Olvarit 1e soepje
+8
Roos
Annie24
Darius
Pussycat
Linda
Printje
Flow
Parisienne
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Olvarit 1e soepje
Heeft iemand die al een keer geprobeerd? En viel het in de smaak bij je kindje?
Ik heb gisteren een potje groentesoep gekocht en als S. zo wakker is ga ik het aan hem geven. Mijn moeder maakt altijd zelf soep en als hij daar een dagje is smult hij daar echt van ! Dus ik ben benieuwd hoe hij dit van Olvarit vind !
Ik heb gisteren een potje groentesoep gekocht en als S. zo wakker is ga ik het aan hem geven. Mijn moeder maakt altijd zelf soep en als hij daar een dagje is smult hij daar echt van ! Dus ik ben benieuwd hoe hij dit van Olvarit vind !
Gast- Gast
Re: Olvarit 1e soepje
Ik heb hem ook gekocht, maar nog niet gegeven. Ben ook benieuwd of hij in de smaak gaat vallen hier
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mijn dochter heeft dit vorige week voor het eerst gehad. Ze vond het wel lekker, het zijn ook rijk gevulde soepjes. Het vult niet zo als een gewoon potje maar i.c.m brood of iets anders is het prima te doen als maaltijd.
Flow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Hier gewoon normale soep van mama, die vindt meneer ook heerlijk. Mijn ventje is vanaf het begin al verwend met 'gewoon' eten van mij en lust geen potjes hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Hier gewoon normale soep van mama, die vindt meneer ook heerlijk. Mijn ventje is vanaf het begin al verwend met 'gewoon' eten van mij en lust geen potjes hahahaha.
Haha, mist tie niks aan, volgens mij.
OT: Ik ken het soepje niet, maar waarom zou je niet gewoon zelf een soepje maken?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Die van mij gaat dat nooit eten, want daar zitten ook stukjes in als ik het zo goed kon zien toch?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij zijn niet echt soepeters. Zelfgemaakte tomatensoep maak ik wel eens maar S. lust weer geen tomatensoep. En uit een blik ja dat vond ik ook dan weer zo.. En ik wilde het gewoon een keerje proberen
Gast- Gast
Eens hoor. Ik vind het ook altijd wel leuk om eens wat nieuws te proberen. En het is wel makkelijk, ik neem toch ook wel eens cup-a-soup?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
+1. Denk dat dit nog enigszins 'gezonder' is dan soep uit blik, i.v.m. de hoeveelheid zout en dergelijke. Wilde het ook gewoon eens proberen.. altijd makkelijk om in huis te hebben als het bevalt!Razz_ schreef:Wij zijn niet echt soepeters. Zelfgemaakte tomatensoep maak ik wel eens maar S. lust weer geen tomatensoep. En uit een blik ja dat vond ik ook dan weer zo.. En ik wilde het gewoon een keerje proberen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb hier een proefpotje in de kast staan die kon je toen aanvragen via Olvarit. Kwam opeens een supergrote doos via de post en daarin zat dus zo'n mini potje Nog niet gegeven, want Y. heeft het niet zo op stukjes.
Vraag me wel af of het eetbaar is met een lepel? Is het niet héél erg dun?
Vraag me wel af of het eetbaar is met een lepel? Is het niet héél erg dun?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Kippensoep viel hier in de smaak, maar meneertje eet alles
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Soep kun je ook gewoon in de blender/met de staafmixer doen voor de kindjes die niet van stukjes houden. Als het dan te dun is gewoon een broodje er doorheen blenderen.
Ik heb de potjes (nog) niet geprobeerd. J. lust wel zelfgemaakte soep dus die potjes zal hij ook wel lekker vinden.
Ik heb de potjes (nog) niet geprobeerd. J. lust wel zelfgemaakte soep dus die potjes zal hij ook wel lekker vinden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier vielen de soepjes erg in de smaak, wij hadden ze mee op vakantie en dan is het best makkelijk.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
De tomatensoep viel hier erg in de smaak! (ik vond hem wat flauw heb een klein hapje meegeproeft)
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
loesje schreef:De tomatensoep viel hier erg in de smaak! (ik vond hem wat flauw heb een klein hapje meegeproeft)
+1
Ik vond hem eigenlijk hetzelfde smaken als de pasta in potjes. En alle andere potjes aangezien die vaak nogal flauw/smakeloos zijn haha. De soep is ook best dik, er zitten wel stukjes ja net als bij 8 maanden potjes.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Volgens mij heb ik die ook nog in de kast staan....maak meestal zelf soep, dus ben er nog niet aan toe gekomen! Misschien van de week eens proberen
Gast- Gast
Nou hij vond het soepje heerlijk ! Ik denk dat het ook wel handig is als hij bijv. een keer ziek is en weinig wil eten/drinken. In zo'n potje zitten toch de dagelijkse hoeveelheid van groente in. Ik vond het soepje trouwens wel dikker dan ik dacht en idd een beetje flauw. Maargoed meneer heeft zitten smullen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: