Dagcafé
+16
Jordana
Rush
VeryCherry
Lotus
Snoes
Error
Lejow
Toet
Qiara
ExpressoB
May
Tiana
Bimbam
Merai
Sjaantje
Burn
20 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik denk erover zo naar een verjaardag te gaan. We zijn last-minute uitgenodigd en eigenlijk vind ik het wel leuk om even te gaan.
Gast- Gast
Doen Alex! Leuke afleiding en bezigheid toch? Of is het van saaie mensen...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Gaan! Gezelligheid kent geen tijd
God, wat verrassend weer, het regent!!!!
God, wat verrassend weer, het regent!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Eerlijk gezegd had ik me de eerste twee weken van mijn vakantie heel anders voorgesteld haha (lees: In de tuin, in bikini, in of naast mijn opblaaszwembad....)
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het enige waar ik mee zit is dat mijn man niet mee wil, en ik vind het een beetje eng om te rijden ...
Gast- Gast
En, wat is het geworden Alex?
Zwoesj- Ratel
Ik weet het nog steeds niet, haha! Ik zit nog op de bank. Moet ook nog een cadeautje halen als ik ga, dus ik moet wel snel beslissen want om 17.00 uur gaan de winkels dicht. Wat is leuk om te kopen? Het is een verjaardag van 2 oud-collega's (zij hebben een relatie). Zij is 32 geloof ik, hij 47.
Gast- Gast
Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Gast- Gast
Alex schreef:Ik weet het nog steeds niet, haha! Ik zit nog op de bank. Moet ook nog een cadeautje halen als ik ga, dus ik moet wel snel beslissen want om 17.00 uur gaan de winkels dicht. Wat is leuk om te kopen? Het is een verjaardag van 2 oud-collega's (zij hebben een relatie). Zij is 32 geloof ik, hij 47.
Ehm... Bonnen doen het vaak goed. Diner bon ofzo?
Zwoesj- Ratel
Smikkell schreef:Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Je vergeet de boter...
Zwoesj- Ratel
Nee, niks van het lijstje, sommige dingen heb ik al. En beschuit doen we niet aan, dat wordt gewoon cake met slagroom en muisjes.Smikkell schreef:Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Maar die halen we na de bevalling pas, da's vroeg genoeg.
Gast- Gast
Alex schreef:Ja een dinerbon is ook wel leuk inderdaad. Enig idee waar ik die kan kopen?
http://www.dinercheque.nl/dinercheque-geven.aspx
Zwoesj- Ratel
Nou, daar zeg je wat..Zwoesj schreef:Smikkell schreef:Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Je vergeet de boter...
Gast- Gast
Ja, je gaat dinsdag gewoon even op de fiets heen en weer..ProudMama schreef:Nee, niks van het lijstje, sommige dingen heb ik al. En beschuit doen we niet aan, dat wordt gewoon cake met slagroom en muisjes.Smikkell schreef:Kraamverband, soda (om de hechtingen in te weken), biefstuk, kool(voor de compressen), beschuiten, muisjes, aambeienzalf...ProudMama schreef:Zo, boodschappen zijn ook weer binnen voor het weekend...
Maar die halen we na de bevalling pas, da's vroeg genoeg.
Gast- Gast
Kleintjes onder de arm, moet kunnen..
Zwoesj- Ratel
Die kan je gewoon in de auto laten, kunnen echt nog geen kant op.Zwoesj schreef:Kleintjes onder de arm, moet kunnen..
PM, onze held..
Gast- Gast
Auto gewoon op slot, niemand die ze kan stelen...
Kom je buiten... is je auto weggesleept!!
Kom je buiten... is je auto weggesleept!!
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: