Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar??

+10
Dora
Vancity_girl
sheila123
Bruintje Beer
maiadebij
Thunder
Liadan
Pussycat
Susan
Annemie
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar?? - Pagina 2 Empty Re: 2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar??

Bericht  loesje do 21 jul 2011 - 18:29

ik zou er niet iets van aan trekken en gewoon je gevoel volgen! er zijn zoveel kindjes die ongeveer 2 jaar met elkaar verschillen is juist leuk, dan hebben ze ook wat aan elkaar!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar?? - Pagina 2 Empty Re: 2 kindjes in 2 jaar tijd, is dat zwaar??

Bericht  Vancity_girl do 21 jul 2011 - 18:36

Mamasapje schreef:
Ik ben zelf nr 1 en mijn zusje (nr3) schelen 6.5 jaar. Ik vond dat zelf altijd wat veel. Als kind heb ik niets aan haar gehad/ zij ook niet aan mij. Nu gaan we trouwens wel heel goed met elkaar om, maar dat is pas sinds ze uitgepuberd is en moeder is geworden ( ze is net 20 geworden, dus nog niet zo lang:P)

Tussen mij en mn zusje zit dus 7 jaar en heb dat juist helemaal niet. Als kind vond ik het heerlijk over haar te moederen ( wat zij daarvan vond geen idee haha) en toen ik op mn 18e op kamers ging werd onze band nog beter. Ze kwam dan bij me op bezoek, gingen we samen shoppen etc. Ik heb eigenlijk altijd een goede band met haar gehad, net als met mn broertje die maar 1 jaar en 4 maanden jonger is.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Annemie do 21 jul 2011 - 18:42

Bedankt voor alle reacties!! Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 19:03

Hier 11 maanden verschil tussen Mas en Amé, het is af en toe zwaar, vooral als je weg moet.
Maar ze hebben nu al zo veel aan elkaar.
En het boeit mij echt niks wat andere mensen zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 20:24

Weetjewel schreef:Hier 11 maanden verschil tussen Mas en Amé, het is af en toe zwaar, vooral als je weg moet.
Maar ze hebben nu al zo veel aan elkaar.
En het boeit mij echt niks wat andere mensen zeggen.

Het is idd wel een heel gedoe om weg te komen met al die kids, maar ik vind het ook wel erg lekker. Ik ga elke dag wel even weg, soms zelfs 2x. Ik kan er slecht tegen om de hele dag thuis te zitten.

@Mamasapje: Ja, wat zeg je op zo'n moment? Ik wist gewoon even niks te zeggen. Later werd ik er een beetje pissig om, maar goed, ik probeer me er maar niks van aan te trekken, ze kletsen maar! Wij gaan toch wel onze eigen weg!

Gast
Gast

Bericht  missmarm do 21 jul 2011 - 20:44

ik heb er 3 gekregen in 3 jaar en 11 maanden en vind het lleuk en gezellig maar wel druk. Voordeel is wel dat ze leuk en graag met elkaar spelen. Al kunnen de 2 oudsten ruim 2 en ruim 4 wel enorm ruzie maken.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Jelin do 21 jul 2011 - 21:01

Vancity_girl schreef:
Mamasapje schreef:
Ik ben zelf nr 1 en mijn zusje (nr3) schelen 6.5 jaar. Ik vond dat zelf altijd wat veel. Als kind heb ik niets aan haar gehad/ zij ook niet aan mij. Nu gaan we trouwens wel heel goed met elkaar om, maar dat is pas sinds ze uitgepuberd is en moeder is geworden ( ze is net 20 geworden, dus nog niet zo lang:P)

Tussen mij en mn zusje zit dus 7 jaar en heb dat juist helemaal niet. Als kind vond ik het heerlijk over haar te moederen ( wat zij daarvan vond geen idee haha) en toen ik op mn 18e op kamers ging werd onze band nog beter. Ze kwam dan bij me op bezoek, gingen we samen shoppen etc. Ik heb eigenlijk altijd een goede band met haar gehad, net als met mn broertje die maar 1 jaar en 4 maanden jonger is.

Mijn zusje en ik schelen 2 jaar en wij hebben altijd bonje gehad toen ik nog thuis woonde. Nu woon ik al ruim 5 jaar op mezelf en ze komt bijna nooit langs. Prima. Mijn broertje is 6 jaar jonger en die is hier kind aan huis. Kan hem altijd bellen als er iets is en hij zal ons altijd komen helpen. Hij is hier dan ook altijd welkom!!

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  sheila123 vr 22 jul 2011 - 7:53

Liadan schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Ik zou ook niet teveel naar anderen luisteren,. Commentaar hebben ze toch altijd. Hier durven mensen zelfs te zeggen dat ik mijn man maar een zak patat moet voor houden als hij weer zin heeft, want ik moet nu maar eens rust krijgen..... Rolling Eyes Leuke opmerkingen...Not!
Nou ja, wat een belachelijke opmerking...
Nou zeg,idd wat een opmerking. Maar wel herkenbaar mensen die zeuren. Hier zit er niet eens zo heel weinig leeftijdsverschil tussen maar toch vonden sommige mensen het snel. Maar ik stoor me daar niet aan. Ik vind het nu al supergezellig met de meiden smile
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Mamasapje vr 22 jul 2011 - 10:16

Vancity_girl schreef:
Mamasapje schreef:

Ik ben geen moederlijktype dus dat scheelt al denk ik:P Ik hield als kind al niet van kinderen hahaa... Ik riep altijd dat ik nooit een kind wilde en eigenlijk ook geen zusje :P Maar ja, daar had ik weinig over te kiezen natuurlijk! Bij ons werd de band beter toen ik idd uit huis ging op mijn 18e, maar nog beter toen ze uitgepuberd was op haar 15e en op haar 18e zwanger was van mn neefje! Ik werd opeens helpdesk etc;)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: