Wat te doen met pompoen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te doen met pompoen
Ik heb een pompoen plant op mijn balkon. Hij is nu behoorlijk groot. En er komen al bloemen aan. Mijn vraag is wat kan je wat eten betreft doen met een pompoen? Als die eetbaar is, want volgens mij zijn niet alle soorten pompoen eetbaar namelijk.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Re: Wat te doen met pompoen
Soep van maken
Of taart!
Of taart!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom ook niet echt verder dan soep of taart...
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Uithollen, met een mesje en een lepel, een gezichtje kerven aan de buitenkant en dan een lampje erin!!
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Pompoenrisotto! Heb een heerlijke pompoenrisotto gegeten bij een vriendin van me, maar ik kan het recept niet meer vinden.
Gast- Gast
Pompoen in stukken snijden, in een ovenschaal doen, besprenkelen met olijfolie, peper en zout en 30 min in de oven op 200 graden!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Thanx voor alle tips! Ik ga het proberen. Haha dat uithollen wacht ik wel mee tot halloween.
Lady Starstruck- Ratel
Toen ik op reis was kreeg ik heel veel met pompoen. Ze maakten er een soort puree van (als in aardappelpuree), maar ik weet niet precies hoe ze dat deden, dus daar heb je niet zo veel aan ;-)
Gast- Gast
Yvaine schreef:Toen ik op reis was kreeg ik heel veel met pompoen. Ze maakten er een soort puree van (als in aardappelpuree), maar ik weet niet precies hoe ze dat deden, dus daar heb je niet zo veel aan ;-)
Haha dat kan ik misschien wel even opzoeken op google. Dat zou ik weleens willen proberen.
Lady Starstruck- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: