Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even een snel vraagje wbt woonkussens

4 plaatsers

Ga naar beneden

even een snel vraagje wbt woonkussens Empty even een snel vraagje wbt woonkussens

Bericht  luenca wo 20 jul 2011 - 0:44

ik heb 2 woonkussens gekregen van 70 cm x 70 cm. wat dikkere dus dan een gewoon kussen om te slapen...nou vroeg ik me af, ik ben op zoek naar mooie kussenhoezen hiervoor, heb een site gevonden met hoezen van ook 70cm , maar gaat dat wel passen omdat de kussens niet helemaal plat zijn maar wat dikker zijn? ik hoop het wel, na goed zoeken heb ik een site gevonden met alleen maar kussenhoezen van 60 x 70 en 70 x 70 cm.. maarja om ze nou te bestellen en vervolgens zijn ze te klein is ook weer zo zonde, ze zijn niet heel erg goedkoop nml..
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

even een snel vraagje wbt woonkussens Empty Re: even een snel vraagje wbt woonkussens

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 1:03

Ja hoor, dat gaat wel passen!

Gast
Gast

even een snel vraagje wbt woonkussens Empty Re: even een snel vraagje wbt woonkussens

Bericht  CCC wo 20 jul 2011 - 5:56

Dat past waarschijnlijk wel, mag ik vragen welke site je ze gevonden hebt? Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe kussenhoezen in die maat...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  luenca wo 20 jul 2011 - 19:46

natuurlijk meid, zitten echt hele mooie tussen!
en, laat me even weten welke je hebt besteld mocht er wat voor je bij zitten, ben k wel erg benieuwd naar Very Happy

www.kussenwereld.nl
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:24

geloof dat ikea ook kussenhoezen heeft in die maat (weet het niet helemaal zeker). En ja 70X70 zou moeten passen.

edit, heb even op die site gekeken maar daar zijn de hoezen niet duur

Gast
Gast

Bericht  _Femme wo 20 jul 2011 - 21:30

Ik ben ook een eeuwigheid naar kussenhoezen in die maat op zoek geweest, uiteindelijk heb ik een lap stof gekocht op de markt en ze zelf genaaid Wink

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  luenca wo 20 jul 2011 - 23:34

ben gisteren nog bij ikea geweest, heb alleen 60 x 70 cm gezien! maargoed heb nu al besteld Very Happy
bedankt meiden Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Bericht  minoessepoes wo 20 jul 2011 - 23:37

_Femme schreef:Ik ben ook een eeuwigheid naar kussenhoezen in die maat op zoek geweest, uiteindelijk heb ik een lap stof gekocht op de markt en ze zelf genaaid Wink
+1 en voor de afwisseling heb ik er ook 2 gebreid!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  CCC do 21 jul 2011 - 2:16

Welke heb je besteld? Site ziet er goed uit, en ook niet al te duur.. Ik denk dat ik die bruine met strepen zou bestellen... Maar weet nog even niet of ik liever 1 kleur heb....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: