Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amy Winehouse overleden

+52
TGR
Makamba
SarahKey
Sjaantje
Alias
Isis
girli
luenca
Sugarfall
JD
Shy
Kabouter
Bubbelicious
Paper Crown
Erin
Mamasapje
Snoopy
Sterre
Rapunzel
Tiana
Fearie
Zininzon
Spring
Jerry
Aziraphale
Caramba
Lady Starstruck
Flinder
juffie001
Ambivalence
silly-one
ijsjemeisje
Bliss
smooch
Sorella
studiebol
Lejow
JustMeDaan
Chelle
Elsje
Sweety
Eris
Ezzer
Raindrop
SuperGrover
Sarah1985
Clapperdie
Tullow
luisa
Droopy28
flower
VanillaRose
56 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 4:27

Biancy schreef:Waar ik me dan soms ook aan stoor, is dat mensen ineens doen alsof ze al jaaaaaaren fan waren..
Ineens hun medeleven uiten, terwijl ze anders nooit wat met hun hadden.
Dit viel me bij Michael Jackson ook op. Dat iedereen ineens zijn muziek wil hebben.

Het gaat om een bekend persoon. Daarvan hebben veel mensen nu eenmaal het idee dat ze ze een beetje kennen. Ook heb ik altijd een beetje het gevoel dat ze onschendbaar zijn. Net als MJ, ik was echt verbaasd dat hij dood ging, hoe stom dat ook klinkt. En nee, ik was geen fan maar ik vond hem wel een groot artiest. En ja, ik heb toen ook wel wat liedjes van hem gedraaid omdat zijn dood herinneringen aan zijn nummers opriep. Nu koop ik sowieso geen CD's meer maar ik heb dus wel wat liedjes extra geluisterd. Is dat verboden allemaal? Pfff, ik moet me echt wat beter in gaan lezen in de regels geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sterre zo 24 jul 2011 - 4:35

In mijn geval was ik een aantal jaar geleden groot fan, toen luisterde ik dagelijks naar haar albums. Nu heb ik het niet (meer) dagelijks over haar nee, maar mag ik dan niet verdrietig zijn om dat ze er niet meer is? Lekker kortzichtig!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 8:58

Spetterdespat schreef:Het eerste wat ik dacht was ok, had het zien aankomen, maar nu nog niet.
Ze had veel drank en drugs problemen. Grote kans dus een overdosis drugs, maar kan haar ook in coma hebben gezopen en daar een hartstilstand van hebben gekregen. Las dat de oorzaak nog niet bekend was, dus denk dit op dit moment alleen maar.
Vond haar wel iets hebben, zingen kon ze niet, vind ik, klonk nergens naar! Zeker niet wanneer ze onder invloed van drank was.

Kan het even niet laten, maar zingen kon ze echt wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Spring zo 24 jul 2011 - 20:27

@Zusje,
zoals jij dat doet, dat begrijp ik wel. Ik bedoel meer de mensen die je nooit over bijvoorbeeld een Amy Winehouse hoort, een vriend of vriendin bijvoorbeeld. En dat ze dan nu ineens net doen alsof ze groot fan zijn.
Hm, ik kan het niet echt goed verwoorden. Maar zoals jij dat doet, dat vind ik niet raar hoor!

@Jen,
zingen kon ze zeker wel! Fuck me pumps is zo'n leuk nummer haha.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Paper Crown ma 25 jul 2011 - 0:07

Dit is toch triest..
Amy Winehouse overleden - Pagina 10 42101
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 0:19

Ja heel verdrietig. Maar het laatste jaar/jaren was ze niet meer zo dun gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Spring ma 25 jul 2011 - 1:57

Sterre schreef:In mijn geval was ik een aantal jaar geleden groot fan, toen luisterde ik dagelijks naar haar albums. Nu heb ik het niet (meer) dagelijks over haar nee, maar mag ik dan niet verdrietig zijn om dat ze er niet meer is? Lekker kortzichtig!

Jouw antwoord is kortzichtig. Zo bedoel ik het helemaal niet en dat heb ik ook uitgelegd....
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sterre ma 25 jul 2011 - 2:48

Biancy schreef:
Sterre schreef:In mijn geval was ik een aantal jaar geleden groot fan, toen luisterde ik dagelijks naar haar albums. Nu heb ik het niet (meer) dagelijks over haar nee, maar mag ik dan niet verdrietig zijn om dat ze er niet meer is? Lekker kortzichtig!

Jouw antwoord is kortzichtig. Zo bedoel ik het helemaal niet en dat heb ik ook uitgelegd....

Pas NA mijn post ja... Maar ik bedoel, hoe weet je dat de mensen die het in hun FB status hebben staan of die nu de muziek ineens (weer) gaan draaien of kopen niet ook fan waren? Je hoeft het toch niet vaak over iemand te hebben om zijn of haar muziek mooi te kunnen vinden. Dat wilde ik zeggen met mijn post.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Caramba ma 25 jul 2011 - 3:24

Jen_ schreef:
Spetterdespat schreef:Het eerste wat ik dacht was ok, had het zien aankomen, maar nu nog niet.
Ze had veel drank en drugs problemen. Grote kans dus een overdosis drugs, maar kan haar ook in coma hebben gezopen en daar een hartstilstand van hebben gekregen. Las dat de oorzaak nog niet bekend was, dus denk dit op dit moment alleen maar.
Vond haar wel iets hebben, zingen kon ze niet, vind ik, klonk nergens naar! Zeker niet wanneer ze onder invloed van drank was.

Kan het even niet laten, maar zingen kon ze echt wel!

Wat jij vind, hoef ik niet te vinden. Of mag ik dat niet vinden?
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Spring ma 25 jul 2011 - 3:55

Sterre schreef:
Biancy schreef:
Sterre schreef:In mijn geval was ik een aantal jaar geleden groot fan, toen luisterde ik dagelijks naar haar albums. Nu heb ik het niet (meer) dagelijks over haar nee, maar mag ik dan niet verdrietig zijn om dat ze er niet meer is? Lekker kortzichtig!

Jouw antwoord is kortzichtig. Zo bedoel ik het helemaal niet en dat heb ik ook uitgelegd....

Pas NA mijn post ja... Maar ik bedoel, hoe weet je dat de mensen die het in hun FB status hebben staan of die nu de muziek ineens (weer) gaan draaien of kopen niet ook fan waren? Je hoeft het toch niet vaak over iemand te hebben om zijn of haar muziek mooi te kunnen vinden. Dat wilde ik zeggen met mijn post.

Oh oke.
Nee, daar kun je inderdaad niet over oordelen. Maar mensen die je dan goed kent, waarvan je wel weet dat ze niets of weinig om dat soort muziek geven. En dan ineens net doen alsof ze alle cd's hebben etc. Snap je wat ik bedoel?

Ik heb zopas op tv gezien dat de ouders van Amy Winehouse de menigte toesprak. Knap vind ik dat, dat je daar de tijd voor neemt. En ik denk ook dat het haar ouders goed doet.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  marjoleinnn ma 25 jul 2011 - 5:33

Storm schreef:
Smikkell schreef:
Lize schreef:Heel erg voor haar hoor, maar ze heeft zichzelf wel echt de vernieling in geholpen.
Mijn gedachten gaan vandaag meer uit naar Oslo.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ik zat ook even zo te lezen ja...ik vind het 1 niet erger dan het ander, ik vind het allebei heel erg.
Nou ik vind al die onschuldige mensen die doodgegaan zijn toch echt wel erger (al is dit niet het juiste woord want iemand die zo ver weg is door drank en drugs is ook 'erg'. Erg dat diegene zo diep in de put zit)dan 1 iemand die zichzelf eigenlijk gewoon de dood in gezopen enz heeft. Dus ben het eigenlijk wel eens met de bovenstaande reactie dat mijn gedachten ook meer uitgingen naar de mensen in noorwegen dan naar amy.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  SuperGrover ma 25 jul 2011 - 5:56

Moet er gekozen worden tussen Amy Winehouse en het drama in Noorwegen? Pff, belachelijk.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Rapunzel ma 25 jul 2011 - 5:57

Ik vind het nutteloos om hier een discussie te gaan voeren over wat erger is. Doet ook niet terzake. In Afrika gaan op dit moment ook duizenden mensen dood van de honger. Dat ga je toch ook niet met Oslo vergelijken? Of met Amy Winehouse? Het zijn stuk voor stuk totaal verschillende verdrietige gebeurtenissen die verschillende reacties oproepen. En daar moet ruimte voor zijn.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 6:11

Spetterdespat schreef:
Jen_ schreef:
Spetterdespat schreef:Het eerste wat ik dacht was ok, had het zien aankomen, maar nu nog niet.
Ze had veel drank en drugs problemen. Grote kans dus een overdosis drugs, maar kan haar ook in coma hebben gezopen en daar een hartstilstand van hebben gekregen. Las dat de oorzaak nog niet bekend was, dus denk dit op dit moment alleen maar.
Vond haar wel iets hebben, zingen kon ze niet, vind ik, klonk nergens naar! Zeker niet wanneer ze onder invloed van drank was.

Kan het even niet laten, maar zingen kon ze echt wel!

Wat jij vind, hoef ik niet te vinden. Of mag ik dat niet vinden?

Hihi, vind ik ook Spetter.. ik ben niet overtuigd van haar zangtalent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 10 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum