Jaarafrekening gas/energie
+13
Fearie
blondje1313
Lejow
Caroow
Atelier Madame
flower
girli
sanne-84
TukTuk
Barbabella
Zininzon
VeryCherry
M@niek
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jaarafrekening gas/energie
Ik vond het dit jaar wel spannend. Want vond dat ik aardig laag zat qua maandlasten. Maar ik krijg wel even 13 hele euro's terug.
Gast- Gast
Nouja, beter iets dan niets toch, Maura?
Wij wonen volgens mij niet in een energieslurpend huis, hebben niet alle ramen dubbel glas, maar wel op de juiste plekken. Wassen doe ik eigenlijk voornamelijk in de avonden/weekenden. Het enige wat bij ons echt energie en water vreet is het vele, lekker lange douchen.
200 was onze top geloof ik wat we konden doen, dus ik denk dat we iig niet terug hoeven te betalen.
Mijn vriend noemt het zo hoog inzetten van ons maandbedrag 'jouw manier van sparen' haha
Wij wonen volgens mij niet in een energieslurpend huis, hebben niet alle ramen dubbel glas, maar wel op de juiste plekken. Wassen doe ik eigenlijk voornamelijk in de avonden/weekenden. Het enige wat bij ons echt energie en water vreet is het vele, lekker lange douchen.
200 was onze top geloof ik wat we konden doen, dus ik denk dat we iig niet terug hoeven te betalen.
Mijn vriend noemt het zo hoog inzetten van ons maandbedrag 'jouw manier van sparen' haha
Gast- Gast
Het staat er ook wel erg verwend. Maar liever iets terugkrijgen, dan bij moeten betalen. Dat sowieso.
Gast- Gast
Wij wonen hier nu bijna een jaar dus als het goed is krijgen we de afrekening volgende maand. Ik ben erg benieuwd aangezien mijn vriend nog wel eens vergeet de verwarming uit te zetten dus ik ben bang dat we moeten bijbetalen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Maura schreef:Het staat er ook wel erg verwend. Maar liever iets terugkrijgen, dan bij moeten betalen. Dat sowieso.
Ik vatte het helemaal niet verwend op hoor!
Ik snap hoe je het bedoelde haha
Ik hou zelf namelijk helemaal niet van verrassingen
Gast- Gast
Ik kreeg gister de brief binnen dat ik het moet gaan aangeven. Vorig jaar moest ik voor het eerst in mijn leven betalen ipv ontvangen, dat was pijnlijk . Ik hoop dit jaar dus op beter. Kun je het gelijk zien als je het invult? Zo niet, hoe lang duurt het ongeveer voor het verwerkt is?
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik kreeg gister de brief binnen dat ik het moet gaan aangeven. Vorig jaar moest ik voor het eerst in mijn leven betalen ipv ontvangen, dat was pijnlijk . Ik hoop dit jaar dus op beter. Kun je het gelijk zien als je het invult? Zo niet, hoe lang duurt het ongeveer voor het verwerkt is?
Ik heb gisteren ook een brief gekregen om de meterstand door te geven maar die was alleen voor het electrisch. Voor het gas kreeg ik vorig jaar pas later een brief om dat door te geven en toen kreeg ik mijn eindafrekening uiteindelijk pas in december.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Zusje schreef:Ik kreeg gister de brief binnen dat ik het moet gaan aangeven. Vorig jaar moest ik voor het eerst in mijn leven betalen ipv ontvangen, dat was pijnlijk . Ik hoop dit jaar dus op beter. Kun je het gelijk zien als je het invult? Zo niet, hoe lang duurt het ongeveer voor het verwerkt is?
Nee je kan het niet direct zien. Weet je het verbruik van vorig jaar nog? Misschien kan je het vergelijken?
Hoelang het duurt voordat het verwerkt is weet ik niet precies.
Als het in NL net zo gaat als in BE dan geef je je standen door aan de netbeheerder en die stuurt ze dan door naar de energieleverancier en die maakt de jaarafrekening.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vorige week de meterstand door gegeven. Ben benieuwd of we wat terug krijgen vorig jaar moesten we flink bijbetalen. Hopelijk val het dit jaar wat mee.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Raindrop schreef:Zusje schreef:Ik kreeg gister de brief binnen dat ik het moet gaan aangeven. Vorig jaar moest ik voor het eerst in mijn leven betalen ipv ontvangen, dat was pijnlijk . Ik hoop dit jaar dus op beter. Kun je het gelijk zien als je het invult? Zo niet, hoe lang duurt het ongeveer voor het verwerkt is?
Nee je kan het niet direct zien. Weet je het verbruik van vorig jaar nog? Misschien kan je het vergelijken?
Hoelang het duurt voordat het verwerkt is weet ik niet precies.
Als het in NL net zo gaat als in BE dan geef je je standen door aan de netbeheerder en die stuurt ze dan door naar de energieleverancier en die maakt de jaarafrekening.
Oh das wel een goede eigenlijk, volgens mij heb ik die papieren nog wel bewaard. Zal morgen even kijken als ik mijn administratie bij ga werken.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jaarafrekening energie.
» Jaarafrekening EON
» Kat en energie kwijt
» Jaarafrekening
» Jaarafrekening EON
» Jaarafrekening EON
» Kat en energie kwijt
» Jaarafrekening
» Jaarafrekening EON