even een snel vraagje wbt woonkussens
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
even een snel vraagje wbt woonkussens
ik heb 2 woonkussens gekregen van 70 cm x 70 cm. wat dikkere dus dan een gewoon kussen om te slapen...nou vroeg ik me af, ik ben op zoek naar mooie kussenhoezen hiervoor, heb een site gevonden met hoezen van ook 70cm , maar gaat dat wel passen omdat de kussens niet helemaal plat zijn maar wat dikker zijn? ik hoop het wel, na goed zoeken heb ik een site gevonden met alleen maar kussenhoezen van 60 x 70 en 70 x 70 cm.. maarja om ze nou te bestellen en vervolgens zijn ze te klein is ook weer zo zonde, ze zijn niet heel erg goedkoop nml..
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Re: even een snel vraagje wbt woonkussens
Dat past waarschijnlijk wel, mag ik vragen welke site je ze gevonden hebt? Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe kussenhoezen in die maat...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
natuurlijk meid, zitten echt hele mooie tussen!
en, laat me even weten welke je hebt besteld mocht er wat voor je bij zitten, ben k wel erg benieuwd naar
www.kussenwereld.nl
en, laat me even weten welke je hebt besteld mocht er wat voor je bij zitten, ben k wel erg benieuwd naar
www.kussenwereld.nl
luenca- Prater
geloof dat ikea ook kussenhoezen heeft in die maat (weet het niet helemaal zeker). En ja 70X70 zou moeten passen.
edit, heb even op die site gekeken maar daar zijn de hoezen niet duur
edit, heb even op die site gekeken maar daar zijn de hoezen niet duur
Gast- Gast
Ik ben ook een eeuwigheid naar kussenhoezen in die maat op zoek geweest, uiteindelijk heb ik een lap stof gekocht op de markt en ze zelf genaaid
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
ben gisteren nog bij ikea geweest, heb alleen 60 x 70 cm gezien! maargoed heb nu al besteld
bedankt meiden
bedankt meiden
luenca- Prater
+1 en voor de afwisseling heb ik er ook 2 gebreid!_Femme schreef:Ik ben ook een eeuwigheid naar kussenhoezen in die maat op zoek geweest, uiteindelijk heb ik een lap stof gekocht op de markt en ze zelf genaaid
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Welke heb je besteld? Site ziet er goed uit, en ook niet al te duur.. Ik denk dat ik die bruine met strepen zou bestellen... Maar weet nog even niet of ik liever 1 kleur heb....
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Soortgelijke onderwerpen
» Even snel een vraagje .....
» Snel vraagje
» Even snel een vraagje
» Even een snel vraagje?
» even snel een vraagje
» Snel vraagje
» Even snel een vraagje