Birgit schreef:Het lijkt me echt leuk om een tweeling te hebben (bij ons komt het in allebei de families voor), maar soms ook erg druk denk ik?
Ik vind het wel meevallen. Maar ik heb ook echt 4 hele makkelijke kinderen, passen zich heel makkelijk aan, ik kan er heel goed de deur mee uit, zijn niet snel van slag dan. En het zijn allemaal hele goeie slapers, dat scheelt een hele hoop.
Ik geef ze beide volledige bv, en ze komen dus ook nog 's nachts, en dat vind ik wel eens zwaar, maar het is maar 20 minuutjes, ik leg ze weer terug en ze slapen weer in.
Het zijn zulke schatjes, ik heb echt nog nooit een moment gehad in de zwangerschap dat ik het niet zag zitten ofzo, ik had voor de echo al sterk het vermoeden dat het er 2 waren, en het was dus ook echt meteen blijdschap toen het dus bevestigd werd, en nog steeds ben ik er zo blij mee. Ik had echt niet anders gewilt.
Ik kan me dus ook helemaal niet voorstellen dat sommige mensen het niet leuk zouden vinden. (die opmerking krijg ik nl. regelmatig: "Ik zou het niet willen hoor...." )
Ik kan alleen maar dankbaar zijn voor ons prachtige gezin, ik ervaar het echt als een rijkdom.
Gast- Gast
Flower_L schreef:hihi MamaRosa, ik zie het al hoe jij ze uit elkaar haalt...het armbandje
Ja, die hebben we na de kraamweek gekocht. In de kraamweek hadden ze het ziekenhuisbandje nog om, dat vond de kraamhulp ook prettig. Wij zien het verschil nu wel heel goed. Alleen ik vergis me nog wel eens als mijn man er 1 heeft gepakt, en ik kijk te snel.
Of van de week was ik er 's nachts 1 aan het voeden, dus maar 1 klein lampje aan.
Ik was er van overtuigd dat ik de oudste had, maar toen ik haar terug legde in bed, bleek het de ander te zijn.
Gast- Gast
Heb ik helaas MamaRosa en Lily's foto's gemist...
Freakie, wat een supermooie foto!
Freakie, wat een supermooie foto!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 8 van 30 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 19 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw foto topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw foto topic.
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
Pagina 8 van 30
Permissies van dit forum: