Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

+14
ShallY
myloon
Mida4you
Inge
Sjaantje
Joontjuh
rapa nui
love
JD
xxDila
Susan
Fred
Mizz_S
Kqip
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 2:38

Mijn vriend en ik hebben volgende week nog een week vakantie samen en willen nog wat dagjes weg. Op vakantie gaan we helaas niet dit jaar, maar willen er toch nog een leuke week van maken. Wie weet er nog leuke betaalbare dagjes uit die we kunnen plannen komende week? Buitenland is geen optie, want zag gisteren dat mijn ID-kaart is verlopen Cool

Wie heeft er nog leuke tips?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 3:27

Misschien heel suf: strandjutten en daar thuis een kunstwerk van maken. Kost niks behalve vervoer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Kqip za 23 jul 2011 - 3:48

Misschien kun je nog iets vinden op; http://wattedoenin.nl/ of www.eropuit.nl
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Mizz_S za 23 jul 2011 - 6:00

- dagje naar het strand
- dagje hoge veluwe en dan daar fietsen op de witte fietsen of lekker wandelen
- naar een leuke dierentuin
- naar een tropisch zwemparadijs
- leuke stad bezoeken waar je nog nooit bent geweest, en dan daar winkelen/stadswandeling maken/museum bezoeken/teraasje pakken, net wat je leuk vindt

Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Fred za 23 jul 2011 - 7:56

Effe een paar tripjes die niet zo vaak voorbij komen:

- Giethoorn (venetië van Nederland)
- Friesland (mummies van Zieuwert, Sneek, Urk (Flevoland op de terug reis))
- de Peel (wandelen door het veengebied over houten bruggetjes)
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:23

Bedankt voor de tips! Meer is altijd welkom smile

Giethoorn is inderdaad leuk, daar wonen we niet zo ver vandaan. En had me bedacht dat we ook een keer voor mijn zoon naar Schiphol wilden rijden om vliegtuigen te kijken, want hij vindt ze helemaal geweldig. Gaan we daarna door naar de kust!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:50

3 landen punt Very Happy En dan ga je in Epen een enorm lekker en goedkoop ijs eten...... daar kun je overigens heel mooi wandelen.
En als je dan toch in de buurt bent...... angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Susan za 23 jul 2011 - 9:47

Met z'n tweeën of met jullie zoontje?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:03

Gewoon met z'n 3'en. Maar hoeft niet persé iets voor kinderen te zijn hoor, want zoon vindt alles wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Susan za 23 jul 2011 - 10:09

Schateiland Zeumeren is erg leuk, zeker in een zomer die nogal tegenvalt. L is er misschien nog wel wat aan de kleine kant, het is net iets geschikter voor grotere kinderen, maar toch, Ezra heeft er vorig jaar zomer veel plezier gehad. Voor volwassenen is het ook leuk, je hebt toch een beetje een strandgevoel, ondanks het slechte weer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Fred za 23 jul 2011 - 11:24

Het Hemelrijk in Volkel of de Bergen in Wanroij is dan ook wel leuk. Dat zijn kleinschalige pretparken. Iets groter dan een speeltuin. Of een indoor speeltuin als Dippie Doe in Cuijk of Best. Die met Cuijk is nog eventueel te combineren met een bezoekje later op de dag aan Nijmegen.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  xxDila zo 24 jul 2011 - 3:47

James schreef:Bedankt voor de tips! Meer is altijd welkom smile

Giethoorn is inderdaad leuk, daar wonen we niet zo ver vandaan. En had me bedacht dat we ook een keer voor mijn zoon naar Schiphol wilden rijden om vliegtuigen te kijken, want hij vindt ze helemaal geweldig. Gaan we daarna door naar de kust!


Hmm, nu ben ik stiekem een beetje nieuwsgierig waar je woont. angel Ik heb namelijk van m n 7e tot mijn 20ste dichtbij Giethoorn gewoond & mn ouders wonen er nog steeds..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  xxDila zo 24 jul 2011 - 4:08

Nog wat ideetjes..
*..de vlindertuin leuk (bij havelte..)
*..ik weet niet hoe oud je zoontje is.. Maar een lekker stuk wandelen bij de hunebedden en hierna de speeltuin in. (die aan de overkant van de weg bij dat restaurant..)
*..dagje naar centerparks
*..pretpark bezoeken (?)
*..voor jullie samen misschien karten, paintballen.. dagje surveillen..

xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  JD zo 24 jul 2011 - 10:13

misschien lekker richting de wadden? met de boot over is al een hele belevenis voor je zoontje denk ik, en dan is er daar nog genoeg te doen; zoals op texel fietsen huren, naar ecomare, het strand op, den burg/de koog, vuurtoren... maar dan moet het weer wel wat beter zijn:)

dagje amsterdam? er is zóveel te doen; rondvaart, artis, diverse musea, winkelen.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 10:28

Ik verzin altijd een doel en daarom heen 'de reis', alleen heeft 't bij mij op de één of andere manier altijd met eten te maken...

Haagse Hopjes, Zeeuwse Meisjes, Limburgse Vlaai, Bosche Bol etc Very Happy Dus een dagje naar Thorn, 't witte dorp in Limburg om daar vlaai te eten, dagje Den Haag, dag naar Zeeland etc. De leukste dagjes uit, vind ik die zonder eindbestemming, overal is wel wát te doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 19:28

Burgers Zoo? Of is dat te duur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 21:38

Bazinga schreef:Ik verzin altijd een doel en daarom heen 'de reis', alleen heeft 't bij mij op de één of andere manier altijd met eten te maken...


Very Happy

We gaan vandaag naar kamp Westerbork. Daar wilde ik altijd nog eens heen, gek genoeg nooit heen geweest. Ik denk dat het best indrukwekkend is. Zaterdag brengen we mijn schoonvader weg naar Schiphol, kunnen we meteen vliegtuigen kijken en door naar Amsterdam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 23:40

Stuiterbal schreef:3 landen punt Very Happy En dan ga je in Epen een enorm lekker en goedkoop ijs eten...... daar kun je overigens heel mooi wandelen.
En als je dan toch in de buurt bent...... angel
Slenaken is lekkerder en even duur! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  love ma 25 jul 2011 - 0:18

De staat op www.actievandedag.nl voor 9,95 morgen naar Pony park slagharen, misschien dat je daar wat aan hebt?
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 3:49

love schreef:De staat op www.actievandedag.nl voor 9,95 morgen naar Pony park slagharen, misschien dat je daar wat aan hebt?

Haha thnx, maar daar ben ik in mijn jeugd zo mee dood gegooid smile Ik woon er 10 min vanaf zo ongeveer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  rapa nui ma 25 jul 2011 - 5:00

Kijk eens op www.kunstenopstraat.nl Dit is een straattheaterprogramma in Overijssel wat wel leuke dingen heeft. Weet alleen niet of ze nu ook spelen of dat dit pas later in augustus weer begint.

rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  love ma 25 jul 2011 - 5:15

James schreef:
love schreef:De staat op www.actievandedag.nl voor 9,95 morgen naar Pony park slagharen, misschien dat je daar wat aan hebt?

Haha thnx, maar daar ben ik in mijn jeugd zo mee dood gegooid smile Ik woon er 10 min vanaf zo ongeveer Very Happy

Haha, dan kan ik het me voorstellen Laughing
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Joontjuh ma 25 jul 2011 - 6:05

Fred schreef:Het Hemelrijk in Volkel of de Bergen in Wanroij is dan ook wel leuk. Dat zijn kleinschalige pretparken. Iets groter dan een speeltuin. Of een indoor speeltuin als Dippie Doe in Cuijk of Best. Die met Cuijk is nog eventueel te combineren met een bezoekje later op de dag aan Nijmegen.

Ik ben wel benieuwd waar jij woont, dit is allemaal erg in de buurt bij mij...
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Fred ma 25 jul 2011 - 10:23

@ Joontjuh... Ik woon op nog geen 15 km van jou af. Elke dag rij ik langs de vliegbasis van V.olkel naar mijn werk en dan kom ik natuurlijk voorbij jou dorp.

Goede friettent hebben ze in jouw dorp (de B.uurman). Ik was er ooit eens te vroeg en hij zette speciaal voor mij het vet aan.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Joontjuh ma 25 jul 2011 - 21:53

Fred schreef:@ Joontjuh... Ik woon op nog geen 15 km van jou af. Elke dag rij ik langs de vliegbasis van V.olkel naar mijn werk en dan kom ik natuurlijk voorbij jou dorp.

Goede friettent hebben ze in jouw dorp (de B.uurman). Ik was er ooit eens te vroeg en hij zette speciaal voor mij het vet aan.

Zo is McHennie (zoals hij hier in het dorp genoemd word) wel voor.
Nog geen 15 km. dan woon je in ieder geval de Midden Peelweg over... Hmm... ben wel nieusgierig...
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips? Empty Re: Dagjes weg in Nederland, nog leuke tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum