Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Extreme Couponing

+2
Lejow
Spring
6 plaatsers

Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Extreme Couponing

Bericht  Spring za 16 jul 2011 - 7:04

Op de nieuwe zender TLC was net een programma. 'Extreme Couponing'

De titel zegt het al. Het gaat om huisvrouwen die extreem bezig zijn met kortingscouponnen.
Zo heeft een vrouw voor ruim 600 dollar aan boodschappen. Dit betaalt ze in 18 keer. Ze gebruikt hiervoor verschillende kortingsbonnen. Aan het einde heeft ze in totaal maar iets van 5 dollar uitgegeven voor die 600 dollar aan boodschappen.

Per keer boodschappen doen gaat ze precies na wat ze moet halen, welke bonnen ze er voor mag gebruiken en hoe ze al die boodschappen dan moet verdelen om op alle boodschappen de gewenste kortingen te krijgen.

Ze heeft bijvoorbeeld bonnen die geld op leveren als ze ze op de juiste manier gebruikt..
Volgens mij kan dat in Nederland bijna niet. Dan zijn er denk ik verschillende voorwaarden die er voor zorgen dat je altijd wat moet betalen.

Wat een werk! Maar ze bespaart dus gewoon 90% van de lasten van de boodschappen op deze manier.

Als je zou willen kun je dus erg veel besparen op je boodschappen. Maar volgens mij wordt er hier in Nederland niet zo veel gebruik gemaakt van kortingsbonnen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 7:06

Das echt bizar... En wat je zegt in Nederland maken ze ze wel zo dat je alsnog moet betalen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  TukTuk za 16 jul 2011 - 7:15

Zag het de vorige keer ook.. Hadden ze voor iets van 1500 euro aan boodschappen voor 100 euro uiteindelijk.. Ik snap ook niet waarom zo iets juist in Amerika wel kan. Daar dekken ze zich voor alles in, maar simpele voorwaarden als "per klant maar 1 bon" en "niet geldig in combinatie met andere acties" etc, dat is er dan juist weer niet.
Is ook gelijk de reden waarom het in NL niet zou kunnen, omdat winkels zich er wel voor indekken hier.

Overigs zou ik het ook wel doen hoor als het zou kunnen! Die ene vrouw vorige week was 6 uur per keer bezig voordat ze boodschappen kon doen, maar bespaarde wel honderden dollars op die manier, vaak had ze besparingen van rond de 90 tot 95& op het totaal bedrag!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 7:30

Ja, als het zou kunnen zou ik er ook wel voor gaan haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 7:42

Ik zapte daar vorige keer langs, kwam ik er net dus achter dat er dus gewoon een heel programma van is. Ik vind het echt hilarisch, vooral ook die huizen van die vrouwen, ze kunnen bijna zelf wel een winkel beginnen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 8:45

Ik ken wel mensen die extreem de acties bijhouden om zoveel mogelijk geld te besparen.

Maar ik ken via via ook iemand die bij de Jumbo gewoon de schappen leeg haalt, om de producten die bijna over de datum zijn, dus gratis mee te kunnen nemen, te zoeken in de schappen. Hell, moet er niet aan denken... tijd over zeker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Spring za 16 jul 2011 - 9:45

Yasmin schreef:Ik zapte daar vorige keer langs, kwam ik er net dus achter dat er dus gewoon een heel programma van is. Ik vind het echt hilarisch, vooral ook die huizen van die vrouwen, ze kunnen bijna zelf wel een winkel beginnen :P

Inderdaad. Ik haal ook wel eens veel boodschappen in een keer op. Maar dan zit ik na een week vaak met dingen die over de datum zijn..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  JD za 16 jul 2011 - 9:52

even over dat tlc, is dat alleen via internet te bekijken? of is er echt een nieuwe zender bij op tv?
hoor veel mensen erover,maar heb me er eerlijk gezegd nog niet erg in verdiept
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  TukTuk za 16 jul 2011 - 9:53

*Marietje* schreef:even over dat tlc, is dat alleen via internet te bekijken? of is er echt een nieuwe zender bij op tv?
hoor veel mensen erover,maar heb me er eerlijk gezegd nog niet erg in verdiept

Is vanaf 6 uur savonds op de zender van Animal Planet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  JD za 16 jul 2011 - 10:08

AngelNyn schreef:
*Marietje* schreef:even over dat tlc, is dat alleen via internet te bekijken? of is er echt een nieuwe zender bij op tv?
hoor veel mensen erover,maar heb me er eerlijk gezegd nog niet erg in verdiept

Is vanaf 6 uur savonds op de zender van Animal Planet.

thanx!smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 11:23

In Amerika heb je ook veel meer aanbiedingen dan hier volgens mij. Als je daar een bon krijg van de supermarkt staat de achterkant al vol met couponnen voor aanbiedingen, ook van andere winkels zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 3:22

Ik heb dit programma ook gekeken. Wauw kon dat hier maar. Ik hou ook van besparen. Alleen,, met 3500 coupons in de winkel lopen vind ik ook weer teveel moeite Laughing

En soms vind ik het wel te ver gaan. Zoals de moeder waarvan de voorraad wcpapier onder het bed van haar kind lag. Echt overal in huis ligt voorraad. Dat vind ik dus te ver gaan, maar alleen in de kelder ofzo, zolang het past prima.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 3:23

Ik vind zoiets gaaf. Jammer dat we dat hier niet hebben laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Spring zo 17 jul 2011 - 3:51

Het zou ons een hoop geld besparen met boodschappen doen.. Maar ik neem er vaak de moeite niet voor.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  SarahKey zo 17 jul 2011 - 5:12

Het zou idd besparen, maar echt gezond lijkt het me niet. Zie weinig van fruit/groente etc.
Afgelopen zaterdag die vrouw die meteen de maand boodschappen deed. Zag geen verse dingen, alleen maar voorverpakte en blikken eten. Lijkt me dus echt niet gezond. Dan maar wat meer geld kwijt!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  TukTuk zo 17 jul 2011 - 5:33

SarahKey schreef:Het zou idd besparen, maar echt gezond lijkt het me niet. Zie weinig van fruit/groente etc.
Afgelopen zaterdag die vrouw die meteen de maand boodschappen deed. Zag geen verse dingen, alleen maar voorverpakte en blikken eten. Lijkt me dus echt niet gezond. Dan maar wat meer geld kwijt!

Tja je hebt het ook wel over Amerika :P De gemiddelde Amerikaan eet ook niet gezond. Maar dat kan je er natuurlijk ook altijd nog naast kopen he.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty couponcodes

Bericht  aysu-38 di 16 aug 2011 - 5:48

http://www.vouchercode.nl heb je ook veel couponcodes, het is wel handig voor het besparen van het geld.

aysu-38
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 16-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

extreme - Extreme Couponing Empty Re: Extreme Couponing

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum