Donderdagavond kletstopic
+10
Marie
mzcharlotte
Silver
Bliss
Chloe
Jeanette
Bosjesvrouw
Try
Blond
Lotus
14 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Donderdagavond kletstopic
M_as schreef:Oehh bijna weekend! En volgende week nog 3 dagen werken en dan 1,5 week vrij :D
De kapster is net geweest, dus m'n haar zit weer een beetje fatsoenlijk. Verder een luie avond. Training is afgelast
ivm sneeuw en gladheid. De trainen vond het onverantwoord om de weg op te gaan. (sommigen komen van 5/6 km verderop, de wegen zijn bagger vandaag)
Wat doe je voor sport?
Ik heb ook een luieravond, maar heb het koud! Zit met 2 paar sokken, leggin, trainingsbroek, shirt korte mouwen, shirt lange mouwen, badjas en sjaal om, huis is 19 graden, en nog heb ik het koud. brr
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hallooooo. Ik zit op de bank ingewikkeld in een deken. Voel me ziekig worden maar morgen weer heeel vroeg op. Hebben kerstviering en das 1,5 uur rijden hiervandaan (hoofdkantoor) en dan ook nog met die bergen sneeuw hier int zuiden. En dit weekend weer klussen in huis en dan maandag een superbelangrijke afspraak voor mijn werk waar ik nu al bloedzenuwachtig voor ben. Is een primeur voor mij. Ik ga met mijn baas naar een gemeente (in het buitenland), daar een presentatie houden over onze producten (ik) en mijn vakgebied en de baas zal het over geld gaan hebben. Ik heb die hele afspraak georganiseerd dus als het niks wordt voel ik me lullig hahaha. Als het wel allemaal goedloopt zal ik promotie maken.
Brrrrrrrrrr! Ik ben helemaal geen businessvrouw hahaha. Ik zit al een week uren per dag over het onderwerp te lezen!
Brrrrrrrrrr! Ik ben helemaal geen businessvrouw hahaha. Ik zit al een week uren per dag over het onderwerp te lezen!
Gast- Gast
Komt vast helemaal goed Mozzarella. Ik heb je al wel wat vaker hierover horen zeggen en ik weet zeker dat jouw baas overtuigd is van jouw kunnen en dat anderen (potentiele klanten) die vaardigheden ook in jou zien. En van gezonde spanning presteer je beter, you'll rock!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik heb het idd over weinig anders meer...heel irritant I know . Ik heb het gevoel dat mijn baas meer vertrouwen in mij heeft dan ik in mezelf...en ik ken mezelf beter!!! Whaa hahah..maar thanx voor je lieve opbouwende reactie .
Gast- Gast
Ik vind dat helemaal niet irritant, vind het super om te lezen dat het zo goed gaat! Jouw baas zal niet zonder reden zoveel vertrouwen in jou hebben (en niet in jouw collega's), dus keep that in mind. Jij kent jezelf wellicht wel beter, maar herkent (jouw) talenten wellicht wel beter
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Zwoesj schreef:M_as schreef:Oehh bijna weekend! En volgende week nog 3 dagen werken en dan 1,5 week vrij :D
De kapster is net geweest, dus m'n haar zit weer een beetje fatsoenlijk. Verder een luie avond. Training is afgelast
ivm sneeuw en gladheid. De trainen vond het onverantwoord om de weg op te gaan. (sommigen komen van 5/6 km verderop, de wegen zijn bagger vandaag)
Wat doe je voor sport?
Ik heb ook een luieravond, maar heb het koud! Zit met 2 paar sokken, leggin, trainingsbroek, shirt korte mouwen, shirt lange mouwen, badjas en sjaal om, huis is 19 graden, en nog heb ik het koud. brr
Volleybal! We hebben dit jaar toch geen wedstrijd meer, dus het is geen ramp
Zo koud ja? Al gedoucht? Meestal word ik daar wel warm van!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had een internet storing, dus vandaar geen reacties, maar met al die youtube filmpjes erin wou mijn internet niet meer, hij wou alles tegelijk laden, beetje jammer, maar ik zit nu ondertussen de was op te vouwen en SATC op net5 te kijken... Die positieve energiestoot heb ik nog steeds nodig
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Whooohooo ik ben klaar en heb vakantie!
Oudergesprekjes gingen goed, waren best heel leuk om te doen. Sommige ouders wel erg lastig maar anderen ook erg leuk. En t kan me niets schelen dat ik nu moe ben en hoofdpijn heb...mijn bedje roept en dat is precies waar ik de komende uren heen ga!
Mozzarella succes morgen. Dat kan je echt wel.
Oudergesprekjes gingen goed, waren best heel leuk om te doen. Sommige ouders wel erg lastig maar anderen ook erg leuk. En t kan me niets schelen dat ik nu moe ben en hoofdpijn heb...mijn bedje roept en dat is precies waar ik de komende uren heen ga!
Mozzarella succes morgen. Dat kan je echt wel.
Gast- Gast
Die ook zeer zeker!Jeanette schreef:Sushi schreef:Neeee, het ultieme Kerstnummer is:Jeanette schreef:Ik ben echt heel fout oude kerstnummers aan het luisteren onder het forummen. En toch blijft deze heel mooi..
[YouTube-filmpje]
*even nutteloos, maar goed. *
[YouTube-filmpje]
Jaa die ook zeker! En deze uiteraard!
[YouTube-filmpje]
Gast- Gast
Wat super dat je nu ook filmpjes hier kan plaatsen! Kijken of het mij ook lukt.
Dit is mijn favoriete kerstnummer!
Dit is mijn favoriete kerstnummer!
Laatst aangepast door Jen_ op do 16 dec 2010 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk die kerstnummers
Ik zit nu nog even te forummen met een warme pittenzak op mijn buik, heb nogal buikpijn
Straks lekker slapen en morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik ook vakantie
Ik zit nu nog even te forummen met een warme pittenzak op mijn buik, heb nogal buikpijn
Straks lekker slapen en morgen nog 1 dagje werken en dan heb ik ook vakantie
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Doet Fb het bij jullie ook niet?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Oh vaag zeg, een minuut geleden deed FB 't nog bij mij maar nu blijft het scherm wit!
Gast- Gast
nope doet het inderdaad niet, wit scherm
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Bij mij ook. Hij was een uurtje geleden ook al erg traag aan het laden. Dan ga ik nu echt maar douchen en slapen. Trusten allemaal!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Bij mij blijft het ook wit... Ga ook maar slapen dan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook vakantie! Heeerlijk Morgenavond uiteten met wat klasgenoten en leraren. Wel zin in, heb alleen geen idee wat ik aan ga trekken. Ik ga denk ik wel mijn haar krullen
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Donderdagavond kletstopic!
» Donderdagavond en wijn!
» Kletstopic!!!
» Kletstopic!!!