Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Ik denk dat de angst aanpakken nu de meeste prioriteit heeft.Pippa schreef:En een uitzendbureau e.d. helpt hem wel met zoeken, en bv. het UWV om te integreren?
Joh.
Gast- Gast
Storm schreef: voor jou Theedoosje...hoe sneu ook, ik denk dat je echt moet gaan morgen. Jij hebt je zo verheugd hier op en je moet jezelf niet op de 2e plek zetten, jij hebt ook een leuk dagje verdiend!
Ja dat weet ik ook wle en idd heb mij er erg op verheugd. Maar wel verheugd om even samen weg te zijn uiteindelijk.
Aan de andere kant als ik ga kan ik ook aan mijn ouders beter uitleggen wat er met J. aan de hand is.
Gast- Gast
Pippa schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat de angst aanpakken nu de meeste prioriteit heeft.Pippa schreef:En een uitzendbureau e.d. helpt hem wel met zoeken, en bv. het UWV om te integreren?
Joh.
Gast- Gast
Sterkte Theedoosje! Voor jou moet het ook niet gemakkelijk zijn!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Pippa schreef:Smikkell schreef:Ik denk dat de angst aanpakken nu de meeste prioriteit heeft.Pippa schreef:En een uitzendbureau e.d. helpt hem wel met zoeken, en bv. het UWV om te integreren?
Joh.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand al heel lang zonder werk zit, en daar echt dan zijn best voor doet. Dat staat los van die stoornis, want daar komt die vandaag 'ineens' mee. Je moet er misschien wel 100x naartoe, maar dan gaan ze je echt wel proberen te helpen.
Gast- Gast
Verdomme, ik baal echt heel erg. Ik had sinds deze week weer heel fijn contact met een vroegere vriendin, en ze woont nu in het buitenland. Elke dag over en weer aan het berichten via facebook, en nu wilde ik reageren op haar, en is haar profiel ineens weg? En ik heb geen juist emailadres of telefoonnummer van haar, en ik vond het zó fijn het contact weer En nu? Afwachten
Gast- Gast
Pippa, wat raar dat ze zonder enige reactie van te voren haar profiel volledig heeft verwijderd. Hopelijk neemt ze weer contact op.
Gast- Gast
Snowflake schreef:Sterkte Theedoosje! Voor jou moet het ook niet gemakkelijk zijn!
Dank je en nee is niet altijd makkelijk nee. Zou ook wel eens willen dat hij bij feestjes kon zijn, maar goed ja daar heb ik mij bij neergelegd. Misschien veranderd dat nog wel na therapie of zo.
Gast- Gast
Das balen pippa!!!!
Ik denk dat je inderdaad niet meer kunt doen dan afwachten!
Ik denk dat je inderdaad niet meer kunt doen dan afwachten!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het klinkt stom, maar ik kan wel huilen. We hebben elkaar echt weer gevonden, kunnen alles aan elkaar kwijt. Ik zit met een aantal dingen die we goed aan het bespreken waren, en andersom ook. En nu is ze weg, en ik kan er ook niet op bv. hyves vinden....
Gast- Gast
Maple schreef:Zo. Weer terug van een heel geslaagd middagje Utrecht met ABE en Jordana
Gast- Gast
We hebben al het één en ander in gedachten, ook iets heel leuks gevonden maar ik wil het eigenlijk nog niet meteen online gooien, wil eerst weten wat Zwoesj ervan vindt (die zou ook mee organiseren). Er komt tegen die tijd sowieso nog wel een topicSmikkell schreef:En... wat gaan jullie doen met de meeting?
Gast- Gast
Ook niet via PM?Maple schreef:We hebben al het één en ander in gedachten, ook iets heel leuks gevonden maar ik wil het eigenlijk nog niet meteen online gooien, wil eerst weten wat Zwoesj ervan vindt (die zou ook mee organiseren). Er komt tegen die tijd sowieso nog wel een topicSmikkell schreef:En... wat gaan jullie doen met de meeting?
Gast- Gast
Maar ik ga niet naar de meeting en het gaat over mijn stad. Ben benieuwd wat jullie gevonden hebben hier...Maple schreef:Geduld is een schoooooone zaak, Smik
Gast- Gast
Jammer Smik, net als iedereen moet je gewoon eventjes wachten Pas als het definitief is dan vertellen we het wel.
Mijn keel begint raar te doen, heb het gevoel alsof er iets inzit aan de bovenkant van m'n keel, hij voelt enorm opgezwollen. Geen pijn ofzo maar ik probeer het elke keer weg te slikken/hoesten, voelt best stom.
Mijn keel begint raar te doen, heb het gevoel alsof er iets inzit aan de bovenkant van m'n keel, hij voelt enorm opgezwollen. Geen pijn ofzo maar ik probeer het elke keer weg te slikken/hoesten, voelt best stom.
Gast- Gast
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: