Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Oehh! Nu maak je me nieuwsgierig!Lize schreef:Storm schreef:Woon jij in Eindhoven Lize?
Nee, tussen jou en TD in.
Pm!
Gast- Gast
Ik ga me maar eens douchen en aankleden.. dan kan ik daarna lekker in de regen mijn hondje uit gaan laten
Gast- Gast
Best lekker hoor, Jade! Misschien eerst wandelen en dan douchen? Zonde van je haar
Gast- Gast
Maple, regent 't bij jullie nog zo? als ik de trein pak ben ik rond 14:00 in Den Haag ongeveer.
Gast- Gast
ja hier regent het nog. Maar ik gok dat Scheveningen hier hemelsbreed nog zo'n 30-40 km vandaan is hoorStorm schreef:Maple, regent 't bij jullie nog zo? als ik de trein pak ben ik rond 14:00 in Den Haag ongeveer.
Gast- Gast
Hmm, oke..Maple schreef:ja hier regent het nog. Maar ik gok dat Scheveningen hier hemelsbreed nog zo'n 30-40 km vandaan is hoorStorm schreef:Maple, regent 't bij jullie nog zo? als ik de trein pak ben ik rond 14:00 in Den Haag ongeveer.
Gast- Gast
Volgens buienradar regent het in scheveningen ook en het ziet ernaar uit dat dat voorlopig ook wel zo blijft helaas..
Gast- Gast
Ja idd lekker. Al twijfelde ik eerst of ik moest gaan (mijn ouders staan op de camping daar en daar ga ik dan heen) ivm mijn vriend. Heel verhaal maar ga uiteindelijk alleen. Ik moet er ff uit.
Gast- Gast
Regen regen nog meer regen , reeeeeeeegen, reeeeeeeeeeegen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Goed dat je toch gaat, TD!
Ja goed he Knijp hem wel voor de lange reis whaha Maar moet goed komen reed ik ook elk weekend toen mijn vriend nog zo ver weg woonde
En mijn vriend 'kan' niet mee door een angststoornis die hij schijnbaar heeft. Zei hij gisteren.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Alex schreef:Goed dat je toch gaat, TD!
Ja goed he Knijp hem wel voor de lange reis whaha Maar moet goed komen reed ik ook elk weekend toen mijn vriend nog zo ver weg woonde
En mijn vriend 'kan' niet mee door een angststoornis die hij schijnbaar heeft. Zei hij gisteren.
En die angststoornis heeft hij 'ineens'?
Gast- Gast
Nee niet ineens....maar nu is hij er vooruit gekomen. Hij heeft nog meer persoonlijke problemen en dit is er dan nog bij. En de angst wordt alleen maar erger nu hij niet aan een baan raakt en veel thuis is.
Maar goed het houd mij niet tegen iig
Maar goed het houd mij niet tegen iig
Gast- Gast
Lize schreef:Vervelend TD, kan hij daar geen hulp voor gaan zoeken?
Ja dat gaat hij ook doen.
Gast- Gast
Wel goed van hem dat hij het nu erkend heeft en dat hij er hulp voor gaat zoeken. Heeft het ook met zijn verleden te maken?
Gast- Gast
Morning!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Fuck nu regent het hier al harder. Hoop dat het straks minder wordt.
Ik ga zo vertrekken. Fijn weekend verder nog!
Ik ga zo vertrekken. Fijn weekend verder nog!
Gast- Gast
Theedoosje, goed dat je alleen gaat, heel veel plezier! En hopelijk wordt het nog droog vanmiddag Hier regent het nu niet eens trouwens, al is het wel grijs, maar geloof dat je de andere kant op moet.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: