Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

+12
Barbabella
maiadebij
moepie
PapillonRose
Nana
Dolphinne
Bruintje Beer
Liadan
Mida4you
Flip Fluitketel
loesje
duckie
16 plaatsers

Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  duckie za 23 jul 2011 - 5:42

hier zijn de potjes bruine bonen en bloemkool met broccolie en kaas erg favoriet, dan zit ze er ook bijna niet onder gesmeerd, en zit ook bijna ongedulding te wachten op de volgende hap. de rest vind ze ook wel lekker maar is altijd wel even smeren en doen...
wat vind jullie kindje echt lekker?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  loesje za 23 jul 2011 - 5:53

jam op de boterham, macaroni, en als er braadworst doorheen zit lust hij alles.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Flip Fluitketel za 23 jul 2011 - 5:55

Wortels, brocolli, bloemkool, aardapellen, vissticks
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Mida4you za 23 jul 2011 - 5:59

Bruine bonen met appel ( potje ) en de combinatie doperwten/ wortelen, aardappelen en vissticks door elkaar.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Liadan za 23 jul 2011 - 6:03

Momenteel lijkt ze bijna niks lekker te vinden aan groente, alleen bloemkool eet ze een beetje van.
Maar pizza vindt ze lekker en komkommer eet ze ook heel graag. Verder eet ze heel graag fruit.
Toen ze kleiner was vond ze pasta heerlijk, dat 'lust' ze nu ook niet meer.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Bruintje Beer za 23 jul 2011 - 6:24

Eigenlijk is hier alles favoriet want ze eet bijna alles. Behalve rauwe witlof en sla eet ze niet graag.
Bij fruit is echt druiven en manderijn favoriet maar ze eet daar eigenlijk ook alles van.
Dat zou je niet zeggen dat ze alles lust en eet aan haar gewicht.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 6:36

Poffertjes!
Bananen
Bruine bonen
Worteltjes
Spaghetti

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Dolphinne za 23 jul 2011 - 7:39

Pasta is hier echt favoriet!
Als ik vraag wat wil je vanavond eten is het antwoord standaard Pasta!!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Nana za 23 jul 2011 - 7:42

Brood, fruit, poffertjes, kaas.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  PapillonRose za 23 jul 2011 - 7:45

Ze vindt veel lekker hier. Fruit is eigenlijk altijd wel goed, maakt niet uit wat.. Ze eet het met smaak op. Toetjes gaan er hier ook wel in, soms gaat ze huilen als haar toetje op is laughcry Verder houdt ze wel van rijstwafel als tussendoortje. En van avondeten vindt ze wortels, bruine bonen, pasta, vis, witlof met appel, broccoli, bloemkool en sperziebonen het lekkerst denk ik. Als ze eet 's avonds (wat de laatste tijd wat moeizaam gaat) is het bijna altijd wel goed eigenlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:57

S.enna is gek op alle soorten vis, vooral makreel en tonijn. Als fruit eet ze graag een nasipeer/mango/minola en een kokosnoot. Als tussendoortje eet ze graag olijven en avocado uit de schil met een beetje zout.

M.ara is gek op pasta/gamba's/olijven/mango's/meloen/feta kaas/gegrilde paprika en voornamelijk ook vis.

Ze hebben vrij veel dezelfde smaak qua eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  moepie za 23 jul 2011 - 9:14

Aardappelen, worteltjes en sperziebonen!! alles in stukjes en prikken maar!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  maiadebij za 23 jul 2011 - 10:56

Mama_van2 schreef:S.enna is gek op alle soorten vis, vooral makreel en tonijn. Als fruit eet ze graag een nasipeer/mango/minola en een kokosnoot. Als tussendoortje eet ze graag olijven en avocado uit de schil met een beetje zout.

M.ara is gek op pasta/gamba's/olijven/mango's/meloen/feta kaas/gegrilde paprika en voornamelijk ook vis.

Ze hebben vrij veel dezelfde smaak qua eten.

Mmmm hier krijg ik lekkere trek van!

J lust veel! Eigenlijk alle fruit smult ze van en met warm eten is macaroni favoriet! N is ook gek op fruit. Avondeten gaat nu net weer de goede kant op, maar hij is toch vooral gek op patat. En hij vind chocolade echt te lekker, ik koop nu chocolade met 80% cacao en weinig suiker en daar krijgt hij af en toe een blokje van.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  maiadebij za 23 jul 2011 - 10:57

Oja en N is gek op olijven!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Barbabella za 23 jul 2011 - 20:19

Levi eet eigelijk alles alsof ie nooit te eten krijgt laughcry Ik zou echt niet weten wat zijn favoriet is. Alleen bij rijst begint ie wat te brommen tijdens het kauwen maar verder gaat echt alles er goed in. Mond zo ver mogelijk open en het gaat alltijd te traag voor hem :P
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Mamasapje za 23 jul 2011 - 20:27

I is hier ook gek op olijven !

Verder is het bij hun altijd het vaste antwoord als je vraagt wat ze willen eten : tortellini met spinazie en kaaaaaas!
Echt op zo'n toon van: mam, je weet nu toch wel dat dat ons lievelingseten is.

Verder eten ze graag de gehaktballetjes bij de IKEA. Wat ze niet lekker vinden is sla ( terwijl ik daar verzot op ben en geen pasta lust:P). Dus als zij pasta eten, eet ik salade smile

O. eet alles tot nu toe, alles lijkt ook even lekker te zijn. Gister at hij een hapje van mijn citroen ijsje van Florencia en zelfs dat ging er in zonder moeite.. en het was echt wel zuur.
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  kletskousje za 23 jul 2011 - 20:38

S. lust eigenlijk alles.
Maar ik denk dat ze brood/boterhammen toch wel het lekkerste vindt! Dat deelt ze echt niet met je :P
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  maiadebij za 23 jul 2011 - 20:51

Barbabella schreef:Levi eet eigelijk alles alsof ie nooit te eten krijgt laughcry Ik zou echt niet weten wat zijn favoriet is. Alleen bij rijst begint ie wat te brommen tijdens het kauwen maar verder gaat echt alles er goed in. Mond zo ver mogelijk open en het gaat alltijd te traag voor hem :P

J is ook zo'n bodemloze put Laughing . Van de week had ze een banaan op en een manderijn en toen zat ik op de bank met een glaasje sap en dan staat ze alweer te trappelen bij mijn benen. 'S morgens kan het brood ook niet snel genoeg gemaakt worden, want ze hangt jammerend aan mijn benen (terwijl ze snachts nog een voeding krijgt en om 6 uur nog een voeding, dus heel erg kan het niet zijn lijkt mij!)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  sheila123 za 23 jul 2011 - 22:22

Pasta!! In alle soorten en maten en tomaten is ze dol op!!

Groentes gaan momenteel heeeeel erg moeizaam,schuift ze gelijk van zich af.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:31

Hij vind spinazi en olijven heel erg lekker!
En verder lust hij gelukkig ook heel veel ( nog) lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:38

@Mv2: goede smaak hebben jouw kids zeg!!

De oudste is gek op pasta, rijst, broccoli, spinazie en natuurlijk patat, pizza, pannekoeken en quiches.

De jongste lust tot nu toe alles wat ik haar voorzet. Wat ik erg opvallend vind is dat als ik fruithapjes met mango er in maak, ze dan boos wordt als het op is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Famke za 23 jul 2011 - 22:43

Stampot rauwe andijvie is hier favoriet. Meeste groenten gaan redelijk.
Pasta's vind ze eignelijk niets (helaas...)

Fruit eet ze heel veel, veel druiven sinaasappels, mandarijn, banaan.
Verder vind ze olijven en vijgen ook erg lekker.

Kaas is als broodbeleg favoriet.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 3:10

Alle Olvarit potjes met pasta vind hij erg lekker zoals macaroni schotel met ham en verder vind banaan met liga en sinaasappelsap erg lekker, brood en aardappelen vind hij lekker en lange vingers

Vorige week had ik heb een klein augurkje gegeven met de gedachte dat hij die toch niet lekker zou vinden. Maar toen ik me omdraaide om iets te pakken zat het hele augurkje al in z'n mond en zat hij flink te kauwen. En toe ik het augurkje uit z'n mond haalde om het in kleine stukjes aan hem te geven werd hij boos. Hij vond het erg lekker haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 5:00

Het maakt hier niet uit.
Ze eet alles echt goed maar hyper wordt ze wel bij pasta.

Voor banaan en frambozen doet ze een moord Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

welk eten vind jullie kindje het lekkerst? Empty Re: welk eten vind jullie kindje het lekkerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum