Kende iemand dit?
+13
Linnie1985
Sjeels
Bubbelicious
Mint
Kabouter
Dolphinne
Pussycat
Lejow
TNMN
Marin
SuperGrover
Summerlovin
Paper Crown
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Kende iemand dit?
Klinkt lekker..morgen eens kijken of ze ze hier ook hebben bij de AH.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kende ze al, ze zijn inderdaad heerlijk! Je kunt het velletje er ook zo afhalen, scheelt gepulk
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben echt superblond hoor, maar zit daar ook een pit in?
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Ja, heb ze laatst gezien bij de groenteboer. Ze zijn ineens helemaal 'in' geloof ik, want je ziet ze overal!
Ik had laatst ook iets lekkers, tomberries, tomaatjes net zo groot als aalbessen, heerlijk!
Hier ga ik naar op zoek, waar haal je ze? Gewoon bij AH?
Gast- Gast
Oh jammer, ik haat die fluwelen vacht zo, dat ik enkel nog nectarines eet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik kende ze al, ik eet ze best vaak, vind ze erg lekker!
Ik eet de fluwele vacht ook op, is niet zo erg dik en ook lekker om op te eten
Ik eet de fluwele vacht ook op, is niet zo erg dik en ook lekker om op te eten
Sjeels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 28
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb ze vorig jaar al eens gegeten. Mijn ma haalt ze van een turkse supermarkt bij hun in de buurt. Nu zie je ze overal. Ze zijn idd heel erg lekker Wat ook heel lekker is, is Sharon fruit!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Ik heb ze vorig jaar al eens gegeten. Mijn ma haalt ze van een turkse supermarkt bij hun in de buurt. Nu zie je ze overal. Ze zijn idd heel erg lekker Wat ook heel lekker is, is Sharon fruit!
Dat is ook erg lekker idd! Die wilde ik ook al noemen, maar had geen idee wat de naam was.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Linnie1985 schreef:Ik heb ze vorig jaar al eens gegeten. Mijn ma haalt ze van een turkse supermarkt bij hun in de buurt. Nu zie je ze overal. Ze zijn idd heel erg lekker Wat ook heel lekker is, is Sharon fruit!
Dat is ook erg lekker idd! Die wilde ik ook al noemen, maar had geen idee wat de naam was.
Wij krijgen ze (heel misschien) volgend jaar, we hebben namelijk een boompje van in de tuin staan
Linnie1985- Kletskop
Is dat Sharon fruit zoet? Geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen.
Kun je het ergens mee vergelijken?
Gast- Gast
Birgit schreef:Is dat Sharon fruit zoet? Geen idee wat ik me er precies bij voor moet stellen.
Ik weet dat het heel erg zoet en sappig is. De schil moet je er wel af halen. Maar waar het mee te vergelijken is? Geen idee, je moet het echt zelf een keer proberen. Ik hou er wel van, ben zelf dol op zoet.
Linnie1985- Kletskop
Heerlijk ja die perziken ken ik en sharon fruit ook alleen wij noemen het kaki fruit maar heb ook meestal die oranje ervan!
Maare ik haal dat meestal op de markt, komen jullie nooit op- de markt ofzo??
Daar hebben ze zoveel lekkers en vers enz en veel keus en een stuk goedkoper!!
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
kippiee schreef:Heerlijk ja die perziken ken ik en sharon fruit ook alleen wij noemen het kaki fruit maar heb ook meestal die oranje ervan!
Ik kom nooit op de markt.. haha, heb daar geen tijd voor helaas...
@Birgit: ja het is heel zoet en zacht, beetje structuur van mango.. maar je moet ze wel rijp hebben, anders zijn ze niet lekker!
Ik weet niet wie het vroeg, maar zit een pit in die wilde perzik, een kleintje..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
[quote="2CKC2"]
Ik kom nooit op de markt.. haha, heb daar geen tijd voor helaas... Oke ook geen half uurtje?? Ik ga altijd snel ff voor mn werk of erna heb zo wat lekkere dingen ingeslagen!!! of zaterdags hier is dan hele dag markt.
@Birgit: ja het is heel zoet en zacht, beetje structuur van mango.. maar je moet ze wel rijp hebben, anders zijn ze niet lekker!
Ik weet niet wie het vroeg, maar zit een pit in die wilde perzik, een kleintje.. [/quote
kippiee schreef:Heerlijk ja die perziken ken ik en sharon fruit ook alleen wij noemen het kaki fruit maar heb ook meestal die oranje ervan!
Ik kom nooit op de markt.. haha, heb daar geen tijd voor helaas... Oke ook geen half uurtje?? Ik ga altijd snel ff voor mn werk of erna heb zo wat lekkere dingen ingeslagen!!! of zaterdags hier is dan hele dag markt.
Ik weet niet wie het vroeg, maar zit een pit in die wilde perzik, een kleintje.. [/quote
kippiee- Fluisteraar
Ik heb geen idee waar die Tomberries vandaan komen, ik heb ze gekregen van een jongetje op mijn werk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
[quote="kippiee"]
Mijn werktijden komen nooit uit met de markt helaas...
2CKC2 schreef:kippiee schreef:Heerlijk ja die perziken ken ik en sharon fruit ook alleen wij noemen het kaki fruit maar heb ook meestal die oranje ervan!
[quote="2CKC2"]
ahhh das jammer ze hebben zoveel lekkers
kippiee schreef:2CKC2 schreef:kippiee schreef:Heerlijk ja die perziken ken ik en sharon fruit ook alleen wij noemen het kaki fruit maar heb ook meestal die oranje ervan!
ahhh das jammer ze hebben zoveel lekkers
kippiee- Fluisteraar
Ik heb ze gevonden bij de AH!!
Dat zal Yrsa dan ook wel lusten, die heeft net nog een nectarine verorberd met veel 'mmm' geroep en zwaaibewegingen naast haar oor. Ik schil haar fruit toch, dus dat fluwelen schilletje maakt dan ook weinig uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ze zijn heerlijk!
En veeeel lekkerder bij de 'buurt-turk' dan de appie of groenteboer. Al zijn fruit is lekkerder (en verse kruiden, olijven, borek en baklava) en nog goedkoper ook!
Zoo dat was weer even de reclame voor mijn turkie
En veeeel lekkerder bij de 'buurt-turk' dan de appie of groenteboer. Al zijn fruit is lekkerder (en verse kruiden, olijven, borek en baklava) en nog goedkoper ook!
Zoo dat was weer even de reclame voor mijn turkie
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Susan schreef:Dat zal Yrsa dan ook wel lusten, die heeft net nog een nectarine verorberd met veel 'mmm' geroep en zwaaibewegingen naast haar oor. Ik schil haar fruit toch, dus dat fluwelen schilletje maakt dan ook weinig uit.
Haha, dat is echt heel schattig.. je kan dit misschien ook schillen en in dr hand geven in plaats van partjes.. het is heel makkelijk vast te houden.. maar misschien zonder schil glibberig.
Die zijn heerlijk. Oh yum ik ben dol op perziken. Een nadeel is alleen wel dat je er erg vieze plakkerige handen van krijgt
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang kende jij je vriend al?
» Deze kende ik nog niet
» Iemand zin...
» Iemand de tip
» Weet iemand dit ???
» Deze kende ik nog niet