Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 5:49

Hoi,

Een paar maanden geleden heb ik een aanslag gekregen van de Belastingdienst. Deze moest voor 18 juli 2011 worden betaald. Nu heb ik hem net pas overgemaakt (een beetje vergeten/dacht dat ik nog wel tijd had Embarassed). Ze hebben het geld (waarschijnlijk) gewoon maandag, maar hebben ze het dan ook dezelfde dag verwerkt? Het laatste waar ik op zit te wachten is nog eens een keer extra kosten. Belastingdienst is me duur zat. :P

Iemand die het toevallig weet? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 5:52

Vllg mij heb je altijd wel een paar dagen uitloop hoor.

En wat staat er precies in de brief? Op die datum betaald zijn? Of 'houd rekening met verwerkingstijd?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 5:52

Volgens mij is dat niet zo'n ramp !!! Je bent gewoon optijd en ze kijken volgens mij nauwkeurig op de datum maar rekenen daar een paar daagjes bij ! Dat heb ik namelijk wel met de zorgtoeslag terug betalen. Moet ook altijd voor de 28e en ben soms later geweest maar geen extra kosten gehad verder !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:39

Er staat precies in de brief dat het voor de 18e juli moet zijn betaald en dat wanneer ik te laat ben ze direct overgaan op het versturen van aanmaning/dwangbevel met kosten.

Nou ja, ik heb het voor de 18e betaald. Alleen een beetje jammer dat het weekend ertussen zit. angel Thanks ladies, ik zal even van het goede uitgaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:43

Angel Blue Eyes schreef:Er staat precies in de brief dat het voor de 18e juli moet zijn betaald en dat wanneer ik te laat ben ze direct overgaan op het versturen van aanmaning/dwangbevel met kosten.

Nou ja, ik heb het voor de 18e betaald. Alleen een beetje jammer dat het weekend ertussen zit. angel Thanks ladies, ik zal even van het goede uitgaan. smile
En vandaag is het de 15e, dus zit je voor de 18e toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:45

Je kan met je afschrift bewijzen dat jij het voor de 18e hebt overgemaakt. Lijkt me goed genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:46

ProudMama schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Er staat precies in de brief dat het voor de 18e juli moet zijn betaald en dat wanneer ik te laat ben ze direct overgaan op het versturen van aanmaning/dwangbevel met kosten.

Nou ja, ik heb het voor de 18e betaald. Alleen een beetje jammer dat het weekend ertussen zit. angel Thanks ladies, ik zal even van het goede uitgaan. smile
En vandaag is het de 15e, dus zit je voor de 18e toch?

Klopt, dus ik hem me aan mijn deel van de eis gehouden. Maar we moeten het over het weekend heentillen en een betaling wordt niet zo snel verwerkt bij zulke overheidsinstelling. Tenzij ze gewoon willen dat ik het voor de 18e betaal en dat ze het zelfs de 19e mogen bewerken. Hoe dan ook, het is betaald. Ik kan het gewoon niet meer veranderen dat ik het 'vergeten' ben en pas vandaag het bedrag heb overgemaakt. Ik hoop dat ze ook snappen dat ik me probeerde te houden aan het gegeven dat ze wilden dat ik voor de 18e moest betalen. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 8:47

Megara schreef:Je kan met je afschrift bewijzen dat jij het voor de 18e hebt overgemaakt. Lijkt me goed genoeg.

Dat kan ik bewijzen. Very Happy

Volgens mij moet ik vroeg op bed, als ik dat zo lees. Lekkere woordkeuze continu, haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Didi vr 15 jul 2011 - 11:54

Als je het op de 15e hebt overgemaakt is er niks aan de hand. Het is de 15e van jou rekening geschreven dus je hebt je plicht gedaan.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Belastingdienst - Betalingsverwerking?  Empty Re: Belastingdienst - Betalingsverwerking?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum