Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 12:08

Jij ziet er ook heel mooi uit trouwens, Marin!

Laatst aangepast door Alex167 op za 18 dec 2010 - 20:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 4 Empty Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:16

*weg*

Laatst aangepast door Brennuss op zo 19 dec 2010 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:19

Mooie meid ben je, Brennus. Maar ik zie maar één krul... Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:23

Isa schreef:Mooie meid ben je, Brennus. Maar ik zie maar één krul... Sad
Hahaha, dankje! Je ziet het inderdaad niet zo duidelijk op de foto :P Ik heb het ook vast gemaakt aan de zijkanten, anders was het nogal fluffy hihi Very Happy Maar in het echt zijn het er meer dan één Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 14:26

Brennuss schreef:
Isa schreef:Mooie meid ben je, Brennus. Maar ik zie maar één krul... Sad
Hahaha, dankje! Je ziet het inderdaad niet zo duidelijk op de foto :P Ik heb het ook vast gemaakt aan de zijkanten, anders was het nogal fluffy hihi Very Happy Maar in het echt zijn het er meer dan één Very Happy

Ik had gehoopt op nog een plofkop. :P Maar ik geloof je dat het er meer zijn, ondanks dat ik er maar één zie. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 23:53

Na lang twijfelen toch maar een ochtend foto. (make-up loos! Dat is echt mijn eerste foto zonder make up die online staat volgens mij haha), heb mijn lenzen nog niet in, en nu dus mijn -7.5 bril op haha.. keine oogjes!

Heb hem wel even een meiden tintje gegeven Laughing

*

Laatst aangepast door Punk'd op zo 19 dec 2010 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:02

Punk'd, mooie meid ben je hoor!

Gast
Gast

Bericht  TNMN zo 19 dec 2010 - 0:29

Mooie foto Punk'd! Leuke bril heb je.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:54

Schrik niet. Youandi in chill-pak na avond stappen..

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 4 1186522283_5_KfMs

Brennus: Jij hebt iets... schattigs! Maar volgens mij heb ik dat al eens vaker gezegd Wink In de positieve zin hoor!

Punk'd: Zie je er met make-up zo anders uit dan? Ik vind je zo ook een erg mooie meid! En een leuke bril Cool Hip!

Gast
Gast

Bericht  Jay zo 19 dec 2010 - 0:59

Punk'd schreef:Na lang twijfelen toch maar een ochtend foto. (make-up loos! Dat is echt mijn eerste foto zonder make up die online staat volgens mij haha), heb mijn lenzen nog niet in, en nu dus mijn -7.5 bril op haha.. keine oogjes!

Haal hem straks wel weer weg hoor, ben er toch niet 100% zeker van haha.

Leuke foto, maar eh... Make up-loos? Ik zie toch echt zwartomrande ogen...
Jay
Jay
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 1:10

Jay schreef:

Punk'd schreef:Na lang twijfelen toch maar een ochtend foto. (make-up loos! Dat is echt mijn eerste foto zonder make up die online staat volgens mij haha), heb mijn lenzen nog niet in, en nu dus mijn -7.5 bril op haha.. keine oogjes!

Haal hem straks wel weer weg hoor, ben er toch niet 100% zeker van haha.

Leuke foto, maar eh... Make up-loos? Ik zie toch echt zwartomrande ogen...

Ik denk echt dat dat zo lijkt, er zit namelijk echt niets op.. Ik heb gisteren ook de hele dag geen make up gedragen, dus daar kan het ook niet nog van zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 1:12

Bedankt voor de leuke reacties! Ben erg blij met mijn bril, maar ik vind het echt jammer dat ik zo'n hoge sterkte heb, geeft toch een kleine afwijking als je me recht aankijkt.

Leuk om zo een foto bij iedereen te zien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 3:06

Punk'd : Wat ben jij een mooie meid zeg!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:09

Punk'ed wat een mooie meid ben je!
Je hebt echt geen make-up nodig hoor, en lenzen volgens mij ook niet, vind het je supergaaf staan die bril, je bent echt helemaal hip!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:11

tamm86 schreef:Punk'ed wat een mooie meid ben je!
Je hebt echt geen make-up nodig hoor, en lenzen volgens mij ook niet, vind het je supergaaf staan die bril, je bent echt helemaal hip!

De bril staat erg mooi idd!! Is hij van een bepaald merk?
Van de make-up is alleen moeilijk te zeggen, aangezien dat er toch echt op zit Cool (maar goed, dat roepen veel mensen vaak onterecht).

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 3:43

Nouu damess, straks ga ik nog naast me schoenen lopen angel haha

Mijn bril is van Ray Ban..(het is een "new wayfarer")

Ik denk dat ik al weet waarom het lijkt alsof ik make up op heb. Mijn wimperrand is gewoon erg dik. Ik draag ook eigenlijk nooit eyelyner boven mijn ooglid. (op deze foto lijkt het rechts weer alsof ik een lijntje heb)

Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's] - Pagina 4 2gton02

Gast
Gast

Bericht  Rovine zo 19 dec 2010 - 3:57

Toen ik die foto zag zonder tekst te lezen dacht ik zelfs dat het ene oog wel opgemaakt was en de andere niet. Tot ik las en beter keek. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zwerver zo 19 dec 2010 - 4:02

En ook al zou ze dat doen,(zeggen dat ze geen make up op heeft, maar t wel heeft) wat maakt het uit! haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sterre zo 19 dec 2010 - 4:44

@ Punk'ed, ik vind het ook een mooie foto! Was je ook al actief op het oude forum trouwens?

Niet helemaal van nu, wel van afgelopen week:

-weg-

... het raam mag trouwens wel eens een gepoetst worden zie ik!

Laatst aangepast door Sterre op zo 9 jan 2011 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 5:02

:shock: probeert er achter te komen waar Sterre woont .....

Edit: kan het niet zien omdat Sterre nodig haar ramen moet wassen!

Gast
Gast

Bericht  Sterre zo 19 dec 2010 - 5:16

Haha ik heb ergens anders mijn uitzicht gepost, in het weer topic ;-). Maar ik PM je wel even.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:28

Even met de webcam (donker, ik weet t)

*weg*

Laatst aangepast door Tesita op di 21 dec 2010 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:37

Ik omschrijf het voor jullie oke? Wink Laughing

Zo duf als een knientje..

albino

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:37

Net zo leuk als in het echt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:39

Lagom schreef:Net zo leuk als in het echt Very Happy
En leuk ben je..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 16 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: