Dagcafé
+21
Qiara
Kabouter
Bimbam
Sweety
TNMN
Zininzon
sheila123
May
Lejow
Rush
Jordana
Sjaantje
Julia
Tiana
Happydobby
Lotus
Oasis
Ilargi
Burn
ExpressoB
Toet
25 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik denk dat ik mijn punt wel heb gemaakt zo
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
En ik legde ook altijd muntjes en kiezeltjes op het spoor en was dan bang dat Bello ging ontsporen
Origineel, Bruce! Waar legde jij ze erop
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik heb ook whatsapp hoor
Hee, ik wil met jou whatsappen
Oke, ik stuur je wel even een PM dan
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
zo ben ik weer.. hard gegaan vanavond .
ga eens even kijken of er nog wat op tv is ..
ga eens even kijken of er nog wat op tv is ..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Haha, die arme Bello. Wat een tuig woont daar tochVergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
En ik legde ook altijd muntjes en kiezeltjes op het spoor en was dan bang dat Bello ging ontsporen
Gast- Gast
Ah, jullie komen allemaal uit dezelfde omgeving, ik ken Bello helemaal niet en speelde ook nooit op het spoor
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Het nummer vind je een paar dagcafeetjes terugReva schreef:Stylegirl schreef:Ik heb ook whatsapp hoor
Hee, ik wil met jou whatsappen
Ik werd vandaag gebeld door een nummer wat ik niet kende en ik dacht oh oh Niet opgenomen, kreeg ik daarna een smsje van dat nummer, dacht ik weer...oh oh Was het gewoon een vrouw die iemand zocht voor werk
Gast- Gast
Speelden jullie vroeger niet toevallig samen ?
Qiara- Ratel
Niemand die bij mij in de buurt woont en zich aanbiedt om even een lekker drankje te komen brengen ? En een zak chips en muffins.. En om dan weer lekker naar huis te gaan zodat ik het alleen op kan eten en drinken ?
Tiana- Ratel
another cinderella story is dat een leuke film?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Heb jij geen WA?Qiara schreef:Ik denk dat ik mijn punt wel heb gemaakt zo
Tiana- Ratel
Vond ik ook Vlak bij station Zwaag!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
Gast- Gast
Reva, ik heb een nummer opgeslagen, want ik wilde jouw nummer wel hebben, maar ik weet nu niet of het echt jouw nummer is
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Reva, ik heb een nummer opgeslagen, want ik wilde jouw nummer wel hebben, maar ik weet nu niet of het echt jouw nummer is
Tiana- Ratel
Haha nee dat dan weer niet.Qiara schreef:Speelden jullie vroeger niet toevallig samen ?
Gast- Gast
Ik heb het nummer ook opgeslagen en ben nu aan het WA'n met iemand die zich uitgeeft voor Reva.Qiara schreef:Reva, ik heb een nummer opgeslagen, want ik wilde jouw nummer wel hebben, maar ik weet nu niet of het echt jouw nummer is
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Vond ik ook Vlak bij station Zwaag!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
ZWAAG HEEFT GEEN STATION, WHAHAHAHAHAHAHAHAHH
*gaat dood hier *
Edit: scheelt wel weer een bevuilde intercity
Gast- Gast
Ik had vroeger coole vrienden.Vergeet-me-nietje schreef:Haha nee dat dan weer niet.Qiara schreef:Speelden jullie vroeger niet toevallig samen ?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Smikkell schreef:Heb jij geen WA?Qiara schreef:Ik denk dat ik mijn punt wel heb gemaakt zo
Helaas, zit niets anders op dan een paar maanden wachten of in de tussentijd de jackpot winnen.
Qiara- Ratel
FAKER!!!!!!!!!!!Vergeet-me-nietje schreef:Vond ik ook Vlak bij station Zwaag!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
Laatst aangepast door Smikkell op di 19 jul 2011 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Reva, je hebt een pm met mijn nummer als het goed is ..
Pfff, ik moet zo mijn kamer opruimen, want morgen komt de makelaar het huis taxeren.
Pfff, ik moet zo mijn kamer opruimen, want morgen komt de makelaar het huis taxeren.
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Ik heb het nummer ook opgeslagen en ben nu aan het WA'n met iemand die zich uitgeeft voor Reva.Qiara schreef:Reva, ik heb een nummer opgeslagen, want ik wilde jouw nummer wel hebben, maar ik weet nu niet of het echt jouw nummer is
Een betere versie? Begint het met een 8, Qmusic?
Stylegirl: was je pm vrijwillig of ben je bezwegen onder de groepsdruk?
Gast- Gast
Jonguh, wel een Bello-station! http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_ZwaagReva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Vond ik ook Vlak bij station Zwaag!Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ik heb geen whatsap maar wil wel foto's!
ZWAAG HEEFT GEEN STATION, WHAHAHAHAHAHAHAHAHH
*gaat dood hier *
Edit: scheelt wel weer een bevuilde intercity
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: