Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt)

+3
Coco
Nana
Jelin
7 plaatsers

Ga naar beneden

Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt) Empty Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt)

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:30

Volgende week willen we op S. zijn verjaardag (we vieren zijn verjaardag in het weekend) een dagje naar de dierentuin. We hebben kaartjes gekregen die tot dit jaar geldig zijn en we vonden het wel leuk om op zijn verjaardag te gaan. Maar we willen natuurlijk al vroeg gaan en dat betekend dus dat S. zijn middagslaapje in de dierentuin moet doen. Hij slaapt altijd goed in zijn eigen bedje en bij mijn ouders thuis maar ik heb eigenlijk geen idee of meneer dan wel wil slapen in de kinderwagen. Dat heeft hij namelijk nog nooit gedaan. Wel in de wiegenbak maar niet sinds dat hij omgebouwd is. Wat vinden jullie, gewoon gaan en proberen of zoeken naar een andere oplossing? De dierentuin is wel een uurtje rijden dus even op en neer rijden is geen optie

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt) Empty Re: Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt)

Bericht  Jelin di 19 jul 2011 - 21:35

Ik zou gewoon gaan. Toen Jenna 1 jaar was zijn we naar de Efteling gegaan en we wisten ook niet of ze wilde slapen in de buggy. Uiteindelijk was ze zo moe dat ze toch in slaap is gevallen. Na een klein dutje was ze weer fitter geworden en kon ze er weer tegen aan. Op de terugweg was ze in slaap gevallen en die avond dan ook vroeg in bed gelegd.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt) Empty Re: Een dagje weg met een baby/dreumes (die moeilijk slaapt)

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 21:49

oei, daar zou ik ook wel tegen op zien. Onze meid slaapt ook zo slecht, met name in slaap komen is nog steeds lastig. Ik probeer dan ook te voorkomen dat ze ergens anders moet gaan slapen. Als wij een dagje uit zouden gaan, dan zou ik de doek mee nemen, daar slaapt ze wel in. Hebben jullie geen drager, of kun je die misschien ergens lenen? Over het algemeen slapen kindjes wel in een drager door het schommelen en het dicht bij één van de ouders zijn.

Gast
Gast

Bericht  Nana di 19 jul 2011 - 21:53

Ik zou gespook vroeg gaan en kijken hoe hij het vol houdt. Als hij echt heel erg moe is kun en hij slaapt niet in de buggy kun je altijd in de auto stappen naar huis. Waarschijnlijk slaapt hij dan in de auto wel.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Coco di 19 jul 2011 - 22:05

Ik zou gewoon gaan, misschien slaapt hij in de auto ook nog wel en als hij echt moe is valt hij vast wel in slaap. Wij zijn 1,5 week terugnaar Artis geweest. De kinderen sliepen op de heenweg, daar hebben ze het 4 uurtjes volgehouden zonder te slapen.
Misschien is het wel mooi weer en kan hij ergens op een grasveldje op een kleedje slapen?
Dat zagen wij best veel, wilden het ook proberen maar de andere kinderen waren te interessant.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  sheila123 di 19 jul 2011 - 22:08

Ik zou het gewoon proberen als je het niet weet. Wij zijn vorig jaar juni ook naar de dierentuin geweest ze was toen 10 maanden. Mijn dochter is ook een 'slechte' slaper maar heeft in de wagen gewoon lekker geslapen. Weliswaar korter als thuis maar een uitzondering is geen probleem neem ik aan. Gewoon lekker doen. Lukt het niet dan kan je altijd nog in de auto stappen,dan slaapt hij lekker in de auto.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 22:10

Ik zou gaan. Onze oudste sliep ook nooit in de wagen, van kleins af aan al niet, maar we zijn altijd gewoon weggeweest, anders kom je nergens meer. Nou moet ik er wel bij zeggen dat ze ondanks dat ze haar slaapje dan mist, toch altijd gezellig was. Als we thuis waren en ze lag weer in bed, sliep ze meteen in, dus geen last mee gehad. Dit is ook vaak genoeg later op de avond geworden, maar ook daar had ze gelukkig geen moeite mee.
Als ze echt heel erg moe werd, viel ze soms wel even een paar minuten in slaap, dus misschien doet jullie zoontje dat ook wel.
Ik zou het dus gewoon maar een keer proberen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 23:21

Ik denk dat we het gewoon gaan proberen. In de auto slaapt hij namelijk wel dus mocht het echt een drama worden gaan we gewoon naar huis

En een draagdoek en kleedje is waarschijnlijk niks. Meneer is veel te nieuwsgierig altijd en dan vooral op plekken waar veel mensen zijn. Ik denk dat we de kinderwagen gewoon ergens in het restaurant daar in een hoek zetten totdat hij in slaapt valt. We blijven er natuurlijk wel bij smile En als hij diep slaapt kunnen we weer aan de wandel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 23:27

H. slaapt ook nooit in de kinderwagen/buggy.
Hooguit 15 minuutjes.

Maar goed, zij kan op zich ook redelijk goed zonder slaap overdag.

Gast
Gast

Bericht  Darius di 19 jul 2011 - 23:52

Razz_ schreef:Ik denk dat we het gewoon gaan proberen. In de auto slaapt hij namelijk wel dus mocht het echt een drama worden gaan we gewoon naar huis

En een draagdoek en kleedje is waarschijnlijk niks. Meneer is veel te nieuwsgierig altijd en dan vooral op plekken waar veel mensen zijn. Ik denk dat we de kinderwagen gewoon ergens in het restaurant daar in een hoek zetten totdat hij in slaapt valt. We blijven er natuurlijk wel bij smile En als hij diep slaapt kunnen we weer aan de wandel

Zoujeniet beter gaan wandelen met s erin? L valt namelijk dan juist in slaap, vooral als ik even een jas ervoor hang, zodat hij niet afgeleid wordt. Als ie slaaptkun jullie even pp een yerrasneerstrijken Very Happy
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje wo 20 jul 2011 - 0:41

Ik zou ook gewoon gaan, anders kom je idd nergens meer en 1 dagje met wat minder slaap moet wel kunnen toch (mits hij er niet huilerig van wordt) en idd daarna zal hij zeker in de auto wel slapen.

Ons ventje slaapt als we een dagje weggaan ook helemaal niet, meneer moet alles in de gaten houden... slapen is dan totaaaaaaaal niet interessant maar op het moment dat we in de auto zitten is hij in dromenland haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 0:44

Ik zou ook gewoon gaan.

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 20 jul 2011 - 0:50

Ook ik zou gewoon gaan... Je komt er vanzelf wel achter of het werkt ja of nee en mocht het niet werken, heb je in ieder geval een leuke ochtend gehad toch!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: