Dagcafé
+27
M_as
Zwoesj
sanne-84
Suus
Atelier Madame
TwistedAngel
Blair
Filoria
TGR
Sjaantje
TNMN
silly-one
Toet
CCC
Kabouter
Rush
Lotus
Snoes
Susan
Lejow
Ambivalence
Pien
ExpressoB
Tiana
Qiara
Burn
Jordana
31 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Verstuurd vanaf mijn HTC desire HD op het toilet.
Was getekend,
Reva
Was getekend,
Reva
Gast- Gast
Reva schreef:Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Was getekend,
Reva
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ik was gewoon even strijken tussendoor!
Maar het was super bij PM! Ik vind dat ze er hartstikke goed uitziet, zij vindt van niet. De kindjes zijn VET LIEF!!! Echt zo klein en poppig en ik had net J.esse vast en hij had een trillend onderlipje, zo lief! Ik zou morgen wel weer willen, maar PM ziet me aankomen hahahaha.
Ah, wat leuk zeg! Ah, ik zou PM en kindjes ook wel willen ontmoeten . Haha, ja, en waarschijnlijk krijgt ze ook wel meer bezoek . En die kleintjes zijn ook nog zo klein, echt wondertjes. Zondag heb ik nog het kleintje van een vriendin vastgehouden, maar die is al een aantal weekjes oud.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Stylegirl schreef:Reva schreef:Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Was getekend,
Reva
Ook dát kan ze niet!
Gast- Gast
Reva schreef:
Ook dát kan ze niet!
Dat klopt
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Doortrekken en weg ermee..Reva schreef:Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Was getekend,
Reva
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doortrekken en weg ermee..Reva schreef:Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Was getekend,
Reva
Ik pas niet door de afvoer
Gast- Gast
Dat denk ik ook regelmatig als ik achterom kijk: dat gaat noooit passen. Maar uiteindelijk spoelt het altijd door, soms gewoon een keer extra doortrekken.Reva schreef:Smikkell schreef:Doortrekken en weg ermee..Reva schreef:Vond J. je zo eng? Kijk, ik snap hem. Alleen kun je mij niet optellen tegen mn wil in!
Was getekend,
Reva
Ik pas niet door de afvoer
Gast- Gast
Alex schreef:Ik gooi gewoon mijn gewicht in de strijd Reva, dan kan ik je echt optillen!
Ik ben echt een groot voorstander van zelfvertrouwen, maar zelfoverschatting vind ik niet charmant.
Gast- Gast
Nee hoor, dit is gewoon een geval van zelfverzekerdheid. Dat is mijn sterkste punt, dat weet je toch wel zo onderhand?
Gast- Gast
Moet je eerst een papiertje in de pot leggen, dan heeft je bruine beer een vlot en gaat het soepeler.
Gast- Gast
Alex schreef:Nee hoor, dit is gewoon een geval van zelfverzekerdheid. Dat is mijn sterkste punt, dat weet je toch wel zo onderhand?
*slaat kruisje*
Gast- Gast
Maar dat werkt alleen als ik in etappes werp.Reva schreef:Moet je eerst een papiertje in de pot leggen, dan heeft je bruine beer een vlot en gaat het soepeler.
Gast- Gast
Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien..Alex schreef:Jeeeej! Het gaat weer over bruine beren! Is EB ook in the house?
Gast- Gast
(op de maat van in het bos wonen wilde dieren, in het bos, in het bos)
IIIIIN DEEEE POOOOT LIGGEEEE BRUIIINEEEE BEEEEREEEEEEN
OOOP EEEN VLOOOT OOOOP EEEEEN VLOOOOT
IN DE POOOOOT LIGGEEEEEEEEEEEEN BRRUUIIINEEEEEEEEEEEEEE BEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEN
OOOOP EEEEEEEEEEEEN VLOOOOOOOOOOOOOT
IIIIIN DEEEE POOOOT LIGGEEEE BRUIIINEEEE BEEEEREEEEEEN
OOOP EEEN VLOOOT OOOOP EEEEEN VLOOOOT
IN DE POOOOOT LIGGEEEEEEEEEEEEN BRRUUIIINEEEEEEEEEEEEEE BEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEN
OOOOP EEEEEEEEEEEEN VLOOOOOOOOOOOOOT
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien..Alex schreef:Jeeeej! Het gaat weer over bruine beren! Is EB ook in the house?
Net was ze er nog even, ze is denk ik TV gaan kijken.
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Smikkell schreef:Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien..Alex schreef:Jeeeej! Het gaat weer over bruine beren! Is EB ook in the house?
Ik vond het ook een kutkonijn.
Gast- Gast
Dat is me totaaaaaaaaaaaaaaal ontgaan..Qiara schreef:Smikkell schreef:Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien..Alex schreef:Jeeeej! Het gaat weer over bruine beren! Is EB ook in the house?
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Smikkell schreef:Die heb ik al in geen eeuwen meer gezien..Alex schreef:Jeeeej! Het gaat weer over bruine beren! Is EB ook in the house?
Ik vond het ook een kutkonijn.
Wie? Evil Bunny?
Gast- Gast
5 / 6 pagina's terug...
Qiara- Ratel
Bruine beren spelen in het water:
Bruine beren komen uit hun donkere grot: