Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zwaar onderwerp maar toch... abortus

+8
loesje
Supertalentje
minoessepoes
Highway
SarahKey
girli
TGR
limbogirl82
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zwaar onderwerp maar toch... abortus - Pagina 2 Empty Re: zwaar onderwerp maar toch... abortus

Bericht  Thunder ma 18 jul 2011 - 20:42

Mocht ik een derde krijgen waarvan tijdens de 20-weken-echo blijkt dat het gehandicapt of niet levensvatbaar is dan zou ik een abortus kiezen. Onze tweede is al een zorgenkindje waarvan we nu nog weten wat de toekomst ons brengt. Ik zou dan de zorg van nóg een zorgenkind niet aan kunnen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwaar onderwerp maar toch... abortus - Pagina 2 Empty Re: zwaar onderwerp maar toch... abortus

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:54

Het is maar goed dat abortus bestaat, anders zouden er een hoop ongewenste kinderen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zwaar onderwerp maar toch... abortus - Pagina 2 Empty Re: zwaar onderwerp maar toch... abortus

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 21:00

Dromertje schreef:Het is maar goed dat abortus bestaat, anders zouden er een hoop ongewenste kinderen zijn.

Idd, ik zou niet graag een kindje willen van iemand die mij verkracht zou hebben.
Ik ben wel blij dat abortus bestaat, of ik het zelf zou doen dat weet ik niet.

Maar voor iedereen die niet voor een kindje kan zorgen is het wel een uitkomst.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zwaar onderwerp maar toch... abortus - Pagina 2 Empty Re: zwaar onderwerp maar toch... abortus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum