Hoe is het met Pien?
+99
Mel
pitbullgup
Minx
Winegum
Happy
LotteK
Wennes
Julia
Bloem86
pindaatje
flower
JD
ProudMom
Zwoesj
Koetjeboe
kletskousje
juffie001
Poisongirl
Rumble
vlinder19
Amber-
Creabea_28
SoGood
PiP
Petteflet
Coccinelle
moepie
Tiana
Rush
duckie
Lady4
Limburg85
Monnie
VanillaRose
Muppetje
Qiara
TGR
Ezzer
Paper Crown
Laced
mauwmauw
Tiara
Kabouter
Atelier Madame
Ellusss
Tania
blauwwitrood
Fearie
Clapperdie
Sjonno
SparklingEyes
Steep
kwak
Mamasapje
Parisienne
Meeko
LMCurious
Phileine
Spring
nisavi
Printje
patjuhhh
Mamsie
Diese
_Jet
Niene
Chelle
Liadan
Sjaantje
Jelin
joyce0606
L!ND@
Inge
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Pussycat
Koffieleut
Smaragdje
blondje1313
studiebol
sheila123
LindaK
banjer49
Nana
Fiebje
Happydobby
Snoes
Novalee
CCC
meisjesmama
Lejow
Coco
Tazz
PapillonRose
Pien
Zininzon
Susan
Famke
Blue flower
103 plaatsers
Pagina 10 van 24
Pagina 10 van 24 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24
Re: Hoe is het met Pien?
James schreef:Hoeveel weegt ze nu dan Pien? Want het lijkt me dat ze als ze er zo lang in zit, ze onderhand ook wel een behoorlijk gewicht heeft? Dat moet er ook allemaal maar uit kunnen... Ik vind het echt belachelijk dat ze je door laten lopen, je bent al 42,5 week zwanger, kom nou..
Volgens mij woog ze ongeveer 7 pond toen Pien opgenomen werd.
Gast- Gast
Ze word nu geschat op 3590gram...
We gaan zo een gesprek aanvragen...
We gaan zo een gesprek aanvragen...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Veel succes..knap dat je zo rustig kunt blijven zeg!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Veel succes Pien, ook ik vind het heel knap hoe je je hier allemaal onder houdt!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
ja inderdaad pien, zit me hier ook te verbazen hoe nuchter je er onder blijft!
ik had allang een inleiding geeist!
ik had allang een inleiding geeist!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Heel veel succes Pien, ik vind het echt heel knap van je dat je zo goed houdt! Hopelijk levert het gesprek wat op!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Ik kan eisen wat ik wil maar ze doen het niét!! ze vinden onze conditie's nog te goed en willen niet ingrijpen omdat er nog geen noodzaak is....
Mijn man en ik hebben net beide een breekpunt gehad, even lekker zitten janken en dat lucht goed op. Hebben net gevraagd of er nog een verloskundige van het ziekenhuis ook langs kan komen omdat we nog met wat vragen zitten... Net even pen en papier gepakt en dat allemaal genoteerd. Nu dus wachten tot er iemand komt...
Er werd me net wel verteld door de verpleegster dat de verloskamers weer leeg zijn dus er is plaats voor me mocht het nodig zijn!
Mijn man en ik hebben net beide een breekpunt gehad, even lekker zitten janken en dat lucht goed op. Hebben net gevraagd of er nog een verloskundige van het ziekenhuis ook langs kan komen omdat we nog met wat vragen zitten... Net even pen en papier gepakt en dat allemaal genoteerd. Nu dus wachten tot er iemand komt...
Er werd me net wel verteld door de verpleegster dat de verloskamers weer leeg zijn dus er is plaats voor me mocht het nodig zijn!
Pien- Ratel
ik vind het echt SCHANDALIG hoelang ze je laten liggen,pien.Vind het knap dat je nog zo rustig blijft.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb zo ontzettend te doen met jou maar ook met je man.
Je gaat er vanuit dat je toch wel echt met max. 42 weken je kindje in je armen heb, kan me voorstellen dat je ongeduldig zou kunnen worden...
Maar jou meisje vind het nog zo gezellig bij haar mama, opzich wel heel speciaal ook, alhoewel je liever anders zou zien natuurlijk.
Onthoud goed waarvoor je het doet...
Je gaat er vanuit dat je toch wel echt met max. 42 weken je kindje in je armen heb, kan me voorstellen dat je ongeduldig zou kunnen worden...
Maar jou meisje vind het nog zo gezellig bij haar mama, opzich wel heel speciaal ook, alhoewel je liever anders zou zien natuurlijk.
Onthoud goed waarvoor je het doet...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Jeetje Pien, wat klote zeg.. Goed dat je al je vragen even gaat opschrijven en dit gaat bespreken met de vk van het ziekenhuis. Hebben ze je verteld tot wanneer ze je dan willen laten lopen? Is er een uiterlijke "deadline" gesteld, wanneer ze toch echt ter wereld moet komen, of zolang jullie het beiden goed maken blijft ze zitten waar ze zit? Heel veel sterkte & ik hoop van harte dat je lichaam het snel zelf gaat oppakken!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Tja, het ziekenhuis mag dan wel geen noodzaak zien, ik hoop dat het mensen zijn die echt wel kunnen snappen dat een aanstaande vader en moeder al 40weken staan te poppelen om hun uk te zien en vast te houden, dan laat je diegene toch niet nog eens 3wkn extra wachten? Als je nou 35 weken was, ok.. maar je hebt voldragen.. Wachten ze dan tot het misgaan voor ze ingrijpen?
Pien, heb bewondering voor je en ik hoop echt dat de baby snel komt of gehaald word.
Pien, heb bewondering voor je en ik hoop echt dat de baby snel komt of gehaald word.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hopelijk levert het gesprek wat op voor jullie. En de verloskamers zijn leeg dus ik ik zou zeggen: Lief klein meisje van Pien kom eruit! Het is hier vast nog leuker dan bij mama in de buik!
Ik hoop voor je op snel spontane wee- activiteit en een spoedige bevalling Pien!
Succes!
Ik hoop voor je op snel spontane wee- activiteit en een spoedige bevalling Pien!
Succes!
Laatst aangepast door Famke op wo 20 jul 2011 - 23:19; in totaal 1 keer bewerkt
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
tjee, pien wat ontzettend balen zeg dat ze het geen noodzaak vinden!
toch belachelijk!
ze hebben niet voor niets de grens 42 "gemaakt", ik vind het gewoon gevaarlijk voor je baby'tje!
ik hoop zo voor je dat je op dit moment naar de verloskamer word gereden/loopt!
toch belachelijk!
ze hebben niet voor niets de grens 42 "gemaakt", ik vind het gewoon gevaarlijk voor je baby'tje!
kwak- Ratel
Baby van Pien: nu heb je lang genoeg gewacht hoor! Kom er maar uit, je papa en mama zijn onwijs nieuwsgierig naar jou!!
Pien: Heeeeeeel veel sterkte en succes. Ik hoop voor je dat de bevalling heel snel op gang komt, of dat ze je heel snel in gaan leiden. Veel sterkte tijdens de bevalling!
Pien: Heeeeeeel veel sterkte en succes. Ik hoop voor je dat de bevalling heel snel op gang komt, of dat ze je heel snel in gaan leiden. Veel sterkte tijdens de bevalling!
Gast- Gast
kwak schreef:tjee, pien wat ontzettend balen zeg dat ze het geen noodzaak vinden!
toch belachelijk!
Je reactie is heel lief, maar Pien voelt zich nu rustig, laten we haar nou niet met z'n allen ongerust gaan maken. Zij is op dit moment in staat om af te wachten en te vertrouwen op het oordeel van het ziekenhuis, ik vind dat alleen maar goed. Ik denk dat rustig blijven ook het beste is wat ze nu voor haar baby kan doen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:kwak schreef:tjee, pien wat ontzettend balen zeg dat ze het geen noodzaak vinden!
toch belachelijk!
Je reactie is heel lief, maar Pien voelt zich nu rustig, laten we haar nou niet met z'n allen ongerust gaan maken. Zij is op dit moment in staat om af te wachten en te vertrouwen op het oordeel van het ziekenhuis, ik vind dat alleen maar goed. Ik denk dat rustig blijven ook het beste is wat ze nu voor haar baby kan doen.
Mee eens.
Heel veel succes, Pien!
Gast- Gast
Elodie schreef:Susan schreef:kwak schreef:tjee, pien wat ontzettend balen zeg dat ze het geen noodzaak vinden!
toch belachelijk!
Mee eens.
Heel veel succes, Pien!
het is ook niet mijn bedoeling om haar bang te maken hoor, echt niet! zo bedoel ik het ook niet!
mijn excuus ieder geval
kwak- Ratel
kwak schreef:
het is ook niet mijn bedoeling om haar bang te maken hoor, echt niet! zo bedoel ik het ook niet!
mijn excuus ieder geval
Ik bedoel het ook niet zo dat jij iets verkeerds zegt hoor, je leeft heel erg mee en je reactie is heel lief, maar ik denk dat we allemaal moeten oppassen dat wat we zeggen niet juist averechts werkt. We zijn hier bijvoorbeeld allemaal vrij verontwaardigd over het beleid van het ziekenhuis, terwijl Pien er juist wel vrede mee heeft en ik denk dat de houding die ze nu zelf heeft heel erg goed is voor haarzelf en haar kindje.
Susan- Lady Post-a-lot
Eens met susan. Bovendien als beide het goed maken waarom zou je dan haast maken met bijvoorbeeld een keizersnede waardoor pien langer nodig heeft om te herstellen? Ik snap wel waarom ze graag willen dat ze natuurlijk bevalt. Ze wordt echt wel goed in de gaten gehouden als ik het zo lees. En als het nodig is grijpen ze écht wel in ze gaan haar heus geen gevaar laten lopen.
Wel kan ik het me voorstellen dat ze er goed zat van is van dat wachten maar hey het duurt nu echt geen week meer.
Succes Pien.
Wel kan ik het me voorstellen dat ze er goed zat van is van dat wachten maar hey het duurt nu echt geen week meer.
Succes Pien.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Iedereen zal het ook allemaal wel goed bedoelen. Je kan alleen niet altijd alles zeggen in bepaalde situaties.
Gast- Gast
Nou meiden, nog snel voor het bezoekuur begint jullie even een update geven!! Ik vind het echt mega lief dat jullie allemaal zo meedenken en meeleven, daarnaast vind ik vooral wat Susan zegt wel een heel belangrijk gegeven... Wij zijn beide op dit moment rustig, de kleine in mn buik doet het nog steeds super, de ctg-scans duren lang (gem 1,5 uur per keer en dat 5 keer op een dag) en ook op de scans zien we veel activiteit. Hartslag varieerd heel mooi van 110 tot en met 165. Mocht hij een tijdje blijven hangen op 140 of lager, moet ik even bewegen en dan komt er al snel weer hardere activiteit.
Het plan is nu:
morgenochtend toucheren en eventueel inleiden
mocht er niet ingeleid worden, kan ik kiezen uit een nieuwe veter of een ballon catheter
zaterdag toucheren en eventueel inleiden
mocht er weer niet ingeleid kunnen worden, kan ik opnieuw kiezen uit een veter of ballon
zondag toucheren en inleiden, mocht dat ook beide niet lukken word het een keizersnede.
Ik heb heel veel rust dat we nu weten wat we per dag kunnen verwachten, nou is het natuurlijk iedere keer afwachten welke van de optie's het word maar het brengt echt rust!!
Het plan is nu:
morgenochtend toucheren en eventueel inleiden
mocht er niet ingeleid worden, kan ik kiezen uit een nieuwe veter of een ballon catheter
zaterdag toucheren en eventueel inleiden
mocht er weer niet ingeleid kunnen worden, kan ik opnieuw kiezen uit een veter of ballon
zondag toucheren en inleiden, mocht dat ook beide niet lukken word het een keizersnede.
Ik heb heel veel rust dat we nu weten wat we per dag kunnen verwachten, nou is het natuurlijk iedere keer afwachten welke van de optie's het word maar het brengt echt rust!!
Pien- Ratel
Fijn dat je nu weet wat jou te wachten staat. Zo wie zo hebben jullie zondag jullie meisje in jullie armen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb echt bewondering voor je Pien, je blijft er ontzettend sterk onder, echt knap van je. Maarre dat belooft al wat met dat dametje van jullie ahaha nu al een hele eigen wil. Nee mam ik kom pas wanneer ik dat wil....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Je weet nu in ieder geval dat er iedere dag iets wordt gedaan en je weet ook wanneer er op z'n laatst een einde komt aan het wachten, dat scheelt denk ik wel. Ik hoop dat het nu snel zover is en dat je je tot die tijd zo rustig blijft voelen als nu.
Susan- Lady Post-a-lot
Fijn dat er nu een concreet plan op tafel ligt, is het tenminste duidelijk waar jullie aan toe zijn. Gelukkig doet je meisje het nog super!
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Pagina 10 van 24 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 17 ... 24
Soortgelijke onderwerpen
» Pien is bevallen!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
» Schoentjes (Pien?)
» Hoera!! E. van Pien wordt vandaag 2 jaar!
» hoeraaaaa!! E. van Pien is 1 jaar!!
» Hieperdepiep ook Pien is jarig!
Pagina 10 van 24
Permissies van dit forum: