vraagje energieprijzen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
vraagje energieprijzen
Ik ben het een en ander uitzoeken voor mijn nieuwe huis. Ik snap niets van de energieprijzen. Als ik op van die sites invul hoe mijn situatie is dan kom ik op 250 euro per jaar uit, wat voor bedrag is dat?
Ik zou toch op minstens 50 euro per maand moeten uitkomen...
(water en stadsverwarming niet meegerekend want dat staat al vast waar ik die afneem)
Ik zou toch op minstens 50 euro per maand moeten uitkomen...
(water en stadsverwarming niet meegerekend want dat staat al vast waar ik die afneem)
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Re: vraagje energieprijzen
Het hangt er ook vanaf hoe groot je huis is en of je overdag thuis bent, maar 250 euro per jaar is wel heel erg weinig, dat kan haast niet kloppen. Toen ik alleen woonde betaalde ik rond de 50 euro per maand en had een eenkamerwoning van 35 a 40 m2.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit op diverse sites mijn situatie in te vullen: 1 persoon, alleen stroom, 2000 kwh ofzo. En ik kom steeds daarop uit, wat vul ik verkeerd in
nijntje4- Prater
Maar dan heb je alleen elektra nodig? Want dan kan dat bedrag best kloppen, mits je woonruimte niet erg groot is.
Phileine- Kletskop
Ik heb toch qua begroting (ook van anderen gehoord) dat ik straks ongeveer zit op:
Stadsverwarming: 80
Stroom: 50
Water: 10
Dus dan klopt het nog niet, ook al reken ik nu alleen stroom uit
Stadsverwarming: 80
Stroom: 50
Water: 10
Dus dan klopt het nog niet, ook al reken ik nu alleen stroom uit
nijntje4- Prater
Ik woon nu samen en we hebben een driekamerflat van ruim 85 m2. Wij betalen ongeveer 128 euro aan gas en licht (hetzelfde ongeveer als in jouw berekening) en 10/15 euro voor water per maand (ongeveer). Toen ik alleen woonde, was het 20 euro voor stroom en 30 euro voor verwarming. Water was niet zoveel, iets onder de 10 euro sowieso wel. En ik was vroeger wel vrij zuinig met gas/water/licht, maar nu zijn wij dat niet echt. We zijn ook bijna altijd thuis. Misschien kan je hier wat mee!
Phileine- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: