voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen
heb na wat middeltjes uitgeprobeerd te hebben, een voegenstift gekocht (was in aanbieding bij de Aldi)
En nu zijn de voegen weer wit! Ziet er echt stuk frisser uit. Ben wel heel benieuwd hoe het blijft.
Iemand ervaring mee?
En nu zijn de voegen weer wit! Ziet er echt stuk frisser uit. Ben wel heel benieuwd hoe het blijft.
Iemand ervaring mee?
Gast- Gast
Re: voegenstift...nav mijn topic over vieze voegen
toilettegels op vloer he. Moest voor stukje achter de pot veel moeite doen maar viel mee...denk uurtje excl pauzes om te laten drogen
Gast- Gast
ivax schreef: toilettegels op vloer he. Moest voor stukje achter de pot veel moeite doen maar viel mee...denk uurtje excl pauzes om te laten drogen
Dat is de moeite wel waard. Ik zal ook eens bij de Aldi kijken! Alleen als ik me half dood schrob krijg ik mijn voegen van zowel wc als badkamer schoon. Het is dat ik fris sanitair wil, maar men, wat een werk.
Zo'n voegenstift zou voor mij dé tip zijn!
Gast- Gast
Hebben ze die altijd of alleen deze week?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Die hebben ze alleen deze week (vanaf afgelopen zaterdag) in de aanbieding.
Ik zat er ook over te denken om hem te gaan kopen.
Bij mij in de wc zijn de voegen ongeveer geel (nog van de vorige bewoner) en is met bleek niet eens weg te krijgen.
Ik zat er ook over te denken om hem te gaan kopen.
Bij mij in de wc zijn de voegen ongeveer geel (nog van de vorige bewoner) en is met bleek niet eens weg te krijgen.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het proberen. Twee stiften vijf euro...heb aan een net niet genoeg gehad. Loop hele tijd naar binnen te gloepen als ik langs toilet loop hihi...ben er blij mee
Gast- Gast
Als ze het niet bij de Aldi meer hebben kun je het vast bij de bouwmarkt krijgen. Maar het ging mij niet om de vloer idd, dat ziet er toch niet uit hier. Meer om de muur... Voor zo ver dat er wel uitziet haha. Ik denk dat ik maar lekker gewoon geen aandacht aan besteed .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vieze voegen in de badkamer
» Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
» het gggrrr dit is niet mijn dag topic
» Waarom is mijn topic weg mbt bont?
» voegen schoonmaken
» Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
» het gggrrr dit is niet mijn dag topic
» Waarom is mijn topic weg mbt bont?
» voegen schoonmaken
Pagina 1 van 1