Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
mag ik hier even komen klagen? wat een gedoe in dit *** ziekenhuis!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:mag ik hier even komen klagen? wat een gedoe in dit *** ziekenhuis!!!
Wat is er mis ?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
V I P?Pien schreef:mag ik hier even komen klagen? wat een gedoe in dit *** ziekenhuis!!!
Gast- Gast
Vervelend, Pien! Morgen word je toch ingeleid?
Laatst aangepast door Qiara op di 19 jul 2011 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Smikkell schreef:Qiara schreef:Vervelend, Pien! Morgen wordt je toch ingeleid?
Oops Dat illustreert maar weer dat ik echt duf ben.
Qiara- Ratel
Pien- Ratel
Reva schreef:Je moet ook altijd voor een vier sterren ziekenhuis gaan.
Tiana- Ratel
He Pien! Wat klote voor je! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pien, als jij het graag in die pijler wil plaatsen, zou ik dat gewoon doen. Niet dat je hier niet welkom bent, maar misschien zijn daar meer dames die iets zinnigs kunnen zeggen. Dat het voor novalee misschien niet leuk om te lezen is, is heel vervelend, maar jammer dan. Daar komt ze vast wel overheen. Lief dat je daaraan denkt, maar onnodig lijkt mij.
Gast- Gast
He Pien, wat vervelend zeg, en ook dat je nog langer moet wachten, ik hoop dat het donderdag dan echt zover is!
Qiara- Ratel
Maar Pien, helpt het niet meer om deze klachten in het ziekenhuis neer te leggen i.p.v. hier? Wij kunnen er niets aan doen, alleen lezen. Zij kunnen er iets aan doen. Niet leuk dat je niet tevreden bent.
Gast- Gast
Woow Lex, kun je even je mond houden, andere mensen willen ook even aan het woord in het Dagcafé. We zijn niet op planeet Lex.
Gast- Gast
Reva schreef:Woow Lex, kun je even je mond houden, andere mensen willen ook even aan het woord in het Dagcafé. We zijn niet op planeet Lex.
Gast- Gast
Jeetje Pien, wat een gedoe! Ik kan me voorstellen dat je het lichtelijk zat bent, je wordt zo wel van het kastje naar de muur gestuurd en weer terug naar het kastje. Laat je man eens even goed uit z'n stekker gaan, misschien helpt dat. Of doe het zelf.
Gast- Gast
Reva schreef:Woow Lex, kun je even je mond houden, andere mensen willen ook even aan het woord in het Dagcafé. We zijn niet op planeet Lex.
Gast- Gast
Oke, ik ga nu heel snel opruimen hier, anders heb ik er geen zin meer in .
Aah Pien wat rot zeg! Ook dat ze steeds allemaal wat anders zeggen! Ik ben het wel eens met Reva, als jij even advies nodig hebt van de mama's, moet je dat gewoon doen. Ik heb verder geen verstand van bevallingen, maar je mag hier ook gewoon je verhaal kwijt uiteraard .
Aah Pien wat rot zeg! Ook dat ze steeds allemaal wat anders zeggen! Ik ben het wel eens met Reva, als jij even advies nodig hebt van de mama's, moet je dat gewoon doen. Ik heb verder geen verstand van bevallingen, maar je mag hier ook gewoon je verhaal kwijt uiteraard .
Tiana- Ratel
Alex schreef:Reva schreef:Woow Lex, kun je even je mond houden, andere mensen willen ook even aan het woord in het Dagcafé. We zijn niet op planeet Lex.
Spraakwaterval vanavond
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Woow Lex, kun je even je mond houden, andere mensen willen ook even aan het woord in het Dagcafé. We zijn niet op planeet Lex.
We hebben nog steeds niet gehoord hoe het was bij PM
Qiara- Ratel
Pien- Ratel
Ik was gewoon even strijken tussendoor!
Maar het was super bij PM! Ik vind dat ze er hartstikke goed uitziet, zij vindt van niet. De kindjes zijn VET LIEF!!! Echt zo klein en poppig en ik had net J.esse vast en hij had een trillend onderlipje, zo lief! Ik zou morgen wel weer willen, maar PM ziet me aankomen hahahaha.
Maar het was super bij PM! Ik vind dat ze er hartstikke goed uitziet, zij vindt van niet. De kindjes zijn VET LIEF!!! Echt zo klein en poppig en ik had net J.esse vast en hij had een trillend onderlipje, zo lief! Ik zou morgen wel weer willen, maar PM ziet me aankomen hahahaha.
Gast- Gast
Pien, ik vind het wel allemaal heel vervelend voor je! Hopelijk krijg je vannacht wat meer ontsluiting en willen ze je morgen inleiden. Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen
Tiana- Ratel
Alex schreef:Ik was gewoon even strijken tussendoor!
Ik wil een foto zien van de kindjes! EN IK WIL OOK KINDJES.
Tiana- Ratel
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: