Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

+12
Coccinelle
Darius
Julia
loesje
PapillonRose
Famke
Parisienne
meisjesmama
Annie24
Susan
Printje
teletascha
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  teletascha di 12 jul 2011 - 9:32

Ons muppie ie nu bijna 8 weken, en ze begint steeds aandachtiger rond te kijken naar knuffels en de mobiel boven de box. Wat hebben jullie nog voor aanraders? En wat zijn jullie miskopen?
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Printje di 12 jul 2011 - 9:34

Wij hadden voor ons ventje toen zon speelding van Chicco geloof ik waarbij als ze er tegenaan tikken geluidjes komen, je kunt ze er dan onder leggen en als ze er tegenaan tikken komen er lichtjes en geluidjes. Pantuf heeft hem ook misschien weet zij wat ik bedoel.

Een aanrader voor oudere kindjes vind ik boekjes, little people en een loopauto. HIer is mijn zoontje dol op, op alle 3 trouwens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:34

Hier kunnen we ook prima zonder speelgoed eigenlijk. Momenteel zijn de stapelbare waxinelichthoudertjes een enorme hit, net als de oud papierdoos (en ik maar opruimen). Wat hier dan wel een groot succes is, zijn kiekeboe-boekjes, met flapjes die ze zelf om kan slaan en een muziekboekje van plastic dat een liedje speelt als je de pagina om slaat. Dat is tot nu toe het enige speelgoed waar ze al een hele tijd mee speelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 9:35

Ezra was in elk geval verknocht aan deze olifant van Manhattan Toys:

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Ollieh

Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Annie24 di 12 jul 2011 - 9:37

Beste koop: een Sophie de Giraffe en een boekje van Fisher Price met muziek/geluid en een lampje: http://www.fisher-price.com/nl/infanttoys/product.asp?s=bulnl&id=48986

Miskoop; eigenlijk nog niets. Sommige dingen speeltie nu nog niet mee, maar dat komt vast nog wel.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  meisjesmama di 12 jul 2011 - 9:39

Sophie de Giraf dat is echt een aanrader!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Printje di 12 jul 2011 - 9:40

Ja dat boekje idd van Fisher prices, alleen heb ik volgens mij een grotere versie en nu nog steeds vindt hij hem erg leuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 9:40

Ik vind niet zo snel iets een miskoop trouwens. Soms spelen ze er nog niet meteen mee als ik iets koop maar ontdekken ze het na een tijdje opeens alsnog, ik heb ook speelgoed waar Ezra destijds niet veel naar omkeek, maar die Yrsa nu wel heel leuk en interessant vindt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Parisienne di 12 jul 2011 - 9:43

Sophie de Giraffe is inderdaad een aanrader voor speelgoed om mee te beginnen! Sophie is hier nu nog steeds favoriet, al wordt het wel iets minder. Verder vond N. in het begin knisperboekjes erg leuk. Sowieso vindt ze boekjes erg leuk, ze zit zichzelf nu echt 'voor te lezen' en is dol op het omslaan van de bladzijden. Dat krijgen ze al gauw genoeg door! Verder vermaakt N. zich tegenwoordig beter met niet-speelgoed. Geef haar een tas/toilettas/rugzakje en gooi er wat losse prulletjes bij en ze vermaakt zich voor een lange tijd. Ze doet alles erin, om het vervolgens weer eruit te halen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Famke di 12 jul 2011 - 9:45

Onmisbaar: Little Peolple, Duplo, boekjes, vormenstoof, stapelbekers, babyborn, puzzels en natuurlijk haar keukentje. En voor de kleine van die doekjes/knuffeltjes met knisper geluiden en dingen met labeltjes.

Miskopen/ondingen: Veel knuffels, van die grote mooie beren. Mooi om te zien, maar ze kijkt er niet naar om. Verder hebben we nog iets van een gedrocht wat op Winnie te Pooh lijkt, waar je bijen moet verschuiven dan gaan er lichtjes aan enz. Dom ding. We hebben hier ook de koektrommel van FischerPrice maar daar is maar even mee gespeeld, omdat er maar vijf vormpjes bij zitten is ze daar snel mee uitgespeeld en speelt ze veel vaker met een gewone vormen stoof waar er iets van 15 vormpjes bij zitten.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Parisienne di 12 jul 2011 - 9:48

Oh, knuffels.. niet echt een miskoop te noemen, maar echt omkijken doet N. er ook niet naar! We hebben er zoveel gekregen toen ze geboren was. Heb ze bijna allemaal in een doos gedaan en weggezet. Misschien dat ik ze over een tijdje tevoorschijn haal, maar nu speelt ze er echt niet mee. Waarschijnlijk tegen de tijd dat de fantasie gaat komen. Daarnaast stopt N. nog van alles in haar mond. Niet iedereen denkt daarover na en ze heeft dus erg veel pluizige knuffels gekregen. De pluisjes blijven aan haar handjes plakken en zitten in haar mond.. niet bepaald een succes dus Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  teletascha di 12 jul 2011 - 9:50

Leuk om wat ideeen van jullie op te doen! Misschien toch eens gaan zoeken naar een Sophie de Giraf!

We hebben van het kraambezoek ook nog wel wat knisperspullen gekregen. Maar voordat ik zelf teveel spullen ga aanschaffen vind ik het erg leuk om wat feedback te krijgen van andere mama's smile
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  PapillonRose di 12 jul 2011 - 9:51

Sophie de Giraf is ook hier een succes! Zeker een aanrader. Verder knisperboekjes en andere boekjes van stof/plastic die ze zelf kunnen vasthouden. Op het moment is ze verder helemaal gek van het Babystuurtje van V-tech en het babyspiegeltje van V-tech. Verder stoffen blokken, dingen waar ze geluid mee kan maken..En alles met labels eraan, vindt ze helemaal leuk.

Toen ze nog wat jonger was speelde ze vooral met kleine zachtere dingen. Kleine knuffeltjes met een rammeltje erin bijvoorbeeld. Haar favoriet was echter de dogtag van mijn broertje: ze heeft nu van hem een eigen dogtag gekregen en kan daar lang zoet mee zijn (en mama dus goed opletten ondertussen laughcry ). Ook niet speelgoed is hier erg interessant! Waar ze ook maar te pakken krijgt, het wordt uitgebreid bestudeerd smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Susan di 12 jul 2011 - 9:54

Yrsa is juist wel gek op knuffels, ze speelt er ook echt mee. Ze geeft ze kusjes of ze laat twee knuffels elkaar kusjes geven, ze rijdt er mee rond in een poppenwagentje, ze laat ze gebaren nadoen met hun pootjes, ze zitten soms aan tafel als ze een boterham eet. Vandaag was haar aapje nat en ging ze hem afdrogen met een handdoek. Nou is zij natuurlijk wel een stuk ouder, maar knuffels kunnen dus wel in trek komen. We hebben ook zo'n grote beer die Ezra ooit heeft gekregen toen hij naar het ziekenhuis moest en daar is ze helemaal gek op, daar loopt ze heel vaak mee te knuffelen en rond te sjouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  PapillonRose di 12 jul 2011 - 9:55

Hier heeft ze ook wel wat knuffels die ze regelmatig pakt. Alleen de erg harige/pluizige knuffels die heb ik inderdaad nog even apart gehouden, want alles gaat het mondje in laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 9:56

S. is helemaal gek van de Smartville Ark van Noach van V-Tech. Er zitten 3 poppetjes bij en het is ook nog eens een vormenstoof met leuke melodietjes. S. vind het leuk om alle blokjes en poppetjes in de boot te stoppen en ze vervolgens weer eruit te halen. En dit herhaald zich dan een aantal keer per dag Laughing

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? 76023%20Vtech%20SmartVille%20Ark%20van%20Noach

Ook vind hij de babyboekjes van de Action erg leuk. Zijn lekker stevig en je hebt er een aantal verschillende van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  loesje di 12 jul 2011 - 18:00

alex is helemaal gek van winni the pooh van v-tech hij speelt er iedere dag wel even mee. er zitten knopjes op waar muziek en geluid uit komt. Kan die liedjes nu wel dromen haha
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Julia di 12 jul 2011 - 19:37

Mijn dochter is juist wel heeelemaal gek op haar grote! knuffelbeer. Ze knuffelt de beer en ze valt in slaap terwijl ze de grote beer in haar armpjes vasthoudt Very Happy Zo lief.
Verder is ze dol op alles waar muziek uitkomt, ze begint dan meteen te lachen.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 19:58

Voor de kleintjes: Knisper boekjes, spiegeltje van v-tech, de rammelaar van de hema met die uil in het midden, een babygym, en het speelgoed van lamaza daar is me zoontje helemaal dol op smile

Voor de grotere: Little people, duplo, loopauto/fiets, blokken, voorlees boekjes, zandbak+speeltjes, schommel, auto's, pop.

Miskoop: heb ik niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Darius di 12 jul 2011 - 20:51

Stapelbekers. Geweldig. In het water in het zand, in het keukentje, in de garage. Hij gebruikt het overal voor. Gekregen toen ie zeven maanden was en dus nog steeds in trek.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 21:15

Toen ze zo oud was als jouw kindje had ik een babybal gekocht.
Zoiets maar dan in andere kleurtjes/stofjes:
Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Babybal2

Die kunnen ze goed vastpakken. Beter dan een ronde bal.
En veeeeel knisperboekjes.
Sommige knuffels vond ze toen ook al leuk.

Ik had ook zo;n spiegel van V Tech.
Die pakt ze nu nog steeds weleens.

Nu is Little People hier favoriet, haar poppenbuggy (met knuffels erin), de loopkar, de zandbak, blokken, wasknijpers, kookspullen die ze van mij krijgt (vergiet, pollepels, beker, garde) en ze kleurt graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Coccinelle di 12 jul 2011 - 22:08

Darius schreef:Stapelbekers. Geweldig. In het water in het zand, in het keukentje, in de garage. Hij gebruikt het overal voor. Gekregen toen ie zeven maanden was en dus nog steeds in trek.

Hier zijn de stapelbekers ook wel in trek op het moment. Met mij een toren maken en dan omgooien, net doen alsof het een bekertje is waar ze uit drinkt, of ze op de bank leggen en dan zelf er tegenaan gaan staan om ze er daarna weer af te gooien..

En toen ze kleiner was idd Sopie de Giraffe, echt een aanrader!

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Bruintje Beer di 12 jul 2011 - 22:58

loesje schreef:alex is helemaal gek van winni the pooh van v-tech hij speelt er iedere dag wel even mee. er zitten knopjes op waar muziek en geluid uit komt. Kan die liedjes nu wel dromen haha

Mijn dochter was daar ook helemaal gek mee rond die leeftijd.
Ze heeft veel favorieten speelgoed. Haar popenwagen en pop, loopfiets, duplo, plastic servies waar ze ons regelmatig van drinken voorziet Very Happy little people en natuurlijk haar tasje waar ze alles in stopt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Flip Fluitketel di 12 jul 2011 - 23:15

Hier zijn een kleine spiegel met geluidjes van V-tech, een grote spiegel met geluidjes, opblaasbare bal waar ze achter aan kruipt en knisperboekjes nog steeds favoriet.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 0:12

(Grote) Knuffels, echt vreselijk. Mijn schoonouders hebben een grote beer en een grote witte tijger en knuffelaapjes (een grote en een kleine) gekocht, gek werd ik ervan. Ik ben dan ook weer niet zo dat ik er wat van zeg, maar die knuffels staan wel te verstoffen. Wat mijn dochter fantastisch vond is bijvoorbeeld deze bal (er zit een balletje in dat geluid maakt):

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? 557059_web
En dit beertje vond ze ook geweldig (wij werden er gek van, elke keer die knopjes die ze (al dan niet per ongeluk) indrukte waardoor dat ding begon te zingen):

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? 557328_web

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen? Empty Re: Welk speelgoed is onmisbaar en wat zijn jullie miskopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum