Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amy Winehouse overleden

+52
TGR
Makamba
SarahKey
Sjaantje
Alias
Isis
girli
luenca
Sugarfall
JD
Shy
Kabouter
Bubbelicious
Paper Crown
Erin
Mamasapje
Snoopy
Sterre
Rapunzel
Tiana
Fearie
Zininzon
Spring
Jerry
Aziraphale
Caramba
Lady Starstruck
Flinder
juffie001
Ambivalence
silly-one
ijsjemeisje
Bliss
smooch
Sorella
studiebol
Lejow
JustMeDaan
Chelle
Elsje
Sweety
Eris
Ezzer
Raindrop
SuperGrover
Sarah1985
Clapperdie
Tullow
luisa
Droopy28
flower
VanillaRose
56 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sjaantje za 23 jul 2011 - 11:04

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is en dat het zover is gekomen. Al komt het niet echt als een verrassing voor me, hoewel ik haar amper ken en weinig van haar weet.
Enige jaren geleden heb ik van heel dichtbij meegemaakt hoe een verslaving (twee verslavingen eigenlijk in mijn geval) iemand tegen wil en dank (is dit wel de juiste uitdrukking?) te gronde kunnen richten dus ik weet ook dat het niet per definitie een bewuste keuze is.
Ik moet mijn mams hierdoor missen, en Amy's familie moet hun dochter/zus/kleindochter/watdanook missen. En de manier waarop ze is overleden maakt het gemis van haar naasten niet minder.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 11:16

Dit nieuws komt voor mij niet als verrassing, maar dat maakt het niet minder erg.
Ik weet uit ervaring (iemand in mijn naaste omgeving) dat het érg moeilijk is om van een verslaving af te komen. Bij de persoon in mijn omgeving is het ook maar net goed afgelopen. Je bent gewoon ziek als je verslaafd bent, daar stop je niet zomaar even mee. Ik vind het verdrietig om te lezen dat hulp bij haar niet heeft mogen baten, of dat de hulp te laat kwam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 15:51

Eh serieus? Moet dat gezeik in dit topic? Als je Amy niet boeiend genoeg vindt en niet aandachtwaardig, wat doe je dan in dit topic? Er is een heel eigen topic voor Oslo...

Ajb: https://yescafe.actieforum.com/t11642-aanslag-in-oslo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  SarahKey za 23 jul 2011 - 19:39

sneu dat zo'n jong iemand moest gaan. 27 is een leeftijd waarop meer bekende mensen dood zijn gegaan.

Het zat er aan te komen, maar het blijft sneu. Haar ouders verliezen nu een kind en haar vriend zijn vriendin. Wat is drugs toch iets vreselijk. Snap niet dat mensen uit zichzelf eraan beginnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Makamba za 23 jul 2011 - 19:40

Smikkell schreef:
Stuiterbal schreef:omg Smikkel ik vind dat echt erg om te zien.... het filmpje...
Ja Sad

Iemand moet toch ingrijpen. Je ziet hoe zwaar ze het heeft.

Inderdaad! Dat filmpje is echt erg. Snap niet dat de mensen om haar heen niet ingrijpen. Zó jammer dat ze er niet meer is, ze was een fantastische zangeres. Vraag je je toch af wat er in zo iemand omgaat. Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sterre za 23 jul 2011 - 20:26

Smikkell schreef:Wanneer was dat, Sterre?

Dat concert was februari 2007. Ze zag er toen nog goed uit, al waren de eerste tekenen van verslaving wel te zien in haar rare trekjes en wankelingen. Maar ze was ZO goed!

Jammer dat mensen leed met leed vergelijken. Het is niet dat de mensen die rouwen om Amy Noorwegen opeens vergeten I guess.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  TGR za 23 jul 2011 - 20:35

Het is gewoon een treurige samenloop van omstandigheden dat haar leven zo is gelopen en is geëindigd. Gelukkig hebben we haar liedjes nog smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 20:35

Ik ben twee ooms aan een overdosis verloren en eerlijk? Ik vind het voor hen ook niet erg dat ze dood zijn. Ze waren zo ver afgedwaald dat dit voor hun misschien alleen maar het beste was. Naar is het zeker, dat wel.
Maar ik vind drugs rotspul en ik snap sowieso niet dat mensen zich ermee inlaten, zelfs al is het maar om te experimenteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 20:36

Lady Starstruck schreef:
Aziraphale schreef:
Zusje schreef:
Aziraphale schreef:
SuperGrover schreef:
Bliss schreef:Ik schrok er ook ff van, al is het niet verrassend natuurlijk! Wat wel bizar is, is dat zij nu al de zoveelste artiest is die op 27-jarige leeftijd overlijdt! Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Jim Morrison en Janis Joplin zijn ook zo oud geworden. Raar idee, aangezien ik zelf ook 27 ben...
Het is natuurlijk niet zo heel gek, als je bedenkt hoeveel celebs er zijn. Er zijn vast ook meerdere celebs die op 32 jarige leeftijd stierven, en op 64.

Het is wel erg toevallig omdat dit artiesten zijn die uit dezelfde 'scene' komen en het inmiddels zo'n beruchte leeftijd is. Lijkt bijna of ze het erom doen (aangezien niemand van hen een natuurlijke dood stierf, ik denk Amy ook niet) en het daardoor in stand houden.

27th club hoort ze officieel niet eens bij want dat gaat om rock muziek artiesten: http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club

Smikkel: In mijn hoofd was ze ook wel ouder maar 40 is wat overdreven ja.


Maar The Doors maakten geen rock en Janis Joplin ook niet.

Ik vind The Doors en Janis Joplin wel onder de noemer rock horen. Het is geen stevige rock maar het hoort er wel bij.

Janis Joplin is Blues.

Sneu dat Amy Winehouse dood is. 27 is erg jong om dood te gaan......


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 20:53

Zininzon schreef:
Smikkell schreef:Amy is maar een voorbeeld van zovelen. Ik denk/vind gewoon dat jullie er wel heel makkelijk over denken.
Maar GELUKKIG weten jullie niet waar je over praat zou ik bijna zeggen!

Nee gelukkig kan ik me er niets bij voorstellen dat ik ooit verslaafd zou raken. Maar ik weet er wel genoeg over vanuit de professionele kant van de verslavingszorg. En dat ik dat werk heb gedaan, heeft mij wel harder gemaakt. Ik geloof niet (meer) dat elke verslaafde 'pech' heeft gehad.

Ik begrijp niet dat als je uit het werk komt, je er zo over denkt.
Ik ben blij dat ik nog niet zo hard ben, veel verhalen raken mij nog steeds.

Ik heb inmiddels heel veel verslaafden begeleid en ik ben er nog geen tegen gekomen die op een dag "gewoon" maar begonnen met een snuif.
Vrijwel iedere client heeft een lange geschiedenis van misbruik/mishaneling, verslaving in de familie enz.

En wat hulp betreft, hoeveel hulp er ook is, het is ontzettend moeilijk om te stoppen. Velen lukt het wel als ze in de kliniek zijn maar zodra ze weer in hun eigen wereld komen is het verschrikkelijk moeilijk en dat is geen onwil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  loura za 23 jul 2011 - 21:02

Erg triest dat ze is overleden, ze had echt nog veel meer kunnen doen met haar muziek.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Makamba za 23 jul 2011 - 21:36

Ze draaien nu allemaal nrs van haar op MTV! Wat een geweldige vrouw was het toch en wat een super nrs.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Makamba za 23 jul 2011 - 21:38

Voor een buitenstaander is het altijd makkelijk om dingen te zeggen! We mogen blij zijn dat we zelf niet in zo'n situatie zitten, maar het is natuurlijk vele malen makkelijker om te oordelen over mensen die wél in zo'n situatie zitten. Want ja, ze hebben er zelf voor gekozen en eigen schuld is toch dikke bult. Er gaat zoveel meer schuil achter zo'n persoon. Het is ontzettend triest dat er mensen zijn die zo eindigen in het leven. Niemand wil zo leven, maar tegen de tijd dat je dat beseft is het verdomde moeilijk om van die troep af te komen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  TukTuk za 23 jul 2011 - 21:58

Kan er niet echt wakker van liggen.. Natuurlijk is het triest, maar ik vind het nog veel triester dat iedereen nu ineens het er over heeft wat een geweldige zangeres het was, blabla, "ze gaf soul een nieuw gezicht" en welke koppen er wel niet allemaal voorbij kwamen in de nieuws berichten..
Jammer dat het altijd zo moet gaan. De afgelopen maanden/jaren had niemand een goed woord over haar, kwam ze nooit eens positief in het nieuws, en nu ze dood is wil iedereen even vertellen hoe geweldig ze wel niet was.. Lekker hypocriet.
Maarja zo werkt het helaas nou eenmaal..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:13

Toch, heel eerlijk, vind ik de dingen die over Amy nu in dit topic gezegd worden niet anders dan een jaar geleden ofzo. Toen vond iedereen haar ook ene goede zangeres en vond iedereen het ook sneu dat ze zo van het pad af was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 22:15

AngelNyn schreef:Kan er niet echt wakker van liggen.. Natuurlijk is het triest, maar ik vind het nog veel triester dat iedereen nu ineens het er over heeft wat een geweldige zangeres het was, blabla, "ze gaf soul een nieuw gezicht" en welke koppen er wel niet allemaal voorbij kwamen in de nieuws berichten..
Jammer dat het altijd zo moet gaan. De afgelopen maanden/jaren had niemand een goed woord over haar, kwam ze nooit eens positief in het nieuws, en nu ze dood is wil iedereen even vertellen hoe geweldig ze wel niet was.. Lekker hypocriet.
Maarja zo werkt het helaas nou eenmaal..

Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  TukTuk za 23 jul 2011 - 22:18

Maple schreef:Toch, heel eerlijk, vind ik de dingen die over Amy nu in dit topic gezegd worden niet anders dan een jaar geleden ofzo. Toen vond iedereen haar ook ene goede zangeres en vond iedereen het ook sneu dat ze zo van het pad af was.

Ik heb het niet zo zeer over dit topic, maar juist over de media smile
Iedereen smulde er van om haar belachelijk te maken als ze er weer eens als een zombie uit zag of als een lijk op het podium stond, en nu lees je allemaal dingen als:
'Amy bracht de soul terug'
'Amy ongelooflijk talent'
'Amy haalde de top'
'Amy gaf soul nieuw gezicht'

Nu heeft ze nog zo weinig aan al die complimenten he.. Misschien hadden die haar gegeven moeten worden toen ze nog leefde, misschien had dat een klein verschil gemaakt..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:13

AngelNyn schreef:
Maple schreef:Toch, heel eerlijk, vind ik de dingen die over Amy nu in dit topic gezegd worden niet anders dan een jaar geleden ofzo. Toen vond iedereen haar ook ene goede zangeres en vond iedereen het ook sneu dat ze zo van het pad af was.

Ik heb het niet zo zeer over dit topic, maar juist over de media smile
Iedereen smulde er van om haar belachelijk te maken als ze er weer eens als een zombie uit zag of als een lijk op het podium stond, en nu lees je allemaal dingen als:
'Amy bracht de soul terug'
'Amy ongelooflijk talent'
'Amy haalde de top'
'Amy gaf soul nieuw gezicht'

Nu heeft ze nog zo weinig aan al die complimenten he.. Misschien hadden die haar gegeven moeten worden toen ze nog leefde, misschien had dat een klein verschil gemaakt..

Dat je nu eenmaal als je bekend bent denk ik dan... Haar muziek kreeg ook genoeg aandacht als ze weer een nieuwe plaat had maar als jij ergens loopt als bekend persoon en je ziet er belachelijk uit kun je er vanuit gaan dat ze daar iets over willen plaatsen. Helaas leven we in een wereld waar dat soort nieuws op de voet gevolgd wordt door velen. Kwestie van vraag en aanbod. Dat hoeft dan toch niet perse weg te nemen dat iemand wel goede muziek maakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:17

Ik ben het eens met AngelNyn, maar goed zo was dat met bijv. Michael Jackson ook. Eerst werd hij beschuldigd van pedofilie en weet ik allemaal niet wat nog meer, en nu zijn er tributes aan de gang en wordt zijn muziek volop gedownload.
Niets dan goeds over de doden zeggen ze wel eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 0:30

Storm schreef:Ik ben het eens met AngelNyn, maar goed zo was dat met bijv. Michael Jackson ook. Eerst werd hij beschuldigd van pedofilie en weet ik allemaal niet wat nog meer, en nu zijn er tributes aan de gang en wordt zijn muziek volop gedownload.
Niets dan goeds over de doden zeggen ze wel eens.

Daar moest ik ook al aan denken. Dat ze die waardering maar hadden laten zien toen ze er nog waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Lavendel zo 24 jul 2011 - 1:13

Sunprincess schreef:
Zininzon schreef:
Smikkell schreef:Amy is maar een voorbeeld van zovelen. Ik denk/vind gewoon dat jullie er wel heel makkelijk over denken.
Maar GELUKKIG weten jullie niet waar je over praat zou ik bijna zeggen!

Nee gelukkig kan ik me er niets bij voorstellen dat ik ooit verslaafd zou raken. Maar ik weet er wel genoeg over vanuit de professionele kant van de verslavingszorg. En dat ik dat werk heb gedaan, heeft mij wel harder gemaakt. Ik geloof niet (meer) dat elke verslaafde 'pech' heeft gehad.

Ik begrijp niet dat als je uit het werk komt, je er zo over denkt.
Ik ben blij dat ik nog niet zo hard ben, veel verhalen raken mij nog steeds.

Ik heb inmiddels heel veel verslaafden begeleid en ik ben er nog geen tegen gekomen die op een dag "gewoon" maar begonnen met een snuif.
Vrijwel iedere client heeft een lange geschiedenis van misbruik/mishaneling, verslaving in de familie enz.

En wat hulp betreft, hoeveel hulp er ook is, het is ontzettend moeilijk om te stoppen. Velen lukt het wel als ze in de kliniek zijn maar zodra ze weer in hun eigen wereld komen is het verschrikkelijk moeilijk en dat is geen onwil.


Ik vind dit eigenlijk weer eenzelfde soort discussie als die over overgewicht en het wel of niet zelf schuld eraan zijn. Ik denk dat over het algemeen wanneer het iemand niet lukt een gezond/normaal leven te leiden dit gezocht kan worden in een persoon zijn geschiedenis.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 2:37

Dit nieuws was ooit te verwachten, maar voelt toch nog als heel plotseling.
Ik denk dat Amy eindelijk haar rust gevonden heeft en dat het beter is zo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Spring zo 24 jul 2011 - 2:42

Waar ik me dan soms ook aan stoor, is dat mensen ineens doen alsof ze al jaaaaaaren fan waren..
Ineens hun medeleven uiten, terwijl ze anders nooit wat met hun hadden.
Dit viel me bij Michael Jackson ook op. Dat iedereen ineens zijn muziek wil hebben.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 2:57

Biancy schreef:Waar ik me dan soms ook aan stoor, is dat mensen ineens doen alsof ze al jaaaaaaren fan waren..
Ineens hun medeleven uiten, terwijl ze anders nooit wat met hun hadden.
Dit viel me bij Michael Jackson ook op. Dat iedereen ineens zijn muziek wil hebben.


Vind ik ook. Je medeleven uiten, prima. Maar doen alsof je altijd een enorme band met diegene hebt gehad.. Onnodig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 2:59

Het was te verwachten dat ze niet zo oud zou worden door haar levensstijl. Ik schrik dan ook niet echt van dit bericht. Het is wel erg sneu voor de nabestaande

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 9 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum