Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amy Winehouse overleden

+52
TGR
Makamba
SarahKey
Sjaantje
Alias
Isis
girli
luenca
Sugarfall
JD
Shy
Kabouter
Bubbelicious
Paper Crown
Erin
Mamasapje
Snoopy
Sterre
Rapunzel
Tiana
Fearie
Zininzon
Spring
Jerry
Aziraphale
Caramba
Lady Starstruck
Flinder
juffie001
Ambivalence
silly-one
ijsjemeisje
Bliss
smooch
Sorella
studiebol
Lejow
JustMeDaan
Chelle
Elsje
Sweety
Eris
Ezzer
Raindrop
SuperGrover
Sarah1985
Clapperdie
Tullow
luisa
Droopy28
flower
VanillaRose
56 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Zininzon za 23 jul 2011 - 10:10

Smikkell schreef:Amy is maar een voorbeeld van zovelen. Ik denk/vind gewoon dat jullie er wel heel makkelijk over denken.
Maar GELUKKIG weten jullie niet waar je over praat zou ik bijna zeggen!

Nee gelukkig kan ik me er niets bij voorstellen dat ik ooit verslaafd zou raken. Maar ik weet er wel genoeg over vanuit de professionele kant van de verslavingszorg. En dat ik dat werk heb gedaan, heeft mij wel harder gemaakt. Ik geloof niet (meer) dat elke verslaafde 'pech' heeft gehad.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:13

Zero schreef:
Ik ben het met Lize eens.


Ik moet ook bekennen dat ik het helemaal niet 'erg' vind en snap dat Lize Noorwegen er bij haalt als 'erg'.
Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg, het is jammer dat diegene niet gered kon worden maar wel iets wat diegene zelf heeft veroorzaakt.
Niemand heeft een pistool op haar hoofd gezet en gezegd; en nu ga je snuiven!
Haar dood vind ook dan niet bepaald out of the blue, dat werd al jaren voorspeld.

En in Noorwegen zijn er wel mensen neergeknald die niks verkeerd deden dus ik snap dat sommige mensen een beetje vallen over het woord 'erg' in deze context.

Verder heeft het uiteraard niks met elkaar te maken.
Ik snap gewoon niet hoe je dit kunt zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  girli za 23 jul 2011 - 10:14

Wie weet is ze niet gestorven aan een overdosis.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sugarfall za 23 jul 2011 - 10:15

Amy Winehouse heeft meerdere keren in een afkickkliniek gezeten, dus ze heeft wel hulp geaccepteerd. Natuurlijk heeft niet iedere verslaafde pech Zininzon. Je hebt mensen die totaal geen hulp accepteren en het zo wel best vinden, en mensen die wel hulp accepteren maar waarvan de verslaving toch altijd blijft trekken en eigenlijk hun hele leven daarvan in het teken staat. Dan vind ik het nogal hard om te zeggen, ja dan had ze maar hulp moeten accepteren. Er zijn ook genoeg verslaafden die wel hulp accepteren maar elke keer weer een terugval hebben, volgens mij was dit bij Amy Winehouse ook zo, ik kan me nog herinneren dat ze een jaar of twee geleden nuchterder dan ooit op het podium stond, ik vind het gewoon heel erg triest dat haar verslaving zo sterk was dat ze zo jong heeft moeten overlijden, ik noem dat wel erg.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:16

Smikkell schreef:
Zero schreef:
Ik ben het met Lize eens.


Ik moet ook bekennen dat ik het helemaal niet 'erg' vind en snap dat Lize Noorwegen er bij haalt als 'erg'.
Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg, het is jammer dat diegene niet gered kon worden maar wel iets wat diegene zelf heeft veroorzaakt.
Niemand heeft een pistool op haar hoofd gezet en gezegd; en nu ga je snuiven!
Haar dood vind ook dan niet bepaald out of the blue, dat werd al jaren voorspeld.

En in Noorwegen zijn er wel mensen neergeknald die niks verkeerd deden dus ik snap dat sommige mensen een beetje vallen over het woord 'erg' in deze context.

Verder heeft het uiteraard niks met elkaar te maken.
Ik snap gewoon niet hoe je dit kunt zeggen.

Zoals ik in mijn tweede post al zei, ik gebruik er een ander woord voor.
Iemand die dood gaat aan kanker, dat is erg. Iemand die zinloos dood wordt geslagen, dat is erg. Iemand die niet van de drugs af kon komen, dat vind ik jammer.
Ik gebruik het woord erg gewoon niet in deze situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:17

Sugarfall schreef:Amy Winehouse heeft meerdere keren in een afkickkliniek gezeten, dus ze heeft wel hulp geaccepteerd. Natuurlijk heeft niet iedere verslaafde pech Zininzon. Je hebt mensen die totaal geen hulp accepteren en het zo wel best vinden, en mensen die wel hulp accepteren maar waarvan de verslaving toch altijd blijft trekken en eigenlijk hun hele leven daarvan in het teken staat. Dan vind ik het nogal hard om te zeggen, ja dan had ze maar hulp moeten accepteren. Er zijn ook genoeg verslaafden die wel hulp accepteren maar elke keer weer een terugval hebben, volgens mij was dit bij Amy Winehouse ook zo, ik kan me nog herinneren dat ze een jaar of twee geleden nuchterder dan ooit op het podium stond, ik vind het gewoon heel erg triest dat haar verslaving zo sterk was dat ze zo jong heeft moeten overlijden, ik noem dat wel erg.
Heel mooi gezegd en wederom eens, jij verwoordt het beter dan ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:20

Storm schreef:
Sugarfall schreef:Amy Winehouse heeft meerdere keren in een afkickkliniek gezeten, dus ze heeft wel hulp geaccepteerd. Natuurlijk heeft niet iedere verslaafde pech Zininzon. Je hebt mensen die totaal geen hulp accepteren en het zo wel best vinden, en mensen die wel hulp accepteren maar waarvan de verslaving toch altijd blijft trekken en eigenlijk hun hele leven daarvan in het teken staat. Dan vind ik het nogal hard om te zeggen, ja dan had ze maar hulp moeten accepteren. Er zijn ook genoeg verslaafden die wel hulp accepteren maar elke keer weer een terugval hebben, volgens mij was dit bij Amy Winehouse ook zo, ik kan me nog herinneren dat ze een jaar of twee geleden nuchterder dan ooit op het podium stond, ik vind het gewoon heel erg triest dat haar verslaving zo sterk was dat ze zo jong heeft moeten overlijden, ik noem dat wel erg.
Heel mooi gezegd en wederom eens, jij verwoordt het beter dan ik.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:20

Storm schreef:
Sugarfall schreef:Amy Winehouse heeft meerdere keren in een afkickkliniek gezeten, dus ze heeft wel hulp geaccepteerd. Natuurlijk heeft niet iedere verslaafde pech Zininzon. Je hebt mensen die totaal geen hulp accepteren en het zo wel best vinden, en mensen die wel hulp accepteren maar waarvan de verslaving toch altijd blijft trekken en eigenlijk hun hele leven daarvan in het teken staat. Dan vind ik het nogal hard om te zeggen, ja dan had ze maar hulp moeten accepteren. Er zijn ook genoeg verslaafden die wel hulp accepteren maar elke keer weer een terugval hebben, volgens mij was dit bij Amy Winehouse ook zo, ik kan me nog herinneren dat ze een jaar of twee geleden nuchterder dan ooit op het podium stond, ik vind het gewoon heel erg triest dat haar verslaving zo sterk was dat ze zo jong heeft moeten overlijden, ik noem dat wel erg.
Heel mooi gezegd en wederom eens, jij verwoordt het beter dan ik.

Absoluut !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:22

Het schijnt dat ze niet geholpen wilde worden. Erg hoor Sad

Moeder Amy Winehouse waarschuwde dochter van onze redactie
AMSTERDAM - Amy Winehouse's moeder Janice hield er in 2008 al rekening mee dat haar dochter vroegtijdig zou overlijden



In een interview met Daily Mail in 2008 sprak Janice haar zorgen uit. "Ik weet al heel lang dat mijn dochter problemen heeft. Ik realiseer me dat mijn dochter binnen een jaar kan overlijden. We zien dat ze zichzelf langzaam de dood injaagt..."

Voor Janice was het op een gegeven moment zelfs gemakkelijker om maar te accepteren dat haar dochter niet geholpen wilde worden. "Ik heb al geaccepteerd dat ze dood gaat. Ik heb zelfs al gevraagd waar ze begraven wilde worden, omdat de drugs van haar zullen winnen als ze zo door blijft gaan. Het lijkt wel alsof ik haar zie crashen."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:23

Zero schreef:
Smikkell schreef:
Zero schreef:
Ik ben het met Lize eens.


Ik moet ook bekennen dat ik het helemaal niet 'erg' vind en snap dat Lize Noorwegen er bij haalt als 'erg'.
Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg, het is jammer dat diegene niet gered kon worden maar wel iets wat diegene zelf heeft veroorzaakt.
Niemand heeft een pistool op haar hoofd gezet en gezegd; en nu ga je snuiven!
Haar dood vind ook dan niet bepaald out of the blue, dat werd al jaren voorspeld.

En in Noorwegen zijn er wel mensen neergeknald die niks verkeerd deden dus ik snap dat sommige mensen een beetje vallen over het woord 'erg' in deze context.

Verder heeft het uiteraard niks met elkaar te maken.
Ik snap gewoon niet hoe je dit kunt zeggen.

Zoals ik in mijn tweede post al zei, ik gebruik er een ander woord voor.
Iemand die dood gaat aan kanker, dat is erg. Iemand die zinloos dood wordt geslagen, dat is erg. Iemand die niet van de drugs af kon komen, dat vind ik jammer.
Ik gebruik het woord erg gewoon niet in deze situatie.

Dat doe je wel. Zie bovenstaand vetgedrukte. "Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg"

Ik kan er echt niet bij dat je dat kunt zeggen en het nog meent ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:24

**


Laatst aangepast door Smikkell op za 23 jul 2011 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:27

Alex schreef:
Zero schreef:
Smikkell schreef:
Zero schreef:
Ik ben het met Lize eens.


Ik moet ook bekennen dat ik het helemaal niet 'erg' vind en snap dat Lize Noorwegen er bij haalt als 'erg'.
Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg, het is jammer dat diegene niet gered kon worden maar wel iets wat diegene zelf heeft veroorzaakt.
Niemand heeft een pistool op haar hoofd gezet en gezegd; en nu ga je snuiven!
Haar dood vind ook dan niet bepaald out of the blue, dat werd al jaren voorspeld.

En in Noorwegen zijn er wel mensen neergeknald die niks verkeerd deden dus ik snap dat sommige mensen een beetje vallen over het woord 'erg' in deze context.

Verder heeft het uiteraard niks met elkaar te maken.
Ik snap gewoon niet hoe je dit kunt zeggen.

Zoals ik in mijn tweede post al zei, ik gebruik er een ander woord voor.
Iemand die dood gaat aan kanker, dat is erg. Iemand die zinloos dood wordt geslagen, dat is erg. Iemand die niet van de drugs af kon komen, dat vind ik jammer.
Ik gebruik het woord erg gewoon niet in deze situatie.

Dat doe je wel. Zie bovenstaand vetgedrukte. "Een junk die doodgaat aan een overdosis is niet erg"

Ik kan er echt niet bij dat je dat kunt zeggen en het nog meent ook.

Oh zucht, lees dan ook eens na de komma en druk dat ook eens vet. Ik zet er een ander woord voor in de plaats. Dat het niet jouw woord keuze is waardoor je het misschien niet meer snapt, daar had ik het misschien anders moeten formuleren.
Nogmaals, ik vind het jammer dat het zo gegaan is en dat ze er niet van af is gekomen.
Maar het is geen shock dat dit is gebeurt voor me, en wat eerder is gezegd, ik zou eerder het woord erg gebruiken bij mensen die overlijden zonder dat ze er zelf wat aan konden doen.

Ik vind het dus jammer.
Of vind je dat erg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:29

Hoe oud was je dan Smikkell? En hoe kwam het dat je aan de drugs raakte?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sugarfall za 23 jul 2011 - 10:30

Ik vind het echt heel erg knap dat je er toch vanaf bent Smikkell. Zeker als je dat verlangen nog zolang hebt gehad daarna. Ik weet niet of je het te persoonlijk vind hoor, maar ben je niet bang dat je ook verslaafd raakt aan de alcohol? Omdat je verslavingsgevoelig bent?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:30

Maar zeggen dat het niet erg IS als een junk dood gaat is iets anders dan zeggen dat jij het niet erg VINDT!

Een junk is ook een mens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:30

*)


Laatst aangepast door Smikkell op za 23 jul 2011 - 10:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Sugarfall za 23 jul 2011 - 10:34

Wat moeilijk. Dit soort dingen raken me echt!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:34

Smikkell schreef:Maar zeggen dat het niet erg IS als een junk dood gaat is iets anders dan zeggen dat jij het niet erg VINDT!

Een junk is ook een mens.

Uiteraard was dat mijn mening, ik wist niet dat dit niet duidelijk was. Ik zal het er voortaan onder zetten, excuses ervoor.



Laatst aangepast door Zero op za 23 jul 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:34

**


Laatst aangepast door Smikkell op za 23 jul 2011 - 10:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Kabouter za 23 jul 2011 - 10:38

Wat erg Smikkell, maar wel knap dat je er vanaf bent gekomen! Dat moet heel erg moeilijk zijn geweest. Sorry, dit komt echt heel dom over, maar ik ben er gewoon even stil van..
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:39

Wat heftig, Smikkie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Isis za 23 jul 2011 - 10:41

Wat een reacties weer hier, duidelijk weer erg doordacht en met verstand van zaken. Bah.

Met (ex)-junks werken is geen lachertje. Liegen, bedriegen, stelen, afspraken niet nakomen,... Maar ook van heel dichtbij zien hoe sterk die ziekte is, wat een lijdensweg dat is, welke leegte er overblijft als dat spul er niet meer is, hoe mensen vechten en uiteindelijk steeds verliezen.

Dus het ergert mij wanneer mensen zonder kennis van zaken zo'n uitspraken doen als in dit topic. Misschien is dat ook niet vreemd, het is ook moeilijk om zoiets te begrijpen.

En buiten dat gaat dit natuurlijk gewoon om Amy. Die verslaafd was maar ook (zoals élke junk!) een verhaal heeft, een persoon was, een dochter, een zus, een vriendin en een geweldige zangeres.

Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:52

Ik ga dit allemaal niet lezen, maar ik was/ben een groot fan van haar. Ik vind het heel erg dat ze dood is, en heel erg verdrietig. Wat een geweldige artiest was het. Ben blij dat ik haar toch een keer het kunnen meemaken tijdens een concert. Ja vind het echt heel erg verdrietig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Alias za 23 jul 2011 - 11:00

Ik vind haar muziek heel goed. Heel triest dat ze zo jong overleden is.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 11:02

Het verbaasde me niet toen ik het hoorde, er waren de laatste paar weken al meerdere berichten dat het er waarchijnlijk aan zat te komen. Ik was geen fan van haar muziek, vond Valerie wel leuk, maar dit is wel erg jong!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Amy Winehouse overleden - Pagina 8 Empty Re: Amy Winehouse overleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum