Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Potje 6+ Groene groenten van olvarit

4 plaatsers

Ga naar beneden

Potje 6+ Groene groenten van olvarit Empty Potje 6+ Groene groenten van olvarit

Bericht  Pussycat zo 24 jul 2011 - 5:42

Is het enige potje waar ze in stikt als ik haar dat geef.
Het lijkt nog wel te dik ofzo of er zitten klontjes in...
Ik verdun het al iets met water, maar ze begint iedere keer te kokhalzen en ze stikt er gewoon in.
Ze vind het op zich wel lekker, want haar mondje gaat wel steeds open, maar ik vind het maar niks.
Iemand daar ook last van?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Potje 6+ Groene groenten van olvarit Empty Re: Potje 6+ Groene groenten van olvarit

Bericht  loesje zo 24 jul 2011 - 5:56

nee geen last van gehad a vond dat potje echt vies en trok naar 1 hap echt een vies gezicht en ging huilen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Potje 6+ Groene groenten van olvarit Empty Re: Potje 6+ Groene groenten van olvarit

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:57

Zijn dat die potjes met blokjes aardappel erdoor? Of is dat vanaf 8 maanden? Misschien is dat het probleem, die blokjes?

Gast
Gast

Bericht  loesje zo 24 jul 2011 - 6:01

ja idd die blokjes kan alex ook niet weg krijgen ze zijn veelste hard met als gevolg huilen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Pussycat zo 24 jul 2011 - 6:04

In 6 maanden potjes heb ik nog nooit blokjes gezien? En in meerdere groenten zitten wel aardappels door, maar op de 1 of andere manier krijgt ze deze niet goed weg :s

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:07

Pussycat schreef:In 6 maanden potjes heb ik nog nooit blokjes gezien? En in meerdere groenten zitten wel aardappels door, maar op de 1 of andere manier krijgt ze deze niet goed weg :s

Nee, dan zitten die in de potjes van 8 maanden, en die zijn idd behoorlijk hard.
Geen idee waar het aan ligt, misschien vind ze ze gewoon niet lekker.

Gast
Gast

Bericht  Annemie zo 24 jul 2011 - 6:52

ik denk idd dat ze het gewoon niet lekker vind, want mijn zoontje vind groene groenten wel lekker en heeft nergens last van (zitten ook helemaal geen stukjes ofzo in).
In 8 maanden potjes zitten idd die vierkante blokjes, die potjes lust mijn zoontje niet.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pussycat zo 24 jul 2011 - 7:13

Maar ze vind het wel lekker echt.
Want als ze het niet lekker vind dan trekt ze een vies gezicht en probeert het met haar tong naar buiten te werken.
Maar bij dit potje stikt ze gewoon.
8 maanden potjes stikt ze ook in. Prakken wil ze ook niet namelijk. Het moet echt glad zijn.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Annemie zo 24 jul 2011 - 7:18

Pussycat schreef:Maar ze vind het wel lekker echt.
Want als ze het niet lekker vind dan trekt ze een vies gezicht en probeert het met haar tong naar buiten te werken.
Maar bij dit potje stikt ze gewoon.
8 maanden potjes stikt ze ook in. Prakken wil ze ook niet namelijk. Het moet echt glad zijn.

Hmmmz wel heel raar, nou ik heb dan ook geen idee wat hij kan zijn.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan zo 24 jul 2011 - 7:23

Volgens mij is er een soortgelijk potje van Albert Heijn huismerk, ik zou dat een keer proberen als ik jou was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: