Dagcafé
+16
May
Merai
Qiara
Toet
Snoes
Minx
silly-one
Sjaantje
ExpressoB
Lejow
Burn
VeryCherry
Tiana
Rovine
Lotus
Bimbam
20 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Hmm, ik loop nu al vast met mijn schrijfwerk.
Hoi TD!
Hoi TD!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ohh mijn god ik had de aflevering van babyboom van vorige week beter niet kunnen kijken..... Man ik zit echt te huilen hier
Gast- Gast
We vonden een bak met oude postzegels, ik weet nu werkelijk welke postzegels in welk jaar in gebruik waren
Maar kwam ook wel wat unieks tegen:
Eens zien of het nog geld oplevert...
Maar kwam ook wel wat unieks tegen:
Eens zien of het nog geld oplevert...
Gast- Gast
Omg, ik kan geen kleren meer zien joh. Zit al voor de 3e keer een was in de machine vandaag.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hoi dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha SS, lekker is dat he, om eens de boel helemaal uit te mesten en opnieuw in te richten. Die postzegel is wel heel bijzonder trouwens! Zul je inderdaad nog wel wat voor kunnen vangen denk ik... Vooral omdat is als ik het goed zag ongestempeld is.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Dus je bent er weg van? Of juist niet?Reva schreef:Zo, ik ben afgewerkt.
Wel weg van mn werk
Gast- Gast
Ik heb zin in kipnuggets.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Haha SS, lekker is dat he, om eens de boel helemaal uit te mesten en opnieuw in te richten. Die postzegel is wel heel bijzonder trouwens! Zul je inderdaad nog wel wat voor kunnen vangen denk ik... Vooral omdat is als ik het goed zag ongestempeld is.
Ik hoop het, er liggen hier nog honderden postzegels om mij heen. Ik denk trouwens misschien wel duizenden ff sorteren en dan op de foto zetten.
Gast- Gast
Ik niet. Maar de Mac heeft ze vast voor je!Stylegirl schreef:Ik heb zin in kipnuggets.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ik niet. Maar de Mac heeft ze vast voor je!Stylegirl schreef:Ik heb zin in kipnuggets.
Niet van de Mac . Zelf bakken.. Maar ik mag straks iets van een kipburger/kipschnitzel bij het avondeten, dat komt ongeveer op hetzelfde neer toch .
Tiana- Ratel
Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Gast- Gast
Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Hier in Tilburg is het ook bijna kermis ! 22 juli!
Tiana- Ratel
Ik ga hier maar eens even wat nuttigs doen en dan zo naar de fysio toe. Tot later ladies .
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Hier in Tilburg is het ook bijna kermis ! 22 juli!
Roze maandag! wat een feest.. Toen heb ik er een keertje gewerkt!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ah damnit, dat valt midden in mijn vakantie en dan wilden we eigenlijk thuis gaan klussen. Maar ik ben ook al lang niet meer op de kermis geweest.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ah damnit, dat valt midden in mijn vakantie en dan wilden we eigenlijk thuis gaan klussen. Maar ik ben ook al lang niet meer op de kermis geweest.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Dat kan niet he... Ik ga t zwaar krijgen. Geen vrij voor t eerst sinds ik leef met de kermis en wel een wekker elke dag om 6u. Boe Wel lappendag vrij (en dag erna )
Gast- Gast
Aiii... Tot hoe laat gaat alles 's avonds door? Lijkt me echt een hel om naast een kermis te wonen en overdag gewoon te moeten werken...Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ah damnit, dat valt midden in mijn vakantie en dan wilden we eigenlijk thuis gaan klussen. Maar ik ben ook al lang niet meer op de kermis geweest.Reva schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ff wat anders: wanneer is de kermis dit jaar in Hoorn?
6 t/m 15 augustus
Dat kan niet he... Ik ga t zwaar krijgen. Geen vrij voor t eerst sinds ik leef met de kermis en wel een wekker elke dag om 6u. Boe Wel lappendag vrij (en dag erna )
Gast- Gast
aaah ik ben op zoek naar een lekker hapje wat ik kan maken. Had al bedacht appelflapjes maar wil eigenlijk wat anders Ben druk aan het zoeken. Als iemand toevallig een lekker, gezond idee heeft?
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: