Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

+14
ShallY
myloon
Mida4you
Inge
Sjaantje
Joontjuh
rapa nui
love
JD
xxDila
Susan
Fred
Mizz_S
Kqip
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? - Pagina 3 Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Fred do 4 aug 2011 - 7:56

Joontjuh schreef:Oss vind ik ook 3x niks. Heb er nu een jaar gewerkt, maar wat een raar volk loopt daar rond.

Second that. Vroeger had Oss niet voor niets de geuzenaam messentrekkers... Maar goed echt op mijn gemak voel ik me daar ook niet als ik in het centrum rondloop... Zal ook wel kennen omdat ik het niet heel echt goed ken... Ik vind het een beetje een grauwe industriele stad.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? - Pagina 3 Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Joontjuh vr 5 aug 2011 - 5:06

Fred schreef:
Joontjuh schreef:Oss vind ik ook 3x niks. Heb er nu een jaar gewerkt, maar wat een raar volk loopt daar rond.

Second that. Vroeger had Oss niet voor niets de geuzenaam messentrekkers... Maar goed echt op mijn gemak voel ik me daar ook niet als ik in het centrum rondloop... Zal ook wel kennen omdat ik het niet heel echt goed ken... Ik vind het een beetje een grauwe industriele stad.

Mwah, dat valt wel mee. Het centrum op zich is goed te doen en er zitten wat leuke boetiekjes, maar verder...
De woonboulevard loopt niet zoals het moet, want het is er het laatste half jaar zo rustig, alleen met de koopzondagen is het er druk, wat ik begreep.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen