Poppenwagen
+3
Parisienne
Océane
M@niek
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Poppenwagen
In juli wordt f.elice 2 jaar en ze is helemaal weg van poppenwagens. Van mijn moeder krijgt ze een pop en van ons een poppenwagen. Maar ik heb geen idee welke. Ik vind die houten ook heel erg leuk, maar zijn die ook heel leuk? Of gewoon een stoffen? Wat voor poppenwagens hebben jullie?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Poppenwagen
S. heeft er twee. Zo'n mooie houten en zo'n goedkoop plastic ding (allebei met Kerst gekregen), maar met dat goedkope ding speelt ze veel meer dan die houten. Die houten is veel zwaarder en moeilijker te besturen, misschien komt het later maar voor nu vind ze dat lichte goedkope ding veel leuker. De houten staat nu ook thuis (waar we laminaat hebben) en de goedkope aan boord (ligt vloerbedekking)...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
N. heeft twee poppenwagens; een goedkope buggy en een houten poppenwagen. Wat Aquala zegt klopt hier ook. N. speelt meer met de buggy omdat ze daar lekker mee kan lopen. Die houten is nog te zwaar, die fungeert hier nu als poppenbedje i.p.v. poppenwagen. Althans.. de poppen moeten op de grond en Woezel en Pip mogen in het 'poppenbed'
Als N. ouder is en erg van poppen houdt zou ik gaan voor deze poppenwagen van Corolle. Vroeger had ik ook zo'n 'echte' poppenwagen en ik was een ontzettend trotse poppenmoeder!
Als N. ouder is en erg van poppen houdt zou ik gaan voor deze poppenwagen van Corolle. Vroeger had ik ook zo'n 'echte' poppenwagen en ik was een ontzettend trotse poppenmoeder!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben zo'n houten, ik weet niet van welk merk, het is in elk geval een rode. Yrsa speelt er wel vaak mee. De buggy van Haba vind ik ook altijd heel gaaf, maar die is volgens mij wel duur. Van de plastic poppenwagens vind ik de Quinny-look-a-like wel leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mmm...ik vind die houten zo leuk haha. Maar die plastice is dus wel handiger. Bij mn moeder heeft ze ook een plastice wagen en die vindt ze zo leuk! Als ze weet dat we naar oma gaan dan is het al 'rije rije rije'.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
F heeft de rose met witte stippen van de Prenatal.
Erg leuk, maar er past eigenlijk geen BabyBorn in en als ze ergens tegen aan botst geeft hij rose af.
En dat rose gaat niet meer van de meubels af
Ze heeft nu ook een wandelwagen met afneembaar zitje van BabyBorn.
Erg leuk, maar er past eigenlijk geen BabyBorn in en als ze ergens tegen aan botst geeft hij rose af.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben een houten poppenwagen die onze dochter altijd meer als poppenbedje heeft gebruikt. Afgelopen koninginnedag heb ik een 'echte' poppenwagen gekocht voor 5 euro op de vrijmarkt en dat ding vindt ze veel leuker, daar gaat ze ook buiten mee wandelen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Y. Heeft een quinny 3in1 poppenwagen.
Laatst aangepast door Anniej_S op ma 21 mei 2012 - 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PiP schreef:F heeft de rose met witte stippen van de Prenatal.
Ik vind die roze ook hardstikke schattig, maar ik had al voorzien dat dat ding zou afgeven tegen de muren. Om dezelfde reden hebben wij ook geen loopauto oid voor Laurens en Pepijn gekocht. Vrienden van ons hebben een houten bakfiets en die hebben op de naden zeg maar van die stripjes geplakt die je ook onder de stoelpoten kunt plakken. Dat scheelt heel wat vlekken!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
De houten poppenwagen die wij hebben geeft niet af op de muur en de houten bakfiets ook niet. En ik heb niks afgeplakt.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:De houten poppenwagen die wij hebben geeft niet af op de muur en de houten bakfiets ook niet. En ik heb niks afgeplakt.
Wat hebben jullie op de muur dan? Wij witte glasvezel. Laurens heeft zo'n klein houten brandweerautootje van de Hema, maar die heeft ook rode strepen op de muur achtergelaten toen hij tegen de muur ging botsen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Al sla je me dood, geen witte glasvezel in elk geval.
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: