Dagcafé
+16
Suus
Alias
Qiara
Erin
Sjaantje
Zwoesj
silly-one
Chocolate Cookie
Angela_1986
Zininzon
Raindrop
Lotus
Lejow
M_as
Champagne
Tiana
20 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vraag me sowieso af wie hier nu welke boel in de maling zit te nemen. Maar ik vind sowieso wel dat Reev en jij niet de meest gezellige combi zijn op dot forum, Smik. En ik denk dat deze discussie maar weer prima bewijst waarom.
Gast- Gast
Waarom moet ik ophouden en waarom geldt deze boodschap niet voor b.v Maple, als we dan toch kinderachtig gaan doen.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Maple, denk je echt serieus dat Reva gepiceerd is? Of neem je de boel nu in de maling?
Hou er gewoon over op... Zonde van de grijze haren en rimpels
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Alex schreef:Zwoesj schreef:Wat een lichte haren Lex!
Ja, ze is superblond! Ik was vroeger ook zo blond! Zie je nu niks meer van
Inderdaad, die foto die ik van je heb gezien lijkt daar niet op qua kleur! Of ben jij stiekem geverft
Nee, dat is mijn echte haarkleur. En begin niet over grijze haren (Angela doet dat geloof ik), ik vind er steeds meer ...
Eens kijken of ik een foto van vroeger heb van mezelf.
Gast- Gast
Pfff ja ik word oud en ik voel me nu ook een oud wief.
Heb een überpijnstiller genomen, die werkt over een minuut of 20 wel dus dan kan ik iig rustig en pijnloos slapen vannacht.
Weet ik eigenlijk ook waar je woont? Ben ik nu ook wel nieuwsgierig naar. Of heb je het al verteld en ben ik dat wel echt vergeten?
Heb een überpijnstiller genomen, die werkt over een minuut of 20 wel dus dan kan ik iig rustig en pijnloos slapen vannacht.
Weet ik eigenlijk ook waar je woont? Ben ik nu ook wel nieuwsgierig naar. Of heb je het al verteld en ben ik dat wel echt vergeten?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alsof ik mijn moeder hoor praten: Smik, ik heb liever niet dat je nog met dit vriendinnetje speelt..Maple schreef:Ik vraag me sowieso af wie hier nu welke boel in de maling zit te nemen. Maar ik vind sowieso wel dat Reev en jij niet de meest gezellige combi zijn op dot forum, Smik. En ik denk dat deze discussie maar weer prima bewijst waarom.
Gast- Gast
Waarom denk je dat ik vanavond mijn haren weer heb geverfd?Alex schreef:En begin niet over grijze haren (Angela doet dat geloof ik), ik vind er steeds meer ...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Waarom moet ik ophouden en waarom geldt deze boodschap niet voor b.v Maple, als we dan toch kinderachtig gaan doen.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Maple, denk je echt serieus dat Reva gepiceerd is? Of neem je de boel nu in de maling?
Wie zegt dat ik het niet tegen iedereen heb? Dat ik toevallig jou pak om te quoten, kan ook zijn omdat dan iedereen weet aan wie ik het richt.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nou, meestal is de reden van quoten om specifiek op die forummer od die tekst in te gaan..Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Waarom moet ik ophouden en waarom geldt deze boodschap niet voor b.v Maple, als we dan toch kinderachtig gaan doen.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Maple, denk je echt serieus dat Reva gepiceerd is? Of neem je de boel nu in de maling?
Wie zegt dat ik het niet tegen iedereen heb? Dat ik toevallig jou pak om te quoten, kan ook zijn omdat dan iedereen weet aan wie ik het richt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, meestal is de reden van quoten om specifiek op die forummer od die tekst in te gaan..Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Waarom moet ik ophouden en waarom geldt deze boodschap niet voor b.v Maple, als we dan toch kinderachtig gaan doen.Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Maple, denk je echt serieus dat Reva gepiceerd is? Of neem je de boel nu in de maling?
Je zegt het helemaal goed, meestal
Zwoesj- Ratel
Alex schreef:Zwoesj schreef:Alex schreef:Zwoesj schreef:Wat een lichte haren Lex!
Ja, ze is superblond! Ik was vroeger ook zo blond! Zie je nu niks meer van
Inderdaad, die foto die ik van je heb gezien lijkt daar niet op qua kleur! Of ben jij stiekem geverft
Nee, dat is mijn echte haarkleur. En begin niet over grijze haren (Angela doet dat geloof ik), ik vind er steeds meer ...
Eens kijken of ik een foto van vroeger heb van mezelf.
Ik Nee hoor! Zou niet durven...
Herken 't overigens wel dat je haar zo van kleur kan veranderen in de loop van de jaren. Ik had zwart haar toen ik werd geboren, ben toen steeds lichter geworden, tot wel net zo licht als jouw A. nu is en daarna weer steeds donkerder. Nu heb ik donker/as-blond haar.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Toch geef ik er de voorkeur aan om gewoon een losse post te posten als het gaan om een algemene boodschap. Wel zo eerlijk en duidelijk!Zwoesj schreef:
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vraag me sowieso af wie hier nu welke boel in de maling zit te nemen. Maar ik vind sowieso wel dat Reev en jij niet de meest gezellige combi zijn op dot forum, Smik. En ik denk dat deze discussie maar weer prima bewijst waarom.
Nee, jij bent idd het zonnetje in huis. Ik vind ons best een gezellige combi, we slaan elkaar niet iig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Toch geef ik er de voorkeur aan om gewoon een losse post te posten als het gaan om een algemene boodschap. Wel zo eerlijk en duidelijk!Zwoesj schreef:
Prima, ik denk er in deze situatie anders over. Case closed
Zwoesj- Ratel
Sjaantje schreef:Pfff ja ik word oud en ik voel me nu ook een oud wief.
Heb je dat tegen mij?
Dat zou wel prettig zijn ja, als je rustig en pijnloos kunt slapen! Wat voor geweldige pijnstillers heb jij dan?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Ik ben blij dat ik weet dat het over Amy Winehouse gaat ...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Ik heb ook mn supertrash pumps aan en een fles op schoot
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Waarom denk je dat ik vanavond mijn haren weer heb geverfd?Alex schreef:En begin niet over grijze haren (Angela doet dat geloof ik), ik vind er steeds meer ...
Ja, maar jij bent al ouder!
Gast- Gast
Alex schreef:Sjaantje schreef:Waarom denk je dat ik vanavond mijn haren weer heb geverfd?Alex schreef:En begin niet over grijze haren (Angela doet dat geloof ik), ik vind er steeds meer ...
Ja, maar jij bent al ouder!
Heb je al een foto??
Zwoesj- Ratel
Hmm. daar heb je een punt.Alex schreef:Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Ik ben blij dat ik weet dat het over Amy Winehouse gaat ...
Amy. W.
Gast- Gast
Misschien moeten WE nog even make-up bij werken!!Reva schreef:Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Gast- Gast
Hallo, ben ik nog even op de valreep!
Wat voor drank hebben jullie? Ik zit aan een glaasje Strongbow Gold, wilde ik eens proberen.
Wat voor drank hebben jullie? Ik zit aan een glaasje Strongbow Gold, wilde ik eens proberen.
Laatst aangepast door Qiara op za 23 jul 2011 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Smikkell schreef:Misschien moeten WE nog even make-up bij werken!!Reva schreef:Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Kan niet. Dan kan ik niet huilen om mijn gepikeerdheid door de meeting. Dan komt er mascara op mn borsten. Niet chique.
Gast- Gast
He Qiara! Nieuwe afbeelding
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Smikkell schreef:Misschien moeten WE nog even make-up bij werken!!Reva schreef:Smikkell schreef:Als ik wist dat Amy dood zou gaan had ik meer drank in huis gehaald
Kan niet. Dan kan ik niet huilen om mijn gepikeerdheid door de meeting. Dan komt er mascara op mn borsten. Niet chique.
Kun je het niet gewoon laten rusten?
Zwoesj- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: