Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bizarre (broodje-aap) verhalen

+23
Ploen
Catootje
minoessepoes
Flinder
Joli86
TNMN
Sterre
Tania
Merai
Blond
TGR
Puk
ijsjemeisje
SoGood
Prosecco
jena
Jeanette
Effie_O
Toet
Jerry
Lejow
Eve
SuperGrover
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 3:49

Ik moet trouwens ineens denken aan de Bonzai kittens, was die al genoemd?

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Attachment

Ik weet dat het een hoax is, maar toch springen me de tranen in de ogen bij die foto Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  TGR ma 20 dec 2010 - 3:53

Darcy schreef:Ik moet trouwens ineens denken aan de Bonzai kittens, was die al genoemd?

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Attachment

Ik weet dat het een hoax is, maar toch springen me de tranen in de ogen bij die foto Sad

Waarom? Die katjes ondervinden er heus geen hinder van. Katten gaan soms zelf voor de lol in veel te kleine ruimtes zitten tenslotte.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 3:57

Dat weet ik wel maar ik vind het idee gewoon verschrikkelijk. En dit is dan nep, maar het idee was natuurlijk wel dat ze gedwongen werden in dat flesje te gaan en ze gingen er niet vrijwillig in omdat het ze leuk leek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Caro ma 20 dec 2010 - 4:09

Het verhaal van die bonzai kittens was toch dat ze geinjecteerd werden met een bepaald spul waardoor hun spieren/ botten etc week werden. Dan in die pot geduwd werden zodat ze de vorm van die pot kregen en dat ze dan vacuum getrokken werden. Dat was dan de moderne manier van kunst in China... Opgezette kittens in een vaasje..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 4:10

Caro schreef:Het verhaal van die bonzai kittens was toch dat ze geinjecteerd werden met een bepaald spul waardoor hun spieren/ botten etc week werden. Dan in die pot geduwd werden zodat ze de vorm van die pot kregen en dat ze dan vacuum getrokken werden. Dat was dan de moderne manier van kunst in China... Opgezette kittens in een vaasje..

Jep! Overigens, heb even gegoogled, schijnt dat het wel ter "inspiratie" heeft gediend voor daadwerkelijke acties van kittens in potjes :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  SoGood ma 20 dec 2010 - 4:30

Caro schreef:Het verhaal van die bonzai kittens was toch dat ze geinjecteerd werden met een bepaald spul waardoor hun spieren/ botten etc week werden. Dan in die pot geduwd werden zodat ze de vorm van die pot kregen en dat ze dan vacuum getrokken werden. Dat was dan de moderne manier van kunst in China... Opgezette kittens in een vaasje..

Ja en ze werden in leven gehouden door sondevoeding ofzoiets.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  RYW ma 20 dec 2010 - 4:56

Nou heb ik al een hoop smerige gore ranzigheden gezien en gelezen in mijn leven, maar die garnalen zijn toch wel de bloody limit. Gatverdegatver. Gelukkig lustte ik al geen garnalen.

Die eeuwige glimlach had ik ooit al eens gehoord een paar jaar terug, die vond ik ook zo eng toen. Gelukkig bleek het nep te zijn..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 5:02

Ik lag gisterenavond in bed en ik was gewoon serieus bang dat er een clown in de hoek van me kamer stond. Toen ben ik maar met me hoofd onder de dekens gaan liggen Embarassed

Bedankt voor die verhalen dus haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 6:12

Bah bah bah die van die garnalen is echt goor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:24

Punk'd schreef:Ik lag gisterenavond in bed en ik was gewoon serieus bang dat er een clown in de hoek van me kamer stond. Toen ben ik maar met me hoofd onder de dekens gaan liggen Embarassed

Bedankt voor die verhalen dus haha!

Hahahah sorry angel ik vond hem zelf ook heel eng toen mijn vriend hem vertelde

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:34

Een 19-jarige vrouw had pas haar rijbewijs gehaald en ging op bezoek bij familie die een paar dorpjes verderop woonden. Het was gezellig geworden, waardoor ze nachts terug moest rijden naar haar kamer. Op haar route lag ook een stukje donker bos waar er maar sporadisch lantaarnpalen stonden. Eenmaal aangekomen in dat bos zag ze een grote tak op de weg liggen, waardoor ze genoodzaakt was uit te stappen en de tak aan de kant te leggen. Ze zet nog even haar groot licht aan, pakt de tak op en gooit deze terug in het bos.

Vervolgens stapt ze weer terug in haar auto. Ze kijkt in haar spiegels en ziet een jeep achter haar, die met zijn lichten begint te knipperen, te toeteren en bumperkleven.

Van schrik belt het meisje haar vader, en verteld over de jeep. Haar vader stelt voor om zo snel mogelijk naar zijn huis te rijden en aan de lijn te blijven. De jeep volgt haar totdat ze bij haar vaders huis aankomt.

Eenmaal aangekomen snelt een man uit de jeep naar haar auto en verteld dat er iemand achterin de auto van het meisje ligt. Dit blijkt waar te zijn..
Ze hoort even later van de politie dat het een ontsnapte tbs-er is, die een aantal verkrachtingen en moorden op zijn naam heeft staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:00

De voorspellende puzzel
Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.
De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel.

Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Op dat moment hoort de vrouw achter zich het geluid van brekend glas.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:07

Het bos is vol gevaren
Een pas getrouwd stel gaat op huwelijksreis. Om bij het hotel te komen kunnen ze kiezen: over de snelweg en twintig kilomter omrijden, of via een pad door het bos. Het stel kiest voor de weg door het bos. Jammer genoeg komen ze in het midden van het bos zonder benzine te zitten.
Wat nu? De man stelt voor om het pad te volgen en ergens benzine te halen. De vrouw blijft achter in de auto en wacht op de terugkomst van haar echtgenoot. Ondertussen is het donker geworden.

De vrouw wordt na een tijdje toch een tikkeltje bang. Overal in het bos klinken geluiden en het lijkt wel alsof er iets op de achterruit tikt. De vrouw sluit snel alle deuren en doet net of ze niks hoort. Na een tijdje valt de vrouw in slaap.

De volgende ochtend wordt de vrouw wakker van sirenes en een politi-agent die op het raam tikt. Hij vraagt of de vrouw uit de auto wil stappen. De agent raadt haar aan om zeker niet achterom te kijken.

De vrouw is nieuwsgierig en kijkt toch om. Op de ruitenwisser van de achterruit zit het afgehakte hoofd van haar man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:13

Even slikken
Een Amerikaanse tandarts is aangeklaagd omdat hij vrouwelijke patienten zijn sperma heeft laten doorslikken. De patientes kregen tijdens de behandeling een substantie toegediend die verdacht veel leek op sperma.
De assistentes van de tandarts kregen argwaan nadat ze tijdens behandelingen van vrouwen de praktijkruimte uitgestuurd werden om uit het magazijn spullen te halen die eigenlijk zelden gebruikt werden. Een van de assistentes ging op onderzoek uit nadat ze John Hall tegen een patiente hoorde zeggen dat ze iets door moest slikken uit een injectiespuit.

De tandartsassistente viste de injectiespuit aan het eind van de dag uit de prullenbak en stapte ermee naar de politie. De politie doorzocht daarop de praktijkruimte en vond vijf reageerbuisjes met sperma. DNA-onderzoek bewees dat het sperma inderdaad van de tandarts was.

Inmiddels hebben zes vrouwelijke patienten van de tandarts zich bij de politie gemeld. Een van hen verklaarde dat ze tijdens de behandeling al het vermoeden had dat het sperma was, maar dat de tandarts haar verteld had dat het een schoonmaakoplossing was.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:18

De gebraden baby
Een 16 jarig meisje was aan het babysitten bij een gezin. De ouders van de baby waren naar een feest. Halverwege de avond belde de moeder naar huis om te horen of alles OK was.
"Jaah. Het gaat prima. Ik heb de kip in de oven gezet. Het gaat prima hiero."

De moeder vond de babysitter eigenlijk een beetje raar klinken, maar besteedde er verder geen aandacht aan. Tot ze met een schok besefte dat ze helemaal geen kip in huis had.

Samen met haar man spoedde ze zich zo snel als ze kon naar huis. Op de bank in de woonkamer trof zij de babysitter aan. Die lag compleet geflipt te slapen na het slikken van een of andere drug.

Toen de vader in de oven naar de kip keek, zag hij dat zijn 5 maanden oude dochtertje bijna gaar was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:24

Snoepy87 schreef:De voorspellende puzzel
Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.
De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel.

Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Op dat moment hoort de vrouw achter zich het geluid van brekend glas.

Ieeeh deze is eng!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:27

Bijltjesdag
Een Amerikaanse studente rijdt op een regenachtige zondagavond met de auto terug naar haar studentenflat, 400 kilometer verderop. Op de radio hoort ze het bericht dat een bijlmoordenaar in de buurt ontsnapt is. Ze besluit onderweg niet te stoppen, maar meteen door te rijden naar haar huis.
Ongeveer 50 kilometer voordat ze thuis is, is de studente echter genoodzaakt om te tanken. Ze stopt bij een benzinedstation. Daar wordt ze geholpen door een ongeschoren man die de helft van zijn tanden mist.

De studente draait haar raam op een kiertje en vraagt de bediende om de tank vol te gooien. Terwijl de man dat doet kijkt hij haar een aantal malen zeer indringend aan. Als de pompbediende klaar is met tanken geeft de studente hem door het kiertje van haar raam haar creditcard. Zelf blijft de vrouw in haar goed afgesloten auto zitten.

Een minuut later komt de pompbediende terug met de mededeling dat haar creditcard geweigerd is. De pompbediende heeft de credit card maatschappij gebeld en zij vragen of de vrouw even aan de telefoon wil komen.

De vrouw weet echter zeker dat er niets met haar credit card aan de hand is en weigert haar auto te verlaten. De man dringt aan en dreigt haar credit card door te knippen.

Boosgeworden stapt de studente uit en beent naar het kantoortje van de pompbediende. Als ze binnen is, hoort ze dat de deur achter zich op slot wordt gedraaid. Verschrikt draait ze zich om. Daar staat de pompbediende. "Sorry dat ik je bang heb gemaakt, maar onder je achterbank zit een man met een bijl in zijn handen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:28

Darcy schreef:
Snoepy87 schreef:De voorspellende puzzel
Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.
De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel.

Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Op dat moment hoort de vrouw achter zich het geluid van brekend glas.

Ieeeh deze is eng!

Ja haha dat vond ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Teddyaapje ma 20 dec 2010 - 8:38

Nu ik dat verhaal over dat sperma lees schiet me ook een verhaal te binnen:

Een 16-jarig meisje werd op zondagmorgen doodziek wakker en ze ging samen met haar moeder naar de huisartsenpost. Daar werd haar maag leeggepompt en voor onderzoek werd er wat naar het lab gestuurd. Ze werd verder onderzocht maar vonden niks waarvoor ze zou moeten worden opgenomen. Ze mocht naar huis toe en zou de volgende dag de uitslag van de huisarts krijgen.
De huisarts belde met de vraag of ze even langs wilde komen. Samen met dr moeder ging ze naar de huisarts. Die vroeg haar of ze een vriendje had waarop het meisje met "nee" antwoorde. De volgende vraag van de dokter was of ze orale seks had gehad. Dit ontkende ze, want "zo'n soort" meisje was ze niet. De dokter dacht dat ze het niet durfde te vertellen waar haar moeder bij was en vroeg haar even weg te gaan maar het meisje bleef ontkennen.
De moeder mocht weer binnenkomen en die vroeg zich toch wel af wat dat voor rare vraag was. Toen ze dit aan de dokter liet blijken vertelde hij dat er 7 soorten sperma in de maag van het meisje waren aangetroffen! Er was getest op drugs maar die waren niet gevonden...wel was het meisje zaterdagavond na het stappen bij een shoarmatent geweest...
De politie werd ingeschakeld en na onderzoek werden er idd 7 soorten bedorven sperma aangetroffen in de knoflooksaus in het restaurant. Deze werd met onmiddelijke ingang gesloten.

Dit verhaal heb ik een aantal jaren geleden gehoord dus of precies zo is gegaan weet ik niet, dit was het in elk geval in grove lijnen.

Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 8:46

Snoepy87 schreef:
Darcy schreef:
Snoepy87 schreef:De voorspellende puzzel
Een oude vrouw was gek op puzzelen. Op een dag kwam ze in een kast een puzzel tegen die ze niet kende. Vreemd genoeg zat er op de doos geen plaatje. Maar dat maakte de uitdaging alleen maar groter.
De vrouw begint enthousiast en langzamerhand ontdekt ze dat ze de afbeelding op de puzzel kent. Het is haar woonkamer. Nieuwsgierig en een beetje bang werkt de vrouw uren achter elkaar door om de puzzel te voltooien. Al snel ziet ze ook zichzelf op de puzzel.

Wanneer de vrouw de puzzel helemaal af is kijkt ze er geschrokken naar. De puzzel is een natuurgetrouwe weergave van haar woonkamer. Ze ziet zichzelf voorovergebogen over de tafel staan met een puzzelstukje in haar handen. Dan ziet ze iets dat haar eerder niet is opgevallen. Achter het raam in de puzzel staat een man die naar haar staat te kijken.

Op dat moment hoort de vrouw achter zich het geluid van brekend glas.

Ieeeh deze is eng!

Ja haha dat vond ik ook!
Deze vind ik ook de engste uit het hele topic!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 21:03

Ow bah teddyaapje, die is ook ranzig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizarre (broodje-aap) verhalen - Pagina 4 Empty Re: Bizarre (broodje-aap) verhalen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum