Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

2 plaatsers

Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 9:39

heb na wat middeltjes uitgeprobeerd te hebben, een voegenstift gekocht (was in aanbieding bij de Aldi)
En nu zijn de voegen weer wit! Ziet er echt stuk frisser uit. Ben wel heel benieuwd hoe het blijft.

Iemand ervaring mee?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 10:16

Is dat niet onwijs veel werk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 10:55

toilettegels op vloer he. Moest voor stukje achter de pot veel moeite doen maar viel mee...denk uurtje excl pauzes om te laten drogen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 21:12

ivax schreef: toilettegels op vloer he. Moest voor stukje achter de pot veel moeite doen maar viel mee...denk uurtje excl pauzes om te laten drogen

Dat is de moeite wel waard. Ik zal ook eens bij de Aldi kijken! Alleen als ik me half dood schrob krijg ik mijn voegen van zowel wc als badkamer schoon. Het is dat ik fris sanitair wil, maar men, wat een werk.
Zo'n voegenstift zou voor mij dé tip zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Error zo 17 jul 2011 - 23:22

Hebben ze die altijd of alleen deze week?
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Dolphinne ma 18 jul 2011 - 2:55

Die hebben ze alleen deze week (vanaf afgelopen zaterdag) in de aanbieding.
Ik zat er ook over te denken om hem te gaan kopen.
Bij mij in de wc zijn de voegen ongeveer geel (nog van de vorige bewoner) en is met bleek niet eens weg te krijgen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 5:22

Ik zou het proberen. Twee stiften vijf euro...heb aan een net niet genoeg gehad. Loop hele tijd naar binnen te gloepen als ik langs toilet loop hihi...ben er blij mee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 6:42

Als ze het niet bij de Aldi meer hebben kun je het vast bij de bouwmarkt krijgen. Maar het ging mij niet om de vloer idd, dat ziet er toch niet uit hier. Meer om de muur... Voor zo ver dat er wel uitziet haha. Ik denk dat ik maar lekker gewoon geen aandacht aan besteed :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen Empty Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum