Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
+55
Shy
SarahKey
Gigi_
Arwyn
Roze Roos
Suus
Lynn_
pitbullgup
Theeleut
Sugarfall
claudiaveronique
Silver
Dennenappel
Merai
tg
Guus
SoGood
Penny Blossom
VeryCherry
SoezieQ
Feline
JD
Rouge
Chocolate Cookie
Caroow
NerdChic
Kabouter
Lejow
Mermaid
Sterre
Rovine
Jay
TNMN
Zininzon
Snoes
Zora
Lady4
CareBear
Blond
TGR
smooch
Toet
Raindrop
Jeanette
Inge
Oasis
Pien
Makamba
Aziraphale
Blair
Ugly Betty
Bliss
Caresses
Try
Zwerver
59 plaatsers
Pagina 13 van 16
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Re: Hoe zie jij er op dit moment uit! [Foto's]
Hmm, balen. Vanavond lekker de boel de boel laten?!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Hmm, balen. Vanavond lekker de boel de boel laten?!
Proberen...weer een heel klusweekend voor de boeg helaas.
Gast- Gast
Dit ben ik nu. Gaar, make-uploos, en nog in badjas omdat mijn Iphone er zo aankomt en ik niet weet wanneer. Dus als ik ga douchen mis ik hem misschien, dat kan natuurlijk niet
- weg -
- weg -
Laatst aangepast door Sterre op zo 9 jan 2011 - 7:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Haha, Sterre, straks komt 'ie pas aan het einde van de middag
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat is het risico . Dan zit ik hier nogsteeds in mijn badjas te wachten als om 18h een hoop vrienden komen voor de verjaardag van mijn vriend. Charmant... maar ik weet ZEKER dat als ik ga douchen dat 'ie net dan komt, haha.
Sterre- Ratel
Thanks Darcy! Ik heb het nog nooit echt langer dan dit gehad geloof ik, dus ik ben met een experiment bezig . Toen ik net oude foto's van mijn webcam ging doorkijken kwam ik inderdaad foto's tegen van toen ik redelijk kort haar had, zo'n 1,5 jaar geleden. Ook leuk toch wel, maar dat kan altijd nog als dit lange niet meer bevalt.
Sterre- Ratel
Daar kun je idd wel zeker van zijn, is altijd zoSterre schreef:Ja, dat is het risico . Dan zit ik hier nogsteeds in mijn badjas te wachten als om 18h een hoop vrienden komen voor de verjaardag van mijn vriend. Charmant... maar ik weet ZEKER dat als ik ga douchen dat 'ie net dan komt, haha.
Suus- Lady Post-a-lot
Ik waarschuw je vast even. Er zou hier vanochtend iemand van de woningbouw komen en omdat ik niet onder de douche wilde staan als hij kwam bleef ik ook in pyjama. Nu staat hij uiteindelijk net 10 minuten geleden pas aan mijn deur en doe ik dus open in mijn pyjama en make-up loze hoofd. Is het de meest knappe man die ik ooit in mijn leven heb gezien met de meest lieve lach en mooie schoenen. Grr..... Gelukkig komt hij deze week nog even terug. Hij moest iets afgeven maar zei dat hij het wel even langs kwam brengen.Sterre schreef:Ja, dat is het risico . Dan zit ik hier nogsteeds in mijn badjas te wachten als om 18h een hoop vrienden komen voor de verjaardag van mijn vriend. Charmant... maar ik weet ZEKER dat als ik ga douchen dat 'ie net dan komt, haha.
Gast- Gast
Smikkell schreef: en mooie schoenen. .
Da's belangrijk! Wat voor schoenen ;-)?
Maar je krijg wel een herkansing om de volgende keer in je meest nonchalante sexy outfit en beste glimlach de deur open te doen . Meestal bezorgt hier een leuke donkere postbode de pakjes... maar die heeft me weleens vaker in badjas aangetroffen op dit soort wanhopige momenten, haha.
Sterre- Ratel
Uh. al ik de volgende keer mijn mooiste hakken aan heb, haar helemaal in model en een flinke walm parfum, dan wordt dat ook wel op, Niet?Sterre schreef:Smikkell schreef: en mooie schoenen. .
Da's belangrijk! Wat voor schoenen ;-)?
Maar je krijg wel een herkansing om de volgende keer in je meest nonchalante sexy outfit en beste glimlach de deur open te doen . Meestal bezorgt hier een leuke donkere postbode de pakjes... maar die heeft me weleens vaker in badjas aangetroffen op dit soort wanhopige momenten, haha.
Bruin leren schoenen, geen idee verder. Gewoon mooi.
Gast- Gast
Daarom moet het ook nonchalant lijken
Sterre- Ratel
Hij komt ook vandaag nog terug bedenk ik me, voor de buren. Toen ik een afspraak met hem maakte vertelde hij dat hij een huisinspectie had bij de buren vandaag. Maar daar ging hij nu niet naar toe. IK ga even aan mijn buurvrouw vragen hoelaat zij een afspraak hebben..
Mijn buurvrouw gaat verhuizen en vandaag levert ze de sleutel in. Ik hoop op een leuke nieuwe buurjongen en denk aan het 'Doen?' topic.
Mijn buurvrouw gaat verhuizen en vandaag levert ze de sleutel in. Ik hoop op een leuke nieuwe buurjongen en denk aan het 'Doen?' topic.
Laatst aangepast door Smikkell op vr 7 jan 2011 - 0:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik waarschuw je vast even. Er zou hier vanochtend iemand van de woningbouw komen en omdat ik niet onder de douche wilde staan als hij kwam bleef ik ook in pyjama. Nu staat hij uiteindelijk net 10 minuten geleden pas aan mijn deur en doe ik dus open in mijn pyjama en make-up loze hoofd. Is het de meest knappe man die ik ooit in mijn leven heb gezien met de meest lieve lach en mooie schoenen. Grr..... Gelukkig komt hij deze week nog even terug. Hij moest iets afgeven maar zei dat hij het wel even langs kwam brengen.Sterre schreef:Ja, dat is het risico . Dan zit ik hier nogsteeds in mijn badjas te wachten als om 18h een hoop vrienden komen voor de verjaardag van mijn vriend. Charmant... maar ik weet ZEKER dat als ik ga douchen dat 'ie net dan komt, haha.
Oow dat is zo naar! Dat heb ik ook een keer gehad, zou er iemand van de woningbouw komen en had slaapdienst gedraaid dus was moe en mijn haar zat gek enzo! Kwam er, in tegenstelling tot de keren ervoor, een ontzettend knappe man!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, normaal komen er vreemde, rare, oude mannen of van die jonge jongens met verkeerd taalgebruik en zo niet mijn type. Maar dit was geen (hoe zeg je dat) monteur of klusjesman.Roze Roos schreef:Smikkell schreef:Ik waarschuw je vast even. Er zou hier vanochtend iemand van de woningbouw komen en omdat ik niet onder de douche wilde staan als hij kwam bleef ik ook in pyjama. Nu staat hij uiteindelijk net 10 minuten geleden pas aan mijn deur en doe ik dus open in mijn pyjama en make-up loze hoofd. Is het de meest knappe man die ik ooit in mijn leven heb gezien met de meest lieve lach en mooie schoenen. Grr..... Gelukkig komt hij deze week nog even terug. Hij moest iets afgeven maar zei dat hij het wel even langs kwam brengen.Sterre schreef:Ja, dat is het risico . Dan zit ik hier nogsteeds in mijn badjas te wachten als om 18h een hoop vrienden komen voor de verjaardag van mijn vriend. Charmant... maar ik weet ZEKER dat als ik ga douchen dat 'ie net dan komt, haha.
Oow dat is zo naar! Dat heb ik ook een keer gehad, zou er iemand van de woningbouw komen en had slaapdienst gedraaid dus was moe en mijn haar zat gek enzo! Kwam er, in tegenstelling tot de keren ervoor, een ontzettend knappe man!
Gast- Gast
Haha, altijd spannend, nieuwe burenSmikkell schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
Nou poging 2
**weg**
**weg**
Laatst aangepast door pitbullgup op ma 10 jan 2011 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ja nu doet ie het wel pitbullgup.
Vrolijke foto .
Vrolijke foto .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
KNIP
Zoooo, fris onder de douche vandaan!
Zoooo, fris onder de douche vandaan!
Laatst aangepast door _Donnaa op za 8 jan 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pittbullgup, je naam doet anders vermoeden dan je uiterlijk! Je lijkt me heel aardig! En mooi ook
Gast- Gast
Dit kapsel staat je leuk donna!
Lynn_- Kletskop
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met jou en je vriend gaat. Alles weer oké? Sorry, beetje oftopic._Donnaa schreef:Dankje!
Lynn_- Kletskop
_Donnaa schreef:Dankje!
Je hebt geen roze haar?
Gast- Gast
Gekje schreef:_Donnaa schreef:Dankje!
Je hebt geen roze haar?
Hahahahaha.. :face:
Gast- Gast
Pagina 13 van 16 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Fotos plaatsen met de Iphone
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos kapsel gezocht!
Pagina 13 van 16
Permissies van dit forum: