Kan ik deze wijn nog drinken?
Pagina 1 van 1
Kan ik deze wijn nog drinken?
Afgelopen vrijdagavond heb ik een fles rode wijn opgemaakt, ik meende dat ik hem had vacuum getrokken maar ik kom er net achter dat ik dat dus niet heb gedaan.
De fles staat dus sinds vrijdagavond op het aanrecht, wel met de "kurk" er in. Wat denken jullie, kan ik hier vanavond nog een glaasje van nemen of zou hij toch zuur geworden zijn.....
Ik kan natuurlijk ook even proeven maar misschien kan één van jullie me ook raad geven.
De fles staat dus sinds vrijdagavond op het aanrecht, wel met de "kurk" er in. Wat denken jullie, kan ik hier vanavond nog een glaasje van nemen of zou hij toch zuur geworden zijn.....
Ik kan natuurlijk ook even proeven maar misschien kan één van jullie me ook raad geven.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Re: Kan ik deze wijn nog drinken?
Ik zou er even aan ruiken. Met rode wijn heb je kans dat het nog wel te drinken is.
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik zou er even aan ruiken. Met rode wijn heb je kans dat het nog wel te drinken is.
En als hij wel zuur geworden is, ruik ik dat dan meteen? Of moet ik daarvoor echt gaan proeven...?
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Minneke schreef:Ik zou er even aan ruiken. Met rode wijn heb je kans dat het nog wel te drinken is.
En als hij wel zuur geworden is, ruik ik dat dan meteen? Of moet ik daarvoor echt gaan proeven...?
Doorgaans ruik je dat wel ja
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wijn leren drinken
» Alleen wijn drinken?
» 4 mei picknicken (wijn drinken) in Utrecht.
» Wijn leren drinken, met welke beginnen?
» Extra drinken aanbieden met deze warmte?
» Alleen wijn drinken?
» 4 mei picknicken (wijn drinken) in Utrecht.
» Wijn leren drinken, met welke beginnen?
» Extra drinken aanbieden met deze warmte?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: